دکوراسیون داخلی

۵ مدل کاغذ دیواری که خانه را بزرگ‌تر می‌کند

شاید شما هم مانند دیگران این سوال را داشته باشید که چه رنگ کاغذ دیواری برای خانه و اتاق های کوچک مناسب است تا فضا بزرگتر به نظر برسد؟ در این مقاله مجله اینترنتی بنوان به ارائه کاغذ دیواری هایی می پردازیم که مناسب خانه های کوچک هستند.

کاغذ دیواری مناسب خانه کوچک

اگر می‌خواهید خانه‌تان بزرگ‌تر باشد، باید از رنگ‌های روشن استفاده کنید که فضای شما را عمیق‌تر می‌کند تا بتوانید حس فوق‌العاده‌ای به خانه خود بدهید.

کاغذ دیواری با رنگ بژ

این رنگ نه سفید است و نه تیره، بنابراین می توان آن را سایه خنثی نامید و می تواند انتخاب خوبی برای بزرگتر نشان دادن خانه باشد.

کاغذ دیواری با رنگ‌های پاستیلی، کاغذ دیواری مناسب خانه کوچک

نوع کاغذ دیواری که خانه شما را بزرگتر نشان می دهد کاغذ دیواری پاستلی است که نه تنها در اتاق خواب بلکه در اتاق نشیمن نیز قابل استفاده است.

کاغذ دیواری با طرح‌های راه‌راه

نوع دیگری از کاغذ دیواری مناسب برای فضای کوچک، کاغذ دیواری سه بعدی است که فضا را بزرگتر نشان می دهد. قدرت کاغذ دیواری راه راه را دست کم نگیرید. کاغذ دیواری راه راه عمودی به بلندتر نشان دادن سقف اتاق کمک می کند.

مرتبط  اشتباهات مرگبار در چیدمان منزل

گروهی از افراد هستند که فضای کوچکی در خانه دارند اما بیشتر به کاغذ دیواری طرح دار علاقه مند هستند. به این افراد توصیه می کنیم از کاغذ دیواری هایی با طرح های هندسی استفاده کنند، زیرا فضا را بزرگتر از آنچه هست نشان می دهد.

کاغذ دیواری‌ با رنگ خاکستری، کاغذ دیواری مناسب خانه کوچک

خاکستری همیشه محبوب است و جای تعجب نیست که یکی از محبوب ترین کاغذ دیواری های امسال، طرح خاکستری است. توصیه می کنیم از این نوع کاغذ دیواری برای ورودی خانه استفاده کنید. البته استفاده از تم خاکستری در اتاق نشیمن به مکان شما جلوه زیبایی می بخشد. مراحلی را که هیچکس به شما نمی گوید برای آسان کردن خانه خود ببینید.

کاغذ دیواری‌های متالیک

این مدل های کاغذ دیواری طراحی جدیدی نیز دارند که در عین حال بسیار کارآمد هستند. از آنجایی که سطحی براق دارند، مانند آینه عمل می کنند و نور را منعکس می کنند و اتاق را روشن تر و بزرگتر نشان می دهند.

کاغذ دیواری‌های سه بعدی، کاغذ دیواری مناسب خانه کوچک

دسته ای دیگر از کاغذ دیواری ها با نتایج بسیار خوب، مدل های سه بعدی هستند و چون استحکام آن ها بسیار بالاست، توصیه می شود از فضای کوچکی استفاده کنید، مثلاً پشت تلویزیون یا پشت تخت، می تواند بهترین مکان برای استفاده از آن ارزش باشد. با عکس..

نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مناسب

اگر می خواهید یک تم برای اتاق نشیمن انتخاب کنید به چند نکته مهم توجه کنید. یکی از این کارها هماهنگ کردن رنگ کاغذ دیواری با سایر وسایل خانه است که باید با یکدیگر هماهنگ باشند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که می خواهید بعد از مدتی تنوع را تجربه کنید، طرحی ساده را به شما پیشنهاد می کنیم و یا اگر می خواهید از کاغذ دیواری طرح دار استفاده کنید، بهتر است تمام دیوارها را تزیین کنید و آن را ساده و هماهنگ نگه دارید، از ترکیب استفاده نکنید. what به طور کلی استفاده از مدل های رنگی ملایم در فضاهای پذیرایی توصیه می شود.

مرتبط  رنگ مناسب خانه چیست؟ روغنی یا پلاستیکی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا