دکوراسیون داخلی

نکات استفاده از رنگ آبی در اتاق خواب

آبی ما را به یاد دریا و آسمان می اندازد. رنگ آبی در دکوراسیون اتاق خواب یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای طراحان داخلی است. پس با آرامش و بدون نگرانی از این رنگ در اتاق خود استفاده کنید. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان نکاتی در مورد استفاده از رنگ آبی در دکوراسیون اتاق خواب آورده شده است.

رنگ آبی در دکوراسیون اتاق خواب همراه ترکیب سفید

در کنار آبی، رنگ سفید یکی از محبوب ترین رنگ ها است. رنگ سفید یک رنگ خنثی است و به راحتی می توان آن را روی دیوار یا تخت در کنار آبی استفاده کرد. دیوارهای آبی را با ملافه سفید ترکیب کنید و مانند تصویر زیر از لوازم آبی و سفید در اتاق استفاده کنید.

 یک دیوار تاکیدی آبی رنگ درست کنید!

اگر تمام دیوارهای اتاق خواب خود را به رنگ آبی تیره رنگ کنید، اتاق شما کوچک و ظالمانه به نظر می رسد. یک دیوار برجسته مانند دیوار پشت تخت انتخاب کنید و آن را آبی تیره نگه دارید. توجه: می توانید از رنگ های آبی که سایه روشن تری برای همه دیوارها دارند استفاده کنید.

از دو رنگ سرد آبی و سبز استفاده کنید!

سبز و آبی در چرخه رنگ در کنار یکدیگر قرار دارند. هر دو رنگ سرد هستند و برای استفاده در اتاق خواب مناسب هستند و باعث ایجاد خوابی آرام می شوند. اما در کنار آن باید از رنگ های گرم مانند قهوه ای یا کرم و طلایی استفاده کنید تا در اتاق خواب زیاد سرد نشود.

مرتبط  این چراغ زیبا را برای اتاق خواب بسازید +ویدیو

در کنار رنگ آبی از رنگ قهوه‌ای نیز استفاده کنید!

قهوه ای یکی دیگر از رنگ های خوب بعد از آبی است. با این حال، باید مراقب باشید که در اتاق خواب زیاد از آن استفاده نکنید. برای مثال می توانید از یک کفپوش قهوه ای یا تختی به این رنگ در کنار اتاق آبی استفاده کنید.

از رنگ صورتی در کنار رنگ آبی استفاده کنید!

رنگ دیگری که در کنار آبی در طراحی اتاق خواب عالی به نظر می رسد، صورتی است. ترکیب آبی و صورتی ترکیبی بسیار محبوب و شیک است که برای اتاق خواب های مدرن و جوان مناسب است.

از رنگ طوسی در کنار رنگ آبی استفاده کنید!

اگر می خواهید به اتاق خواب خود ظاهر مدرن تری بدهید، از رنگ خاکستری در کنار آبی در طراحی اتاق خواب خود استفاده کنید. خاکستری یک رنگ است زیرا یک رنگ خنثی است. همچنین به راحتی با رنگ های مختلف از جمله آبی ترکیب می شود. از خاکستری برای سطوح بیشتر، مانند دیوارها، و آبی برای کمتر، مانند ملحفه استفاده کنید.

آموزش: این مقاله را در مورد ایده های خلاقانه برای ساخت سینی در خانه بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا