دکوراسیون داخلی

۵ نکته مهم نگهداری از گیاهان آپارتمانی در زمستان

در زمستان روزها کوتاهتر است و گیاهان نور کمتری دریافت می کنند. در این مقاله در مجله اینترنتی بنوان به نحوه محافظت از گیاهان در زمستان می پردازیم.

نگهداری از گیاهان در زمستان

در ادامه نحوه نگهداری گیاهان گلدانی در زمستان و ایجاد شرایط مساعد زمستانی برای رشد گیاهان را به شما خواهیم گفت.

برنامه‌ریزی برای آبیاری روزانه

در زمستان، گیاهان باید کمی، اما اغلب، آبیاری شوند. قطع آب می تواند منجر به پوسیدگی ریشه گیاهان شود. در زمستان، گیاهان به کندی رشد می کنند.

در زمستان، هوای خانه گرم می شود، بنابراین خاک به سرعت خشک می شود. پس از کمی چرخاندن خاک، مطمئن شوید که زیر خاک خشک است و گیاه نیاز به آبیاری دارد.

رطوبت بیشتر گیاهان از روش‌های نگهداری از گیاهان در زمستان

در زمستان رطوبت خانه کاهش می یابد. برای مراقبت از گیاهان سرپوشیده در زمستان، رطوبت 50 درصد مورد نیاز است. در زمستان رطوبت خانه 10 تا 20 درصد است. بهترین راه برای تامین رطوبت لازم برای گیاهان داخلی استفاده از دستگاه رطوبت ساز است. یک مرطوب کننده نزدیک گیاهان را روشن کنید تا بتوانند به راحتی رطوبت را دریافت کنند. این ایده های کلاسیک دکوراسیون منزل را برای شکوهمندتر کردن خانه خود بررسی کنید.

دمای اتاق را کمتر کنید

کاهش دمای خانه به رشد بهتر گیاهان آپارتمانی کمک می کند. حمایت از گیاهان آپارتمانی در زمستان می تواند به صرفه جویی در انرژی کمک کند. در زمستان بهتر است گیاهان آپارتمانی را از وسایل گرمایشی مانند بخاری، آبپاش و بخاری دور نگه دارید.

مرتبط  متفاوت‌ترین دکور خانه، با استفاده از خز

با کمبود خورشید چه کنیم؟

به میزان نور خورشید که در طول روز وارد اتاق شما می شود توجه کنید. کدام نقطه بیشترین نور را دریافت می کند؟ کدام قسمت از خانه شما بیشترین نور خورشید را دارد؟ این نقطه مکان مناسبی برای رشد گیاهان سرپوشیده است.

تعویض گلدان در زمستان کار درستی است؟

بهترین زمان برای تعویض گلدان اوایل بهار تا اوایل تابستان است که گیاهان می خواهند فصل رشد خود را شروع کنند، اما تجربه نشان داده است که زمان تعویض گلدان برای اکثر گیاهان آپارتمانی تفاوت زیادی ایجاد می کند.

پیشنهاد آموزشی: با لباس های قدیمی خود فرش بدوزید + فیلم بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا