دکوراسیون داخلی

در یک چشم بهم زدن به خانه خود نظم دهید

بسیاری از ما احساس می کنیم که زمان کافی برای نظافت اولیه خانه نداریم. اگر شما اینگونه هستید، نگران نباشید! با انجام چند ترفند ساده می توانید کنترل وسایل و خانه خود را دوباره به دست آورید. در این مقاله مجله اینترنتی بنوان نکاتی را در مورد نحوه نظم بخشیدن به خانه ارائه می دهیم.

نکات نظم دهی به منزل

فقط این 4 کار را به خاطر بسپارید و برای هر کدام 10 تا 15 دقیقه وقت بگذارید تا فوراً خانه خود را بهبود بخشید.

مرتب کردن کاغذها از نکات نظم دهی منزل

کاغذبازی عامل بزرگی در بسیاری از خانه‌ها است. برای شروع، کاغذ را از مبل‌ها، پیش‌خوان‌ها و سطوح دیگر جمع‌آوری کنید و همه آن‌ها را در یک کیسه بزرگ قرار دهید. بیش از 10-15 دقیقه طول نمی کشد، بنابراین باید روی مشکلاتی تمرکز کنید که به سرعت قابل حل هستند
|

تمیز کردن پیشخوان آشپزخانه

آشپزخانه شما چگونه است مهم نیست که لوازم کوچک آشپزخانه شما چقدر زیبا هستند، قرار دادن بسیاری از چیزها روی پیشخوان ناخوشایند است و فضای ارزشمندی را اشغال می کند. بنابراین، چیزهایی را که هر روز به آن نیاز دارید، مانند قهوه‌ساز روی میز بگذارید و بقیه را بگذارید.

در آنجا به دنبال کاسه، شمع‌های تزئینی، کابینت ادویه باشید. ، کیسه حبوبات، سطل زباله، کتاب آشپزی و حوله آشپزخانه. اگر فضای زیادی دارید، می توانید این وسایل را به طور موقت در جعبه، کابینت یا قفسه قرار دهید. برای زیباتر کردن خانه خود، مبل هایی بچینید که خانه شما را کوچکتر نشان دهد.

مرتبط  با این رنگ‌ها به خانه خود آرامش ببخشید!

خالی کردن میزها از نکات نظم دهی منزل

برای نظم بخشیدن به میز ناهارخوری و میز قهوه، توصیه می کنیم سه کیسه بزرگ، یکی برای دور ریختن، یکی برای هدیه و دیگری برای سفر همراه داشته باشید. سپس، نگاهی گذرا به میز هر اتاق بیندازید. هر چیزی که نیاز ندارید یا هر روز استفاده می کنید را در کیف مناسب قرار دهید. پس از جمع آوری تمام موارد اضافه شده، ظرف سیار را بررسی کرده و آن را به یک مکان موقت منتقل کنید. بقیه را دور بریزید یا بدهید.

مرتب کردن کمد لباس

به یاد داشته باشید، اگر به درستی تمیز نکنید، در نهایت از شر همه چیز خلاص خواهید شد. با یک کیف کمک مالی از کمد خود عبور کنید. در کمتر از 10 دقیقه از شر لباس هایی که دوست ندارید یا مناسب نیستند خلاص شوید توصیه می کنیم لباس هایی را که دو سال است نپوشیده اید اهدا کنید. به عنوان هدیه یا به این دلیل که اگر هرگز آن را نپوشید گران است. به کفش هایت نگاه کن کفش هایی را هدیه دهید که ظاهری زیبا و سالم دارند. اما با فرم مناسب نیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا