بهداشت و سلامت

۷ درمان موثر در سرد مزاجی و تقویت قوای جنسی

از زمان های قدیم تا به امروز، گیاهان دارویی برای درمان بیماری های مقاربتی در بین عموم مردم رایج بوده است. پزشکان از گیاهان دارویی برای درمان سرماخوردگی و افزایش قدرت مردانه استفاده می کنند. مجله اینترنتی بنوان در این مقاله به معرفی موثرترین گیاهان برای افزایش میل جنسی و درمان سرماخوردگی می پردازد.

میوه‌های تقویت‌کننده میل جنسی

میوه هایی که میل جنسی را تقویت می کنند عبارتند از انجیر، موز و آووکادو. این میوه ها ویتامین ها و مواد معدنی مهمی را برای بدن فراهم می کنند که می تواند جریان خون در ناحیه تناسلی را افزایش داده و سلامت جنسی شما را بهبود بخشد.

 شکلات برای درمان سردمزاجی

بهتر از شکلات، با همه خوشمزه بودنش، آلت تناسلی شما را بزرگتر می کند! طبق یک مطالعه، شکلات باعث ترشح فنیل اتیلامین و سروتونین در بدن می شود. میل جنسی شما را افزایش می دهد و خلق و خوی شما را بهبود می بخشد.

گیاه ماکا برای افزایش میل جنسی

ماکا گیاهی است که فواید زیادی برای سلامتی دارد. این گیاه در آمریکای جنوبی برای افزایش باروری استفاده می شود. ماکا یکی از معدود داروهای سرماخوردگی است که از نظر علمی مؤثر است.

شنبلیله برای افزایش میل جنسی

بسیاری از مطالعات نشان داده اند که شنبلیله می تواند توسط بدن برای تولید هورمون های جنسی مانند استروژن و تستوسترون استفاده شود. در نتیجه باعث افزایش میل جنسی و بهبود ارگاسم می شود.

مرتبط  خواص شگفت‌انگیز هل را بشناسید+ویدیو

سیر برای افزایش میل جنسی

این گیاه تنوری یک رقیق کننده خون طبیعی است که اغلب برای جلوگیری از فشار خون بالا، کلسترول بالا و بیماری های قلبی عروقی استفاده می شود. خواص ضد انعقادی سیر به گردش خون بیشتر در قسمت پایینی بدن از جمله اندام تناسلی کمک می کند. می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد.

جنسینگ قرمز برای درمان سردمزاجی

جینسینگ یکی از محبوب ترین گیاهان در طب چینی است و رنگ قرمز آن برای درمان سرماخوردگی، افزایش میل جنسی و حتی تسکین درد استفاده می شود.

گیاه خارخسک برای تقویت میل جنسی

مخمر سنت جان به عنوان یک داروی گیاهی برای سرماخوردگی خفیف استفاده می شود. این گیاه که در آب و هوای خشک رشد می کند، برای بهبود عملکرد ورزشی، درمان ناباروری و افزایش میل جنسی استفاده می شود. یک مطالعه نشان داد که 88 درصد از زنان مبتلا به اختلال نعوظ پس از مصرف خار مریم افزایش میل جنسی را گزارش کردند. سنت جان شرقی به مدت 90 روز.

توجه:

  • این نوع داروی گیاهی احتمالاً با سایر مواد شیمیایی تداخل دارد

    |

  • داروهای گیاهی در صورت مصرف بیش از حد عوارض جانبی دارند، بنابراین در مصرف آنها تعادل را رعایت کنید
  • قبل از استفاده مطمئن شوید که حساسیت ندارید.
  • برای درمان سرماخوردگی زیر نظر پزشک و شروع استفاده از داروهای گیاهی بهتر است با پزشک مشورت کنید.

منبع:drsaina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا