مد و زیبایی

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش عمیق چشم به شما کمک می کند تا زیبایی منحصر به فردی به چهره خود ببخشید. چشم های افتاده چشم هایی هستند که از استخوان ابرو به عقب و جلو حرکت می کنند. یعنی اگر به نیمرخ چشم نگاه کنید، می بینید که استخوان زیر ابرو و خود ابرو در بالای چشم و در ناحیه عمیقی به نام حفره کره چشم قرار دارند.

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

در زیر به چند نکته مهم در مورد این موضوع می پردازیم.

اصول سایه زدن چشم‌های گود

اگر چشمانتان خیس است به نکات زیر توجه کنید:

  • دقت کنید که از رنگ روشن تری در گوشه داخلی درب استفاده کنید. زیرا استفاده از رنگ های تیره باعث می شود چشم ها کمی بزرگتر از حد معمول به نظر برسند. بهترین رنگ برای شما نخودی، صورتی روشن یا هلویی است.
  • بعد از استفاده از رنگ های بسیار روشن در گوشه داخلی چشم، مرحله بعدی استفاده از رنگ های تیره در گوشه بیرونی چشم است.

برای آرایش چشم گود از سایه‌های اکلیلی استفاده کنید

از آنجایی که چشم های خالی جذاب نیستند، باید از ترفندهای آرایشی استفاده کنید که چشمان شما را بیشتر بدرخشد. گارلند بهترین انتخاب برای شماست. از سایه اکلیلی در مرکز و جلوی چشم، نزدیک خط مژه استفاده کنید و لک کنید. دور چشم را فراموش نکنید و آن را با یک سایه چشم روشن برجسته کنید.

مرتبط  چگونه روز خواستگاری شیک‌پوش باشیم

قبل از ریمل زدن، مژه‌هایتان را فر کنید

حتما قبل از ریمل زدن مژه های خود را با این آرایش بپوشانید تا به بهترین شکل ظاهر شوند. همچنین بهتر است از ریمل ضد آب استفاده کنید. به دلیل مجاورت مژه ها و پلک ها در چشم های توخالی، عرق بیشتر با مژه ها تماس پیدا می کند و زیر مژه ها خشک و مالیده می شود.

چه نوع خط چشمی برای چشمانی که گود هستند مناسب است؟

میکاپ آرتیست ها بر این باورند که خط چشمی که دقیقا خط مژه ها را دنبال کرده و کمی کشیده باشد بهترین انتخاب برای آرایش چشم عمیق است. هنگامی که ابروها را مستقیماً در آینه رنگ می کنید، موهای خود را بلند یا پایین ندهید و مطمئن شوید که خطوطی که ایجاد می کنید به خوبی مشخص و صاف هستند که چهره شما را جذاب تر می کند. دشوار.

آموزش مرحله‌به‌مرحله آرایش چشم گود

  • اولین کاری که برای آرایش صورت باید انجام دهید استفاده از پرایمر است. برای ماندگاری آرایش ابتدا از پرایمر دور چشم استفاده کنید.
  • ناحیه پایین چشم را با یک سایه خوب روشن کنید تا تیرگی را پنهان کنید. سپس کانسیلر را روی پوست ماساژ دهید تا به خوبی جذب شود. بعد از استفاده از کانسیلر از کرم پودر برای سفت کردن آن استفاده کنید.
  • برای آرایش چشم یکدست، با زدن کمی سایه چشم سفید روی پلک ها شروع کنید. سپس تمام ناحیه پلک را با طلایی یا رنگ دلخواه خود بپوشانید.
  • در این مرحله نوبت به کشیدن خط چشم می رسد. خطی به شکل چشم گربه ای بکشید. امتداد از داخل چشم تا انتها
  • سپس، با استفاده از یک برس، کمی سایه چشم مشکی یا دودی روی چین قرار دهید. مسواک زدن خطوط ایجاد شده را با قلموی دیگری شروع کنید. این کار را با دقت انجام دهید. کمی سایه چشم قهوه ای شکلاتی را روی سایه چشم دودی بزنید و به سمت استخوان ابرو مخلوط کنید. سپس سایه چشم زرد را روی گوشه داخلی چشم بزنید.
  • همانطور که گفته شد برای آرایش عمیق چشم ابتدا مژه های خود را فر کنید و سپس ریمل بزنید. دوبار ریمل بزنید تا مژه ها تیره تر و بلندتر شوند و چشم ها بزرگتر به نظر برسند.
  • در مرحله آخر آرایش عمیق چشم، اگر از پرایمر استفاده نمی کنید، آرایش چشم خود را با پودر آرایش ست کنید تا آرایش چشمی عالی و زیبا داشته باشید.
مرتبط  این عطرها مخصوص فصل تابستان هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا