روانشناسی

چرا شنیدن اظهارات قاتل سریالی برای افراد هیجان انگیز است؟

شنیدن شهادت یک قاتل زنجیره ای برای مردم بسیار هیجان انگیز است و آنها می خواهند همه جوانب ماجرا را بدانند. به عبارت دیگر، مردم می خواهند بدانند که چرا فلانی مرتکب چنین جرمی می شود. اما شور و شوق پشت قاتلان زنجیره ای یا فیلم های قاتل زنجیره ای چیست؟ آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا بسیاری از مردم می خواهند به اخبار گوش دهند و بهترین کار را انجام دهند؟

در این مقاله از بنوان پیم دریابید که چرا مردم عاشق گوش دادن به سریال های تلویزیونی هستند. دیدم . فیلمی در مورد قتل خاموش، لطفا با ما بمانید

انسان، متجاوز است؟

انسان ها به اندازه حیوانات تهاجمی هستند. تفاوت بین درنده بودن حیوان و حمله بدون هدف. اما مردم به شکلی سریع و گسترده عصبانی می شوند. به همین دلیل مردم در مورد انگیزه افراد خطرناک به ویژه قاتلان کنجکاو هستند. زیرا اظهارات یک فرد خطرناک دریچه ای به ذهن اوست که از طریق آن می توان به انگیزه او پی برد و اطلاعات دقیقی از کشتار مردم سوریه به دست آورد.

اولین سوالی که پس از قتل سریالی به ذهن مردم می‌رسد چیست؟

وقتی پوشش خبری موضوع قاتلان زنجیره ای را پوشش می دهد، اولین سوالی که مردم می پرسند این است که چرا؟ اولاً، لازم نیست بدانید حکم قانونی آن شخص چیست. چون فکر نمی کنید راهی برای کشتن کسی وجود دارد.

مرتبط  این نشانه‌ها می‌گوید شما فردی غرغرو هستید!

هیچکس نمی تواند استدلال کند که کسی که وارد مدرسه می شود و به بچه ها شلیک می کند، بهانه موجهی دارد. شما فقط می خواهید افکار، افکار و عقاید آن شخص را بدانید. پس بزرگترین شک شما چیست؟ \”گل قاتل؟!\”

دلیل کنجکاوی افراد به شنیدن اظهارات قاتل سریالی؟

مردم مشتاق شنیدن روایت قاتل و تصور قتل هستند، حتی اگر ناخوشایند و دردناک باشد. دلیل این آرزوی بزرگ، کشف زوایای پنهان ذهن قاتل و نحوه برخورد او با قتل است. در چنین شرایطی، ممکن است شخصی به جاهایی برسد که هرگز نمی دانسته که از آنجا گذشته است. آنها باید آماده دفاع از خود باشند. شاید به همین دلیل است که قاتلان زنجیره ای و رمان های جنایی واقعی که قاتلان زنجیره ای را به تصویر می کشند بسیار محبوب هستند. زیرا در این شرایط ممکن است برای آنها اتفاق بیفتد و جانشان در خطر باشد.

برخی از مهم‌ترین مزایای شنیدن اظهارات قاتل سریالی

این ممکن است برای شما عجیب باشد. اما گوش دادن به قاتل دوم، اگرچه وحشتناک و مشمئز کننده است، اما می تواند انگیزه و استدلال کند و می تواند بگوید:

  • آشنایی با روش های آسیب و حمله؛
  • جمع آوری اطلاعات برای دقت بهتر و رسیدگی به موقعیت های مشابه.
  • درباره جنبه تاریک کسانی که در سایه ها پنهان شده اند بیاموزید
  • از افرادی که علائم خشونت و رفتار پرخاشگرانه را نشان می دهند اجتناب کنید.
  • هنگام صحبت با مردم حتی به صورت آرام و عملی بسیار مراقب باشید.

سخن آخر

روابط با غریبه ها خطرات مختلفی را برای ما به همراه دارد. بنابراین باید در هر شرایطی مراقب باشیم و بدانیم که نباید فقط به مردم اعتماد کنیم. ما به نقدهای قاتل سریالی یا فیلم های قاتل سریالی علاقه مندیم. زیرا می توانیم سیگنال هایی را برای محافظت از خود در برابر خطر دریافت کنیم. این مقاله از مجله اینترنتی بنوان پیام به این موضوع می پردازد که چرا مردم می خواهند بدانند قاتلان سریالی چه می گویند. امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

مرتبط  تفاوت دلبستگی با وابستگی در روابط عاشقانه چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا