دکوراسیون داخلی

جای این وسیله در اتاق پذیرایی شما خالی است!

امروزه نورپردازی در بسیاری از خانه ها فقط لوستر یا چراغ های سقفی و دیواری را تامین می کند. اگر لامپ نزدیک اتاق نشیمن ندارید، بهتر است آن را برای خرید بعدی بگذارید و به اتاق های مختلف خانه بروید. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان به نقش سایه ها در دکوراسیون منزل می پردازیم.

نقش آباژور در دکوراسیون منزل

استفاده از آباژور در دکوراسیون داخلی و نورپردازی منزل روشی است که افراد خوش سلیقه برای زیباتر کردن فضای منزل خود از آن استفاده می کنند.

انواع مختلف آباژور

لامپ ها بر اساس شکل سر و جنس آن به انواع مختلفی تقسیم می شوند، برخی از آنها را بارها در خانه های مختلف دیده اید و برخی احتمالاً برای شما کاملاً جدید هستند.

مدل امپراطور

وسایل سبک Empire استاندارد و رایج هستند. این مدل از لبه پهن سر برای پخش نور به سمت پایین استفاده می کند. بیشتر لامپ های قدیمی طرح های امپراتوری هستند.

مدل زنگوله

این لامپ مانند دامن زنانه جذاب و جذاب به نظر می رسد، پایین آن در پهلوها پهن است و البته در دو طرف دارای بازشوهایی است. این سایه اغلب در طرح های سنتی و کلاسیک استفاده می شود.

مدل طبل از انواع آباژور در دکوراسیون منزل

لامپ آویز دارای قطر گرد با اضلاع بلند و قطر وسیع است. بله، دو طرف این لامپ مانند مدل های دیگر بزرگ و کوچک نیست و می تواند نور را به یک اندازه بالا و پایین کند.

مرتبط  این گیاهان آپارتمانی به خاک نیاز ندارند!

مدل مدرن

لامپ های مدرن در اشکال، اندازه ها و طرح های مختلف در بازار موجود است. اینها معمولاً در وسط پهن هستند و توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کنند. به مقاله دکوراسیون منزل مراجعه کنید، فقط یک قدم تا داشتن یک خانه زیبا و مدرن فاصله دارید.

مدل‌های مستطیلی و مربعی

هر دو سبک در اتاق های مدرن محبوب هستند. قالب های مربعی دارای دو ضلع هستند و نسبت به مدل های دیگر پهن تر و بلندتر هستند.

مدل کاسه‌ای از انواع آباژور در دکوراسیون منزل

مدل چراغ کاسه ای در واقع دانلود رایگان مدل امپراطور است که دارای رویه ضخیم و پایه بزرگ و پهن می باشد. صفحه نمایش برای فضاهای مدرن و کوچک مناسب است. فراموش نکنید که این سری را می توان در لامپ های مختلف نزدیک اتاق، روی دیوار و حتی روی میز قرار داد.

مطالب پیشنهادی: مهمترین مقالات در مورد منسوجات خانگی را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا