روانشناسی

چگونه نیمه گمشده خود را پیدا کنیم؟

شاید مدتی با کسی بودید. شما او را دوست دارید، می خواهید با او باشید و فکر می کنید او همان فردی است که می خواهید بقیه عمرتان را با او بگذرانید. شما از کجا می دانید که؟ در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان، نشانه هایی را برای یافتن نیمه گمشده خود به شما نشان می دهیم.

نشانه های پیدا شدن نیمه گمشده

هر زمان که عاشقان دیرینه داستان آشنایی خود را تعریف می کنند، می توانند لحظه ای را مشخص کنند که مطمئن شوند “نیمه گمشده” خود را یافته اند.

دیدن او همه‌ چیز را بهتر می‌کند

همه ممکن است روزهای بدی داشته باشند که بخواهید زیر پوشش بخیزید و هرگز بیرون نیایید. شریک عاشقانه مناسب می تواند باعث شود تمام دردها و رنج های روز را فراموش کنید و احساس کنید چقدر خوش شانس هستید. به محض دیدن او به یاد می آورید که چرا این همه رنج را در محل کار خود تحمل می کنید، چرا می خواهید به او زندگی بهتری بدهید و آینده بهتری را برای او تضمین کنید.

مرتبط  بزرگ‌ترین نقطه ضعف آقایان که قطعا نمی‌دانید

می‌توانید آرزوها و رویاهای خود را با او در میان بگذارید

وقتی همسر گمشده خود را پیدا کردید، می خواهید تمام خواسته های خود را به او بگویید. آیا غیرممکن ترین رویایی را که تا به حال دیده اید به او می گویید و فکر می کنید وقتی او با شماست می توانید به هر چیزی که در ذهن دارید برسید؟ حتی عجیب ترین رویاهای شما زمانی امکان پذیر است که کسی را داشته باشید که از شما حمایت کند. داشتن یک رابطه عاطفی خوب؛ به مقاله مخصوص همسرتان بروید.

اعتراف کردن به اشتباهات هم از نشانه های پیدا شدن نیمه گمشده

بسیاری از روابط تنها به این دلیل شکست می خورند که هیچ یک از طرفین حاضر به پذیرش تقصیر نیستند. وقتی نیمه گمشده خود را پیدا کردید، آنقدر با او احساس خوبی دارید که به اشتباهات خود اعتراف می کنید، زیرا مطمئن هستید که او در دراز مدت این اشتباهات را از شما پنهان نخواهد کرد. او می داند که شما به صداقت او اعتماد دارید و می توانید رابطه خود را در آینده بهبود بخشید.

می‌خواهید کاری کنید زندگی او بهتر و آسان‌تر شود

وقتی قسمت گم شده را پیدا کردی، برای او زندگی می کنی، نه برای تو. برای بهبود زندگی آنها کم کم جان خود را فدا کنید. حتی اگر روز سختی را پشت سر گذاشته اید، وقتی به خانه می رسید، می خواهید فوراً خانه را تمیز کنید و برای او شام بپزید تا استراحت کند. اگر چیزی را فراموش کردید، مستقیماً به فروشگاه بروید، حتی اگر نمایش مورد علاقه خود را به خاطر آن از دست دادید. مهم ترین چیز این است که عشق شما راحت باشد.

مرتبط  رازهای ازدواج موفق و داشتن رابطه ماندگار

بعضی کارها را بدون او انجام نمی‌دهید

اگر به تماشای برنامه های تلویزیونی با هم عادت دارید، هرگز آن برنامه را بدون او تماشا نخواهید کرد. یا بستنی خوردن در کافه روال شماست، تا زمانی که چیزی برای آن تهیه نکنید به آنجا نمی روید. اگر رژیم دارید، مرغ رژیمی را فقط برای خودتان نمی خرید. وقتی مجموعه ای از کارها را تکرار می کنید، باید بدانید که نیمه گمشده را پیدا کرده اید.

به ندرت بحث‌تان می‌شود ولی بحث‌هایتان داغ است

همه گاهی دعوا می کنند، اما همانطور که قبلاً گفتم، برای توجیه خود از بهانه های بیهوده استفاده نکنید. وقتی دعوا می کنید خیلی چیزها را پشت سر می گذارید، پرخاشگر یا بی ادب نیستید. شما به موضوع خود بسیار علاقه مند هستید. در این بحث ها، شما واقعاً نمی خواهید حرف های خود را بنویسید، فقط می خواهید زمینه های مشترک پیدا کنید و به توافق برسید.

حل کردن دوستانه اختلافات از نشانه های پیدا شدن نیمه گمشده

همانطور که گفتم وقتی نیمه گمشده ات را پیدا کردی فرقی نمی کند کی باشد. شما می خواهید رابطه را بهبود بخشید. اگر بعد از دعوا عاشق او شوید، او را نیمه گمشده خود خواهید دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا