دکوراسیون داخلی

چگونه آشپزخانه‌ای زیبا داشته باشیم؟

“فنگ شویی” یکی از باورها و اعمال مردم آسیای شرقی است که همه چیز را در خانه و محل کار خود قرار می دهند. اصول فنگ شویی در آشپزخانه نیز بخشی از این اصول است. به عقیده اساتید فنگ شویی، نتیجه رابطه هماهنگ بین فرد و محیط، زندگی خوب، رفاه و شادی است. برای درک بهتر این اصول با ما در بنوان اترنت همراه باشید.

اصول فنگ شویی در فضای آشپزخانه

اولین اصل گونگ شویی در آشپزخانه طبقه بندی و چیدمان وسایل موجود است. طبق اصل فنگ شویی، اتاق آشپزخانه را باید عاری از زباله نگه دارید، پس بهتر است بعد از هر فعالیت در آشپزخانه آشپزخانه را تمیز و مرتب کنید و تمام ظروف و ظروف را در محل مخصوص قرار دهید. .

نورپردازی و روشنایی آشپزخانه

میزان روشنایی در اصول فنگ شویی در آشپزخانه بسیار مهم است، زیرا نورپردازی در مکان ها از افسردگی و خستگی جلوگیری می کند، بنابراین بهتر است آشپزخانه را در جایی از خانه بسازید که نور کافی وجود داشته باشد.

اگر در آشپزخانه منزل شما نور کافی وجود ندارد، می توانید از نور مصنوعی برای ایجاد نور مناسب در آشپزخانه استفاده کنید. لطفا توجه داشته باشید که نور مصنوعی باید در آشپزخانه محل اقامت شما پخش شود. . .

:

انتخاب رنگ مناسب

در فنگ شویی رنگ یکی از عوامل مهمی است که انرژی خوبی در فضا ایجاد می کند، بنابراین استفاده از ترکیب رنگ معقول برای ایجاد دکوراسیون داخلی آشپزخانه بسیار خوب است. این رنگ ها را در آشپزخانه رها نکنید. . هر چه بیشتر بهتر.

مرتبط  شیک‌ترین مدل پرده برای چیدمان منزل

قرار دادن وسایل در مکانی مناسب

درست کردن کارها یکی از مهم ترین اصول آشپزخانه است. با توجه به این اصول عناصر آتش و آب نباید مستقیماً با یکدیگر تماس داشته باشند. بنابراین از قرار دادن ماشین ظرفشویی و سینک در نزدیکی اجاق گاز خودداری کنید. زیرا درگیری بین آب و آتش باعث ایجاد تنش در فضای آشپزخانه می شود.< br < br > عناصر چوب این یکی از عناصر اعتدال بین آب و آتش است. بنابراین می توانید یک قفسه یا کابینت چوبی را بین اجاق گاز و سینک یا ماشین ظرفشویی و ام دی اف قرار دهید یا می توانید از عناصر سبز استفاده کنید.

قرار دادن گیاهان طبیعی و خانگی در فضای آشپزخانه

گیاهان و گیاهان طبیعی انرژی مثبتی در خانه ایجاد می کنند پس بهتر است از گیاهان طبیعی و خانگی در آشپزخانه استفاده کنید. به یاد داشته باشید که گیاهان تیز را در آشپزخانه قرار ندهید زیرا گوشه های تیز برخلاف اصول فنگ شویی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا