بهداشت و سلامت

هرگز این قسمت کله‌پاچه را نخورید!

پرتقال حاوی کلسترول بالایی است. کلسترول یکی از چربی‌هایی است که در رگ‌ها تجمع می‌یابد و باعث گرفتگی آن‌ها می‌شود و در درازمدت منجر به سکته و سکته قلبی می‌شود. مجله اینترنتی بنوان در این مقاله به بررسی مزایا و معایب سفر می پردازد. ما همچنین مزایا و معایب غذا خوردن در بیرون را فهرست می کنیم.

چربی اشباع پنهان از مضرات کله پاچه

در یک عصر سرد، یک کاسه سیراپارتان یا آب میوه با مغز له شده بخورید و سپس شکم و گوش و چشم و زبان را فشار دهید، نه بدون دوست. یک غذای پر انرژی و پر انرژی است که خوردن آن در فضای دنج و لذیذ مرکز آشپزی در صبح یا عصر بسیار دلپذیر است. به گفته اکثر افرادی که شیر می دهند، این شیر فاقد چربی است. اگر بخواهند این چربی را با مدفوع مرتبط کنند، فقط مغز چربی زیادی دارد. بنابراین مغزها را بردارید و بقیه را می توان با خیال راحت مصرف کرد!

در واقع، چربی موجود در محصولات جانبی حیوانی مانند گوشت خوک و دم حیوانی مات و نامرئی است. این محصولات حاوی چربی های اشباع شده هستند که پس از ورود به بدن باعث افزایش سریع گلیسرید و کلسترول خون می شوند و در بیشتر موارد باعث واکنش التهابی در بدن و بدتر شدن وضعیت می شوند. . و آرتریت روماتوئید

مرتبط  ترفندهای کاهش کلسترول خون را بشناسید!

از طرفی به دلیل میزان بالای پورین اسید آمینه‌هایی که به بالا رفتن اسید اوریک خون منجر می‌شود باعث افزایش اسید اوریک شده و برای مبتلایان به نقرس و نارسایی کلیوی منع مصرف دارد. حال این سوال مطرح است که زیان آورترین اجزای کله پاچه و سیراب شیردان کدام قسمت است؟

پاچه بهترین، مغز و چشم بدترین

گیاهان با پروتئین های باکیفیت مشخص می شوند و آسیب آنها باعث افزایش کلسترول در خون می شود که در رگ ها جمع می شود، رگ های کوچک را می بندد، گردش خون قلب، مغز و ریه ها را مختل می کند که منجر به قلب و سکته می شود. خوردن این غذاها یک یا دو بار در هفته بی خطر است، اما به گفته متخصصان تغذیه، یک یا دو بار در ماه خوب است. در واقع، متخصصان نوشیدن الکل را به دلیل محتوای چربی کم آن رد نکردند و مغز، چشم و گوش را به عنوان چاق ترین قسمت ها در نظر گرفتند.

فواید و مضرات کله پاچه و سیراب شیردان

خوب است بدانید که گوشت گاو و مغز گوسفند به اندازه هشت زرده تخم مرغ کلسترول دارند و یک قسمت 120 گرمی مغز گاو حاوی بیش از 2000 میلی گرم کلسترول است که بسیار بیشتر از مقدار توصیه شده 300 میلی گرم در روز است. . وجود این چربی ها دلیل خوش طعمی چشم و گوش است. به همین دلیل مصرف چشمی توصیه نمی شود و در صورت استفاده از بنگوشی تاکید می شود که فقط گوشت خام مصرف شود.

کارشناسان ارزش غذایی زبان و گوشت را نیز ارزیابی می کنند. گوشت قرمز از صورت حیوان و فایده اصلی آن ویتامین های گروه B به خصوص B12 می باشد همچنین توجه داشته باشید که کالری و چربی زبان گوسفند بیشتر از زبان گوساله است و توصیه می شود از خوردن غرغره های چسبیده به نوک زبان خودداری شود. .

مرتبط  تقویت حافظه تنها با ۱۰ خوراکی در خانه + ویدیو

چربی سیراب شیردان از گوشت گوسفند کمتر است

سیرابی، شیردان و هارلا جزء معده چهار حفره ای نشخوارکننده هستند و به گفته متخصصان تغذیه، مصرف آن سه تا چهار بار در ماه برای ناهار یا شام همراه با نان یا برنج محدود نمی شود. ارزش غذایی آن از نظر میزان چربی و عناصر کمیاب با گوشت کمی متفاوت است. این پروتئین تقریباً با گوشت قرمز و مرغ قابل مقایسه است، اما در مقایسه با گوشت گاو و بره، کالری و چربی کمتری دارد و گوشت بدون چربی به حساب می آید. در هر صد گرم حدود 97 میلی گرم کلسترول دارد که معادل گوشت گاو است. به اندازه گوشت حاوی آهن است، اما درصد روی کمتر است. در این غذا از جگر سفید نیز استفاده شده است که از نظر ترکیب و ارزش غذایی با جگر سیاه تفاوت دارد. جگر سفید پروتئین کمتری نسبت به جگر سیاه دارد و گوشت آن بسیار خوب است. محتوای چربی آن قابل مقایسه با جگر سیاه یا کمتر از آن است، اما میزان کلسترول آن بسیار بالا و بالاتر از گوشت بدون چربی است. حاوی آهن و ویتامین A چندین برابر کمتر از جگر سیاه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا