روانشناسی

هرگز این حرف‌ها را به همسر خود نگویید

کلمات و عبارات زیادی وجود دارد که می تواند زندگی شما را در ازدواج خراب کند. در این مقاله از بنوان آنلاین به شما می گوییم که هرگز نباید به همسرتان بگویید.

چیزهایی که نباید به همسر خود بگویید

خشم می تواند از ما انسان بهتری بسازد، اما به شرطی که بتوانیم در زمان مناسب از آن استفاده کرده و آن را کنترل کنیم. احساس ناراحتی و نارضایتی بخشی از همه چیز است، اما چیزهایی وجود دارد که نباید گفت.

تمام مسئولیت‌ها روی دوش من است

درست است که سرتان شلوغ است و تکالیفتان انجام نشده است، اما این درست نیست که شما مسئول همه چیز هستید. این اشتباهی است که بسیاری از زنان مرتکب می شوند و به جای اینکه به زبان زیبا از شوهر خود کمک بخواهند، اغلب شکایت می کنند و کار شوهر را نادیده می گیرند. اگر برای شریک زندگی خود ارزش قائل هستید، او می خواهد شما را راضی کند و تمام تلاش خود را می کند تا به شما کمک کند.

مرتبط  این نشانه‌ها می‌گوید همسرتان خیانت‌کار است

چیزهایی که نباید به همسر خود بگویید، من یادت می‌دهم چطور انجامش بدهی

می دانید، مردان وقتی فکر می کنند می توانند مشکلات زندگی را حل کنند، احساس بهتری دارند، حتی اگر مشکلات کوچکی باشند. وقتی به شوهرتان می گویید چه کاری باید انجام دهد و چه کاری را نباید انجام دهد، مخصوصاً وقتی از شما کمک نمی خواهد، مستقیماً به او می گویید که او ناتوان است. برای داشتن یک رابطه عاطفی خوب، عاشق شدن در نگاه اول می تواند خطرناک باشد! مرور

تو هیچوقت به من گوش نمی‌دهی

متهم کردن شوهرتان به اینکه هرگز به حرف شما گوش نمی دهد، اشتباهی است که نباید مرتکب شوید. این نه تنها درست است، بلکه نادرست است. اکثر خانم ها این را زمانی می گویند که عصبانی و ناراحت هستند. به جای سرزنش، به آرامی به او بگویید که رفتار او شما را آزار می دهد و امیدوارید که او بیشتر از آنچه شما می گویید گوش کند.

چیزهایی که نباید به همسر خود بگویید، به من نزدیک نشو

همانطور که می دانید ما اغلب در گرماگرم بحث چیزهایی می گوییم که بعداً پشیمان می شویم. با گفتن این حرف، احساسات شریک زندگی تان را جریحه دار می کنید و این پیام را می دهید که او را رد می کنید، چیزی که هیچکس دوست ندارد. ممکن است در آن زمان شما را راضی کند، اما بعداً پشیمان خواهید شد.

همه چیز تقصیر توست

چه کسی کامل است؟ اشتباه کردن شوهرت طبیعیه اگر از دوستی چیزی خواستید و او نتوانست آن را انجام دهد، ممکن است تقصیر شما باشد که درخواست خود را به وضوح بیان نکردید. به او بگویید از او چه می خواهید و از او برای کمکش تشکر کنید. برای داشتن رابطه عاطفی بهتر، ۶ نکته مهم ازدواج که دخترها باید بدانند را بخوانید! از

مرتبط  مردان از گفتن این جمله می‌ترسند

دیدن کنید

چیزهایی که نباید به همسر خود بگویید، تو واقعا ترحم برانگیزی

شما هرگز نباید این را به شریک زندگی خود بگویید، صرف نظر از اینکه قصد دارید یا چقدر از آن عصبانی هستید. اگر عصبانی یا خسته است، به او بگویید که باید با شما صحبت کند و از زبان بد برای صحبت با او استفاده نکنید.

امروز بچه‌ها را تو نگه دار اما همه چیز را بهم نریز

شوهر شما قطعاً نمی تواند مانند شما از فرزندان یا خانه مراقبت کند. اما این دلیلی برای شکایت از کمک شما نیست. با این حال، او روش خاص خود را برای مراقبت از کودکان دارد، بنابراین باید به آن احترام گذاشت.

چیزهایی که نباید به همسر خود بگویید، چرا تو نمی‌توانی مثل فلانی باشی؟

هیچ کس دوست ندارد با او مقایسه شود. مقایسه همسر خود با شخص دیگری بسیار خسته کننده است. ممکن است در همسرتان ایراداتی ببینید، اما این که بخواهید با او مانند دیگران رفتار کنید بسیار اشتباه است. این حرف شما به این معنی نیست که او را دوست ندارید، بلکه به این معنی است که شما غیر از شوهرتان را قبول دارید.

اگر دوستم داشتی درکم می‌کردی

این را باید بگویم. اگر نظر خود را بیان کنید، مردان بهتر شما را درک خواهند کرد. شوهرت شما را دوست دارد و به شما اهمیت می دهد. به همین دلیل است که من سعی می کنم از شما در برابر غم محافظت کنم. پس تلاش های او را با کلمات ناخوشایند کوچک نگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا