دکوراسیون داخلی

این رنگ‌ها در دیوار آشپزخانه شما را چاق می‌کند

بسیاری از افراد همیشه به دنبال رنگ مناسب برای آشپزخانه خود هستند زیرا معتقدند آشپزخانه روح خانه است. از نظر علمی ثابت شده است که رنگ ها تاثیر عجیبی در آرامش دارند. استفاده از رنگ مناسب در هر قسمتی از خانه می تواند آرامش را به ارمغان بیاورد یا برعکس آرامش شما را بر هم بزند. در این قسمت از مجله اینترنتی بنوان به معرفی رنگ های مناسب برای آشپزخانه می پردازیم.

رنگ قرمز، محرک عجیبی برای اشتها

اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید، قطعا رنگ قرمز بهترین محرک برای افزایش اشتهای شماست.با رنگ قرمز می توانید عشق، گرما و راحتی را به آشپزخانه خود بیاورید. همچنین می توانید این رنگ را با رنگ های دیگر مانند سفید ترکیب کنید تا احساس آرامش و عشق را افزایش دهید.

رنگ نارنجی، رنگ مناسب برای آشپزخانه

آیا تا به حال ترکیب رنگ مکان هایی مانند رستوران ها و فست فودها را دیده اید؟ بسیاری از غذاها و مکان هایی که ذائقه مردم را برآورده می کنند از رنگ های گرم مانند نارنجی برای تحریک اشتها استفاده می کنند. ترکیب رنگ های نارنجی و مشکی علاوه بر زیبایی و جذابیت خاص آشپزخانه اشتهای شما را افزایش می دهد و رنگ های مناسبی برای آشپزخانه هستند.

رنگ سفید، مناسب آشپزخانه‌های لوکس

بدون شک یکی از محبوب ترین رنگ ها برای افزودن سبک و منحصر به فرد به آشپزخانه شما رنگ سفید است. اما این تنها اثر رنگ سفید نیست. هیچ کس نمی تواند منکر آرامشی شود که سفید به ارمغان می آورد! با این حال، آشپزخانه های تمام سفید مانند دیوارهای سفید، سقف های سفید، کابینت های سفید و حتی میزهای جلویی سفید این روزها بسیار محبوب شده اند.

مرتبط  با قاشق پلاستیکی آویز دیواری شیک بسازید +ویدیو

رنگ قهوه‌ای، رنگی که همیشه مد است

از روزی که مردم استفاده از رنگ ها را آغاز کردند، رنگ قهوه ای نمادی از مادر زمین و طبیعت بوده است. بدون شک استفاده از این رنگ در تم آشپزخانه حسی خاکی به آشپزخانه شما می دهد و می توان آن را یکی از بهترین رنگ های آشپزخانه در این لیست دانست.

رنگ آبی، رنگ زندگی

رنگ آبی قطعا برای آشپزخانه مناسب است. آبی همیشه رنگ زندگی و شادی بوده است. هر چه روح شما شادتر باشد، اشتهای شما بیشتر می شود. این رنگ که هرگز از مد نمی افتد، آشپزخانه شما را پرنورتر می کند و ترکیب آن با همان موتیف اما با رنگ های تیره، زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان می کند.

رنگ زرد، آرامش بخش روح و روان شما

به گفته طراحان دکور، این رنگ جذاب و آرامش بخش یکی از بهترین رنگ ها برای آشپزخانه شماست. ترکیب این رنگ با کابینت های چوبی یا کابینت های چوبی دیزاینر می تواند تاثیر زیادی در راحتی فضای آشپزخانه داشته باشد. آیا فضای آرام اشتهای شما را باز نمی کند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا