دکوراسیون داخلی

میز کنسول را کجای خانه بگذاریم؟

کنسول های خاصی برای قسمت های مختلف خانه طراحی شده اند و تنوع آن ها به قدری زیاد شده که نمی توان تنها با نگاه به کنسول متوجه شد کدام قسمت از خانه مناسب است. در این مطلب کنسول دلتا را معرفی می کنیم که برای دکوراسیون منزل بسیار مناسب است

کنسول مناسب برای دکور منزل

هر وسیله با توجه به کاربری و ظاهر آن در مکان های مختلفی از خانه قرار می گیرد.

جای کنسول کجاست؟

کنسول کجاست این یک سوال ساده است اما پاسخ پیچیده ای دارد. کنسول ها را می توان در هر جایی از خانه قرار داد. در شرایط عالی نسبت به موقعیت مکانی.

اصول چیدمان کنسول در قسمت‌های مختلف خانه

در هر اتاقی از خانه که می خواهید کنسول را قرار دهید، بهتر است قوانین آینه و چیدمان کنسول را رعایت کنید. آینه باید روی کنسول و در وسط قرار گیرد. این آینه را می توان با استفاده از مواد ثابت کننده مانند میخ بر روی دیوار نصب کرد. برای کنسول هم همینطوره علاوه بر نوع فونداسیون و قرار گرفتن روی زمین، می تواند بدون فونداسیون و چسبیده به دیوار باشد.

جای کنسول در سالن غذاخوری

بهتر است کنسول را در اتاقی قرار دهید که به راحتی در دسترس باشد. انتهای سالنی که غرفه ها از بلوک میز سیار برداشته شده بود برای آن مناسب نبود. میز کنسول چه در حال استفاده باشد چه نباشد باید در دسترس باشد

مرتبط  لاکچری‌ترین دوش برای حمام شما

میز کنسول را با شیشه تزئینی تزئین کنید. به خصوص اگر اتاق غذاخوری شما کوچک است، شیشه می تواند آن را روشن تر و جادارتر کند.

کنسول مناسب برای دکور اتاق خواب منزل

بسیاری از افراد به خصوص عروس و دامادها کنسولی زیبا و آینه کاری شده را برای اتاق خود انتخاب می کنند. هنگام انتخاب کنسول و آینه اتاق خواب به فضای اتاق خواب خود توجه کنید. و چقدر فضای اتاق برای وسایل و اثاثیه وجود دارد؟ اگر فضای زیادی دارید، می توانید کنسول را نیز صرفاً به دلایل تزئینی در نظر بگیرید و لوازم آرایشی روزانه خود را در آن قرار دهید. با این حال، اگر می خواهید با بسیاری از لوازم جانبی مطابقت داشته باشد، حتماً کنسول های جادار با کشو را برای این اتاق انتخاب کنید.

کنسول مناسب برای دکور پذیرایی منزل

یکی از مکان هایی که در خانه باید به قرار دادن آینه ها و کنسول ها توجه کنید، قسمت پذیرایی است. محل قرارگیری کنسول در قسمت جلو بستگی به اندازه جلو دارد. آینه ها و کنسول ها را می توان در کنار مبلمان قرار داد یا از مبلمان جدا کرد.

می توانید کنسول خود را با لوازم تزئینی و زیبا پر کنید. اگر این سبک دکوراسیون را دوست ندارید، ممکن است بخواهید از قاب عکس استفاده کنید.

میز کنسول در راهرو

انواع مختلفی از کنسول ها برای گذرگاه های باریک طراحی شده اند. کنسول ها فضای زیادی را اشغال نمی کنند. کنسول های تونل نباید تا شوند. در یک جاده شلوغ، داشبورد فقط یک تزئین است. در نهایت، می توانید کنسول های بدون پایه دیواری را نیز انتخاب کنید. قسمت بالای کنسول با بطری های زیبا و سبک پر شده است.

مرتبط  ۴ راهکار برای داشتن دکوراسیون بهاری در منزل

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا