مد و زیبایی

رژگونه زدن با توجه به فرم صورت خود را یاد بگیرید

شروع هنری است که نیاز به دانش و دقت دارد. بنابراین در این مقاله به شما آموزش داده ایم که چگونه رژگونه را به هر فرم صورت بمالید. مادر بنوان ماگوس.

مراحل اصولی رژگونه زدن

  • آماده سازی پوست: قبل از آرایش از تمیز و خشک بودن پوست خود مطمئن شوید. اگر پوست چرب یا قبلا آرایش شده است. این تغییر را به خوبی جذب نمی کند.
  • استفاده از بکینگ پودر: از بکینگ پودر استفاده کنید. این کار باعث می شود رژگونه شما بهتر و بهتر دیده شود.
  • استفاده از پایه رژگونه: قبل از زدن رژگونه، از پایه رژگونه استفاده کنید. این کرم پودر به جذب بهتر رژگونه و ماندگاری بیشتر کمک می کند.
  • استفاده از برس رژگونه: پس از استفاده از رژگونه، از برس رژگونه استفاده کنید که به طور خاص برای ترکیب و ترکیب رژگونه طراحی شده است تا ظاهری متعادل و طبیعی داشته باشید.
  • ست با رژگونه پودری: برای ماندگاری بیشتر رژگونه و جلوگیری از پژمرده شدن از یک پودر حالت دهنده استفاده کنید. این پودر را به آرامی روی گونه های خود بمالید.
  • از شر اضافه ها خلاص شوید: اگر مقدار زیادی رژگونه روی پوست خود زده اید و رنگ های ناخواسته وجود دارد، از قطره های آرایشی برای پاک کردن این نواحی استفاده کنید. بنابراین یک اشتباه رایج در آرایش این است که آرایش نامرتب به نظر می رسد.

رژگونه زدن باتوجه‌به فرم صورت

در زیر به کاربردهای مختلف رژگونه برای صورت های مختلف می پردازیم:

مرتبط  ماسک جلبک برای زیبایی و سلامت پوست

صورت کشیده

هنگام آموزش رژگونه زدن روی صورت لاغر و بلند نباید فراموش کنید که باید طول صورت را با کمک رژگونه کم کنیم. این باعث بسته شدن صورت می شود.

بینی بلند در صورت دراز بیشتر دیده می شود. چون این فاصله زیاد است. البته صورت‌های بلند گاهی پیشانی یا چانه‌ای بلند دارند که با کانتور کردن تا حدودی می‌توان آن‌ها را اصلاح کرد.

صورت‌های بلندی وجود دارد. به عبارت دیگر، در صورتی که پیشانی، بینی و چانه بلند دارد، کانتور از قسمت بالایی صورت کشیده شود، رژگونه روی استخوان گونه و کمی کمتر شود تا اعوجاج بینایی ایجاد شود. و صورت مانند بیضی به نظر می رسد. برای صورت بلند، رنگ نباید خیلی قوی باشد و به طور یکنواخت روی گوش پخش شود.

صورت گرد

در صورت های گرد، یعنی در صورت هایی که ارتفاع پیشانی و چانه یکسان و طول و عرض کلی صورت یکسان است، رژگونه باید صورت را کشیده باشد. پهنای صورت باید کم شود و در مرحله بعد رژگونه کمی پایین تر از گونه ها قرار گیرد. این رژگونه برای این مدل صورت باید با شیب نسبتا زیاد به سمت گونه ها به خوبی تاکید شود. این روش باعث کشیده شدن صورت گرد می شود.

صورت بیضی

ایده آل ترین شکل صورت بیضی است. صورت های بیضی، یعنی صورت هایی که هم قد پیشانی، بینی و چانه هستند، نیازی به کانتورینگ پیچیده ندارند. این افراد جزو شادترین افراد هستند

برای صورت های بیضی رژگونه روی سیب گونه ها زده می شود و به صورت های بیضی شکلی زیبا و گلگون می بخشد. سیب های گونه را باید با رژگونه و با رعایت فاصله از نوک بینی تا دو انگشت و با یک برس موی نسبتا بزرگ زده شود. با استفاده از این روش رژگونه صورت شما زیبا و جذاب می شود.

مرتبط  نحوه ایستادن و نشستن مردان جذاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا