دکوراسیون داخلی

۴ گیاه آپارتمانی با مقاومت بسیار بالا

بسیاری از افراد علاقه زیادی به داشتن گیاهان در آپارتمان خود دارند. با این حال، انتخاب بلندترین گیاهان داخلی همیشه برای آنها دشوار است. چند نمونه از گیاهان چند ساله را در مجله اینترنتی بنوان کشف کنید.

بادوام ترین گیاهان آپارتمانی

گیاهانی که از نظر ژنتیکی در برابر شرایط سخت و استرس فیزیکی محیط مقاوم هستند گیاهان چند ساله نامیده می شوند. این تنش ها می تواند شامل کمبود آب، نور زیاد یا کم، سرما یا گرمای شدید باشد.

زاموفیلیا

زاموفیلا را بسیاری به عنوان گیاهی چند ساله و یکی از مقاوم ترین گیاهان سرپوشیده می شناسند. این گیاه در برابر نور کم مقاوم است و نور مستقیم را دوست ندارد. زاموفیلیا به آب زیادی نیاز ندارد و بهترین زمان برای آبیاری زمانی است که حدود پنج اینچ از خاک خشک شده باشد.

شفلرا

چتر یا شفلرا یکی از زیباترین و سمی ترین گیاهان آپارتمانی است. این گیاه به نور غیر مستقیم زیادی نیاز دارد و آبیاری متوسط ​​کافی است. اجازه دهید خاک حداقل دو اینچ خشک شود و سپس آبیاری را شروع کنید. اگر فرزند یا حیوان خانگی دارید مراقب باشید برگ های این گیاه را نخورید زیرا باعث مسمومیت جدی می شود.

 لیندا

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که این گیاه پاپیلی را نخل یا دم اسب می نامند. گیاهی غیرمنتظره که در برابر هر چیزی مقاومت می کند. با این حال، وضعیت گیاه با نور غیر مستقیم کافی بهبود می یابد. به آب زیادی نیاز ندارد، هر سه هفته یک بار آبیاری کافی است.

مرتبط  ایده‌های جذاب برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

ورزیا

گیاهی به نام شمشیرآشین به دلیل داشتن گلهای قرمز عجیب و زیبا. این گیاه برای آپارتمان هایی با نور کم بهترین انتخاب است. در واقع این گیاه از نور مستقیم اجتناب می کند. در تماس مستقیم کودها و سموم شیمیایی با برگ های خود مشکل دارد و به سرعت می میرد. با این حال بهتر است به فصل آبیاری گیاه نیز توجه کنید. کلم دوست دارد هر سه روز یکبار آبیاری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا