دکوراسیون داخلی

میزهای قدیمی را شیک و نو کنید +ویدیو

اگر از رنگ و طرح قدیمی میز خود خسته شده اید، می توانید به جای دور انداختن آن، آن را در رنگی جدید و متناسب با دکورتان استفاده کنید. در این مقاله مجله آنلاین بنوان، با ارائه 10 راهکار کاربردی و اساسی، نحوه بازیابی جداول قدیمی را به شما نشان خواهیم داد.

بازسازی میزهای قدیمی

می توانید یکی از روش های پیشنهادی را انتخاب کرده و دستگاه خود را بازیابی کنید.

رنگ آمیزی برای بازسازی میزهای قدیمی

همانطور که در تصویر سمت چپ مشاهده می کنید، هیچکس آماده استفاده از این دستگاه در خانه نیست. در چنین شرایطی، استفاده از رنگ‌ها و تزئینات خلاقانه می‌تواند گزینه‌ای عالی برای کنار گذاشتن وسایل قدیمی و دادن ظاهری مدرن به دکوراسیون منزل شما باشد.

تزیین کنید

میز را به رنگ داخلی خود رنگ آمیزی کنید و آن را با مهره های رنگی تزئین کنید.

استفاده از موزاییک‌های رنگی

شما می توانید با استفاده از سرامیک های رنگی و چسباندن قسمت های مختلف جلوه خوبی به میز قدیمی بدهید، اما برای هماهنگی بیشتر رنگ ها، میز را با توجه به رنگ دکوراسیون خود رنگ آمیزی کنید.

مرتبط  کدام جنس روتختی برای سرویس خواب شما بهتر است؟

تزیین با عکس ها از ایده‌های نو کردن میزهای قدیمی

یکی دیگر از ایده های خلاقانه برای به روز رسانی نقاشی های قدیمی استفاده از عکس است. می توانید عکس های مورد علاقه خود را به صورت هنرمندانه روی سطح میز بچسبانید. اگر نمی خواهید این ایده جدید چشمان شما را اذیت کند، می توانید ابتدا میز خود را تیره کنید و سپس شروع به ساخت کلاژ کنید. پس از چاپ عکس های خود به رنگ سفید با جوهر سفید، می توانید دوام و استحکام بیشتری به سطح میز خود اضافه کنید و با استفاده از لاک دوام را افزایش دهید.

سطح میز و پایه‌های آن را با رنگ‌های متفاوت رنگ آمیزی کنید

بسته به نوع دکوراسیون، می توانید فضای متفاوتی با رنگ رویه و پایه متفاوت ایجاد کنید. به عنوان مثال، می توانید از خاکستری تیره برای جدول و خاکستری آبی برای رنگ پایه استفاده کنید و با تبدیل جدول قدیمی به جدول جدید، دوباره از آن استفاده کنید.

رنگ آمیزی رنگارنگ از ایده‌های نو کردن میزهای قدیمی

به جای رنگ آمیزی مبلمان چوبی به رنگ خاصی، بهتر است از رنگ های زیاد و سرگرم کننده برای این کار استفاده کنید. به عنوان مثال، رنگ هایی مانند زرد، نارنجی و قرمز رنگ های گرم هستند. این مقاله + ویدئو در مورد بالا بردن وسایل خانگی قدیمی برای بازیافت اقلام قدیمی خانگی را ببینید.

استفاده از کاغذ دیواری های اضافی موجود در خانه

اگر کاغذ دیواری اضافی در خانه دارید، می توانید از آن برای پوشاندن میز استفاده کنید. برای ایجاد زیبایی و جذابیت بیشتر می توانید این صورت ها را با تزیینات کوچک یا مهره های رنگارنگ تزئین کنید.

مرتبط  اشتباهات مرگبار در چیدمان منزل

از شیوه های قدیمی سازی ( پتینه کاری چوب) استفاده کنید

همانطور که می دانید هنر پتینه در سال های اخیر در بین سایر شاخه های هنری بسیار محبوب شده است. اگر شما هم به این روش علاقه دارید، می توانید با حداقل هزینه میز خود را به این شکل تغییر دهید.

استفاده از تکنیک شیشه کاری از ایده‌های نو کردن میزهای قدیمی

بعد از رنگ آمیزی می توانید از هنر شیشه، هنر چسباندن قطعات شیشه به هم استفاده کنید. مناسب ترین رنگ برای سطحی که می توان لیوان را در آن آویزان کرد، رنگ سفید است. سپس می توانید عینک های رنگی را مطابق تصویری که می بینید به هم بچسبانید.

تعمیر میز قهوه خوری

ابتدا باید تمام سطح درخت را با سمباده ریز تمیز کنید تا همه چیزهای بد و پوسیده از بین برود. سپس این سطح را به رنگ قهوه ای یا هر رنگی که دوست دارید با پایه های روشن رنگ آمیزی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا