معرفی بهترین ها

بهترین متخصص رادیوتراپی در تهران کیست؟ [آدرس +خدمات]

 لیست بهترین متخصص رادیوتراپی در تهران

1.مرکز تخصصی رادیوتراپی دکتر احسان کرباسی

آدرس: تهران – میدان شیخ بهایی – جلو – سر خیابان شیخ بهایی – پ. 152 – مرکز رادیوتراپی پزشکی. احسان کرباسی

تلفن: 02188627420 – 02188628905

اینستاگرام: dr_ehsan_karbasi

Ekarbasi2@razi.tums.ac.ir

br>

مرکز تخصصی رادیوتراپی و انکولوژی دکتر احسان کرباسی یکی از بهترین و مجهزترین مراکز درمان، تشخیص و رادیوتراپی سرطان در تهران است. این مجموعه با تلاش مستمر پزشکان جهت ارائه خدمات ویژه و ضروری به بیماران ساخته شده است. احسان کرباسی متخصص پرتودرمانی و انکولوژی است و خدمات بسیار خوبی به بیماران ارائه می دهد. این بهترین متخصص پرتودرمانی در تهران با استفاده از جدیدترین تجهیزات با آخرین تکنولوژی روز و با بهره گیری از نیروی انسانی متعهد و ماهر همه روزه پذیرای مراجعین است. مزایای تیم پزشکی و کادر مجرب، استفاده از تجهیزات مدرن، نظارت مستمر بر روند تشخیص و درمان بیماران و پاسخگویی 24 ساعته از ویژگی های خاص این پرتودرمانی در تهران است. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو آزمایشات تشخیص انواع بیماری ها، ناهنجاری ها و سرطان ها با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید.

خدمات:

  • تشخیص دقیق و پیشرفت ناهنجاری ها، توده ها و سرطان ها در بدن
  • سرطان پروستات، سرطان سینه، سرطان پوست، سرطان ریه، سرطان رکتوم و غیره.
  • استفاده از فناوری پیشرفته رادیوتراپی برای تسریع روند درمان و بهبودی بیماران سرطانی
  • پرتودرمانی استریوتاکتیک؛ رادیوتراپی با هدایت تصویر و رادیوتراپی تعدیل شده با شدت
  • گرما درمانی، پرتودرمانی چرخشی با شدت متغیر،…

2.مرکز رادیوتراپی دکتر هلاله خوشبخت؛ بورد تخصصی رادیوتراپی و انکولوژی

آدرنشین: تهران – تیتین بهشتی – مترو یوک گابان یکده سهروردی – لامبا 155 – راکا 4 – دکتر. مرکز پرتو درمانی هلال مبارک لامبا: 02188856300 ویر هانو: 09192501440 اینستاگرام: drkhoshbakht Sähköposti: info@drkhoshbakht .com

برای بهره مندی از خدمات دکتر بیا بهترین متخصص رادیوتراپی در تهران. بیا مرکز پرتودرمانی هلاله خوشبک، کمیته تخصصی پرتو انکولوژی دارند. و دارای تیم پزشکی و درمانی کارآمد و حرفه ای است تا بهترین تشخیص، مدیریت و درمان انواع بیماری ها، تومورها و سرطان ها را به بیماران ارائه دهد. لطفا توجه داشته باشید که برای رفاه بیمار و تشخیص به موقع انواع توده ها، تومورها و سرطان ها. نوبت دهی آنلاین و فوری با بهترین کارشناسان پرتودرمانی در تهران انجام می شود. دکتر در طی وقت ملاقات خود در مرکز پرتودرمانی هلالا خوشاب، می توانید با آسودگی خاطر شروع به تشخیص، مدیریت و درمان بیماری خود در سریع ترین زمان ممکن کنید. اطلاعات بیشتر، مشاوره، تماس با پزشک و تعیین وقت آنلاین در www.drkhoshbakht.com

مرتبط  بهترین و با سابقه ترین مرکز آموزش هنگ درام در تهران کجاست؟ آدرس + شماره تماس

خدمات:

  • انجام غربالگری و آزمایشات برای سرطان هایی مانند سرطان ریه، سرطان سینه، بیماری های دستگاه گوارش، سرطان پروستات، سرطان دستگاه تناسلی، تومورهای سر و گردن، سارکوم و لنفوم.
  • تشخیص سرطان، انواع رادیوتراپی و درمان سرطان بر اساس نوع تومور
  • پرتودرمانی پیشرفته برای مدیریت و درمان تومورهای مغزی

قبل از معرفی بهترین متخصصان پرتودرمانی در تهران از شما دعوت می کنیم از بهترین مراکز فیزیوتراپی تهران دیدن فرمایید.

3.مرکز رادیوتراپی دکتر فرشید اربابی؛ متخصص رادیوتراپی و انکولوژی

آدرس: تهران – خیابان مطهری – خیابان میرعماد – نبش کوچه بیو – ساختمان پزشکان مهداد – طبقه دوم – دکتر. تلفن مرکز رادیوتراپی فرشید اربابی: 02188179283

دکتر. مرکز پرتودرمانی فرشیدا اربابی را می توان یکی از بهترین پزشکان پرتودرمانی تهران نامید. دکتر. اربابی متخصص پرتودرمانی در تهران است و کلینیک تخصصی، مدرن و مجهز با کادر پزشکی و درمان تخصصی تاسیس کرده است. در این راه با استفاده از دانش، تجربه و تجهیزات مدرن، بهترین خدمات را در زمینه تحقیق، پایش و درمان انواع خال، تومور و سرطان به بیماران ارائه دهیم. در حال حاضر این متخصص پزشکی در تهران دارای بهترین بیمارستان ها و کلینیک ها می باشد و این کیفیت باعث افزایش کیفیت خدمات و دقت اندازه گیری ها و روند درمان فشرده شده است. . با این اطلاعات، اگر می خواهید ورزش را در محیطی مدرن، مجهز و راحت امتحان کنید، حتما به دکتر دکتر مراجعه کنید. مرکز پرتودرمانی. مشیدان آبابی.

خدمات:

  • تشخیص، کنترل و درمان سرطان نازوفارنکس، تومورهای مغزی و سرطان حنجره با پرتودرمانی
  • غربالگری و درمان سرطان ریه، دهان، زبان و مری
  • درمان سرطان روده بزرگ، معده، سر و گردن و پرتودرمانی
  • درمان انواع توده ها، بدشکلی ها، سرطان پروستات، سینه و گونه
  • I-ایمونوتراپی پیشرفته، شیمی درمانی یخ کانیه، رادیوتراپی خالص

4.مرکز تخصصی رادیوتراپی دکتر حسن زندی

آدرس: تهران – صادقیه – خیابان ستارخان – بلوار شهدای صادقیه جنوبی – کوچه پرویز – پ 15

مرتبط  بهترین هتل های تهران کجاست؟ [آدرس + شماره تماس]

شماره تماس: 09109200471 – 09127070052>دکتر. پرتودرمانی ویژه بانوان یکی از بهترین متخصصین پرتودرمانی در تهران با بهره مندی از تجهیزات مدرن با آخرین تکنولوژی روز، بهره مندی از دانش، تجربه و شایستگی کادری متعهد و مجرب و دانش روش های نوین پرتودرمانی می باشد. این مرکز رادیوتراپی با هدف ارائه خدمات پزشکی باکیفیت و باکیفیت شروع به کار کرد و با تشخیص دقیق در مدت زمان کوتاهی فرآیند بهبودی بیمار و به موقع انواع تومورها و سرطان ها آغاز شد. به همین دلیل بسیاری از بیماران از کار این متخصص پرتودرمانی در تهران رضایت دارند و دسترسی به این درمان ویژه را دلیل اصلی بهبودی خود می دانند. اگر می خواهید در مورد این متخصص پرتودرمانی و کیفیت خدمات او بیشتر بدانید به وب سایت drzandi.org مراجعه کنید.

خدمات:

  • رادیوتراپی تخصصی و پیشرفته توسط کادر مجرب
  • رادیوتراپی و درمان انواع سرطان با روش های نوین پزشکی
  • پرتودرمانی برای سرطان سینه و پروستات
  • رادیوتراپی درمان بیماری های رحم، دستگاه تناسلی، معده و …

5.مرکز تخصصی رادیوتراپی دکتر برنا فرازمند؛ متخصص رادیوتراپی و انکولوژی

آدرس: تهران – پاسداران – دوم بوستون – نبش خیابان گیلان و فرهی یزدی – پ. 30 – مرکز پردیس نور نیل – پرتودرمانی دکتر. بارنا فرازمند شماره تماس: 02191303353 – 02191008808 شماره همراه: 099106873 مرکز رادیوتراپی دکتر برنا فرازمند. این متخصص رادیوتراپی در تهران با هدف ارائه خدمات درمانی حرفه ای و با کیفیت به بیماران از بهترین تجهیزات استفاده می کند و با بهره گیری از کادری حرفه ای، متعهد و جوان روزانه به درمان بیماران زیادی می پردازد. با انجام معاینات و آزمایشات دقیق، با توجه به نیاز بیماران، پرتو درمانی و پرتودرمانی انجام دهید. امروزه نیز با بیش از 15 سال سابقه و سابقه عملکرد خوب، شاهد استقبال شگفت انگیز این مرکز رادیوتراپی در تهران هستیم. پس شک نکنید و با تماس با متخصص رادیوتراپی در تهران از کیفیت، تنوع و خدمات مدرن او بهره مند شوید.

خدمات:

  • پرتودرمانی I-3D، IMRT، اشعه ایکس و استریوتاکتیک (SRS، FSRT و SBRT)
  • پیشگیری و غربالگری تومورهای خوش خیم و بدخیم
  • مدیریت سرطان و پرتودرمانی نقاط قوت متفاوتی هستند
  • ارائه یک رژیم غذایی مناسب برای بیماران تحت پرتودرمانی و شیمی درمانی
  • مشاوره و طرح درمان، درمان هدفمند و ایمونوتراپی
  • درمان قبل، بعد و در طول رادیوتراپی و رادیوتراپی
مرتبط  بهترین مرکز تخصصی آموزش سه تار در تهران کیست؟ آدرس +شماره تماس

6.مرکز جامع سلامت و رادیوتراپی نگین آزادی

آدرس: تهران – تقاطع خیابان آزادی و اسکندری – پ. 149 – مرکز جامع پزشکی نگین آزادی

شماره تماس: 02162756000

اینستاگرام: negin.azadicp

مرکز جامع سلامت نگین آزادی یکی از منحصربفردترین مراکز رادیولوژی در تهران می باشد که به دلیل داشتن تخصص انسانی، استفاده از تجهیزات مدرن پزشکی با تکنولوژی روز، معاینه، تشخیص و درمان هر نوع سرطان، شدت و تشخیص . . تومور. . . . این رادیولوژیست در تهران بیست سال است که به صورت روزانه فعالیت می کند و مراقبت، تشخیص و درمان عالی را ارائه می دهد. از ویژگی های خاص معاینه و تشخیص دقیق، انجام رادیولوژی و رادیولوژی با توجه به شرایط و نیاز بیمار، ارزیابی مستمر وضعیت بیمار از ابتدا تا پایان درمان، پاسخگویی 24 ساعته و ثبت نام مستقیم (آنلاین) می باشد. از این. متخصص پرتودرمانی در تهران تحت درمان است. در صورت تمایل به بهره مندی از خدمات با کیفیت این مرکز بهداشتی با شماره های فوق تماس بگیرید.

خدمات:

  • تشخیص و معاینه انواع توده ها، سرطان ها و تومورها
  • در مورد روش ها و درمان های خاص برای درمان سرطان، جمعیت های بدخیم و پایانی توصیه می کند
  • راه موثری برای کنترل درد و بهبود وضعیت جسمانی بیمار فراهم می کند
  • درمان مشکلات گوارشی و کبدی
  • پرتودرمانی پیشرفته و پرتودرمانی
  • انجام تکنیک های رادیوتراپی پیشرفته و استریوتاکتیک با واحد پیوند

سؤالات متداول:

1- آیا پرتودرمانی برای اطرافیان مضر است؟

عوارض پرتودرمانی بر روی اطرافیان (مراقبان بیمار یا پرسنل پزشکی مجاور) به نوع درمان بستگی دارد. پرتودرمانی خارجی نمی تواند محیط زیست بیمار را به خطر بیندازد. اما با پرتودرمانی داخلی، پزشک ممکن است برای احتیاط توصیه کند که در بیمارستان بمانید. همچنین بهتر است برای مدت کوتاهی پس از بازگشت به خانه از تماس با سایر اعضای خانواده به ویژه کودکان و زنان باردار خودداری شود.

2- معمولاً چند جلسه نور درمانی انجام می شود؟ به طور معمول، تعداد جلسات پرتودرمانی پنج روز در هفته است و چند هفته طول می کشد. البته بسته به شرایط جسمانی، سن و شدت بیماری، ممکن است بیمار در یک روز به دو جلسه پرتودرمانی نیاز داشته باشد. 3- مهمترین عارضه نور درمانی چیست؟ نکته اصلی ریزش مو و ابرو است. این یک عارضه پرتودرمانی است که به درجات مختلف در همه بیمارانی که تحت این نوع درمان قرار می گیرند، رخ می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا