روانشناسی

وجود این افراد در زندگی شما خطرناک است

در حالی که هرکسی اختلال شخصیتی خاص خود را دارد، لازم نیست با فردی که دارای اختلال شخصیت شدید است سر و کار داشته باشید. در این مقاله بنوان به معرفی افراد سمی در دوستی می پردازیم

افراد سمی در روابط دوستانه

شما در رابطه خود با افرادی آشنا شده اید که انرژی منفی را منعکس می کنند. این افراد را افرادی با ویژگی های سمی می نامند.

خودشیفته‌ها

از منظر روان‌شناختی، خودشیفته‌ها افرادی هستند که کاملاً عاشق تصویر خود هستند، اما حفظ این تصویر برای اطرافیانشان گران تمام می‌شود. اگرچه در ابتدا این افراد جذاب به نظر می رسند، اما به مرور زمان لجباز می شوند، سریع دیگران را سرزنش می کنند و از یکدیگر متنفر هستند. اگر این ویژگی های شخصیتی را در یکی از نزدیکان خود می بینید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که آنها را بشناسید و برای خود حد و مرزهای مناسب تعیین کنید.

شایعه‌پردازان

محققان دریافته اند که شایعات می تواند برای اطرافیان ما بسیار خطرناک باشد. شایعات زندگی آنها را مسموم نمی کند. اما زندگی اطرافیان را نیز مختل می کند و فواید سمی برای آنها ایجاد می کند. برای داشتن یک رابطه عاطفی خوب، باید مرتباً با این مردان صادق ملاقات کنید.

حسود بودن از ویژگی‌های افراد سمی در روابط دوستانه

اگرچه در برخی موارد حسادت برای همه عادی است، اما افرادی که بیش از حد به دیگران حسادت می کنند موانعی در زندگی خود ایجاد می کنند و سعی می کنند با دلسرد کردن اطرافیان، آنها را از موفقیت منصرف کنند. افراد حسود حتی حس رقابت را در دیگران از بین می برند.

مرتبط  بزرگ‌ترین اشتباه در رابطه عاطفی زنان با مردان +ویدیو

بی‌تفاوت

وقتی به موفقیت می رسید، انتظار دارید افراد نزدیکتان با تمجید و تشویق حس موفقیت شما را تقویت کنند، اما وقتی با بی تفاوتی و سردی اطرافیان مواجه می شوید، انرژی مثبت به مرور زمان از بین می رود.

دروغگویی از ویژگی‌های افراد سمی در روابط دوستانه

دروغگوها اغلب عادت دارند بی دلیل دروغ بگویند. اگرچه به نظر می رسد این افراد آسیب جدی به دیگران وارد نمی کنند، اما آسیب جدی به دیگران وارد می کنند، به خصوص اگر در مورد کار، احساسات و عواطف دروغ بگویند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا