دکوراسیون داخلی

اکسسوری‌های چوبی، یگانه گرمابخش خانه

در چیدمان خانه بهاری با لوازم جانبی، معمولاً چوب حرف اول را می زند. امروزه از مصنوعات چوبی و لوازم حصیری نه تنها برای تزیین مبلمان باغ و تراس منزل، بلکه به عنوان لوازم سنتی و عمومی دکوراسیون داخلی استفاده می شود. مجله اینترنتی بنوان در این مطلب چند نمونه از لوازم چوبی زیبا برای تزیین منزل شما را ارائه کرده است.

چیدمان بهاری خانه با اکسسوری ها

سادگی منحصر به فرد و منحصر به فرد چوب افراد زیادی را به خود جذب می کند. استفاده از آن به عنوان دکوراسیون مبلمان و دکوراسیون منزل همیشه انتخاب خوبی است. استفاده از مبلمان چوبی و حصیری و ظروف سرامیکی انرژی مثبت خانه شما را دوچندان می کند.

چراغ‌های آویز و آباژورهای حصیری

فرش یکی از پرمصرف ترین محصولات چوبی است. وقتی صحبت از دکوراسیون بهاری خانه می شود، فرش نقش زیادی در انتخاب عمومی افراد دارد. از این اکسسوری می توان برای تزئین مبلمان، آینه، صندلی، تخته سر و حتی لامپ استفاده کرد. فرش کنفی در کنار مبل چرمی قهوه ای روشن، کاغذ دیواری بافت دار و چراغ های آویز، دکوراسیون منزل شما را جذاب تر می کند.

مبلمان حصیری

استفاده از چوب در ساخت مبلمان به دلیل سادگی و ارزان بودن و همچنین به راحتی در دسترس بودن همیشه ترجیح داده شده است. برای افزایش راحتی مبلمان حصیری می توانید از بالش های کوچک و سبک در رنگ های سفید و مشکی استفاده کنید.

مرتبط  چگونه مبل کهنه را نو کنیم؟

بافت‌های حصیری در اتاق‌خواب

پانل های چوبی و حصیری اغلب فضای طبیعی و آرامش بخشی را در اتاق خواب ایجاد می کنند. یک تخته سر چوبی عالی به نظر می رسد و مکمل تخت است، اما اضافه شدن یک قاب چوبی به گرما می افزاید.

سبدها و چمدان‌های چوبی و حصیری

از سبدهای چوبی و بافته شده در بسیاری از خانه ها برای ایجاد فضای ذخیره سازی استفاده می شود. نکته جالب در مورد این سبدها این است که در هر اندازه و هر زاویه ای مناسب هستند.

گلدان‌های چوبی

طرح های تابستانی خانه با لوازم، جعبه چوبی جایگاه ویژه ای دارد. از این مهمانی ها روی میز، روی پله، پاسیو یا حتی روی چمنزار استفاده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا