دکوراسیون داخلی

۴ ایده خلاقانه در تزیین خانه با گل و گیاه

یکی از لذت های زندگی مدرن و خسته کننده امروزی، پرورش گل و گیاه در خانه است. اما تزئین خانه با گیاهان به یک موضوع دکور تبدیل شده است. مجله اینترنتی بنوان در این مقاله با نکاتی خلاقانه همراه شماست، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

چند مدل دکوراسیون و تزیین خانه با گیاهان

برای داشتن ایده‌های خلاقانه‌تر و متنوع‌تر برای تزئین خانه با گیاهان، بهتر است روش‌های مختلف را امتحان کنید تا روش‌های دیگر.

گلدان به‌جای میز

تزئین خانه با گیاهان آنقدرها هم که فکر می کنید پیچیده و پیچیده نیست. گاهی اوقات تغییر کاربری لوازم خانگی کافی است. به عنوان مثال، می توانید بالای اتاق خود را با گیاهان داخلی پر کنید تا یک میز زیبا و شیک برای اتاق نشیمن خود ایجاد کنید.

گلدان‌های آویز

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه ای به آموزش گلدان ندارند؟ یا شاید در آپارتمان شما فضای کافی برای قرار دادن گلدان روی زمین وجود ندارد؟ این پیشنهاد خوبی است. گلدان های دیواری یا آویز که به راحتی در هر جای خانه قابل استفاده هستند. حتی می توانید گلدان های کنفی را از سقف آویزان کنید!

کوکداما

احتمالاً قبلاً در مورد این چیزی نشنیده اید! اما ما قول می دهیم که این یک روند بسیار متفاوت و هیجان انگیز است. ژاپنی ها، امپراتوران همه چیز خلاق، راه جالبی برای جلوگیری از آلودگی آب و خاک دارند. به این ترتیب ریشه های گیاه به کنف و علف های روی زمین می چسبند. این روش بهترین کار را دارد و برای گیاهان با ریشه های کوچک بهترین است. در نهایت می توانید کوکداما را روی میز بگذارید یا جایی آویزان کنید.

مرتبط  چگونه مبل کهنه را نو کنیم؟

وسایل کهنه را دور نریزید

گاهی اوقات عتیقه ها بهترین ابزار برای ایجاد ظروف غیر معمول هستند. جعبه های قدیمی را در یک جعبه قدیمی به ظرف یا گلدان تبدیل کنید. جعبه ها را باز کنید و یک فضای خلاقانه ایجاد کنید. یا اینکه جعبه ها را می توان به صورت تکی روی دیوار خانه نصب کرد. به جای گلدان ها و سینی های خلاقانه، می توانید از جعبه های تخمه چوبی، حتی آکواریوم های قدیمی و شکسته استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا