معرفی بهترین ها

با تجربه ترین و حرفه ای ترین وکیل در تهران کجاست؟ + راه های ارتباطی

لیست بهترین وکیل در تهران

1- دکتر امین گلریز؛ وکیل پایه یک دادگستری و دعاوی ملکی

آدرس: تهران – میدان تجریش – خیابان مالکی – نبش پشت اول – پ 2 – طبقه دوم – دفتر حقوقی دکتر گلریز شماره تماس: 02122732919 شماره همراه: 09120899917 > روزها و ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:00 صبح الی 9: 00 صبح: 00 صبح

  • درباره وکیل:

دکتر. امین گلریز یکی از بهترین و با سابقه ترین وکلای تهران، فارغ التحصیل درجه یک دکتری حقوق و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است. وی با حضور در همایش های ملی و بین المللی و کسب دانش و تخصص در حضور اساتید برتر کشور، تجربیات زیادی در ارائه خدمات حقوقی و کیفری کسب کرد. آنها تا به امروز با ارائه خدمات استثنایی حقوقی و املاک به مشتریان به نتایج برجسته ای دست یافته اند. اگر به دنبال یک وکیل مجرب، حرفه ای و حرفه ای برای رسیدگی به ادعای ملک خود در تهران هستید، بهتر است به دفتر وکالت دکتر امین گلریز مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و هماهنگی با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید.

  • خدمات:

* وکلای خانواده و طلاق

* وکلای مدنی

* وکلای کیفری

* ارائه مشاوره حقوقی و کیفری در زمینه های مختلف

2- دکتر محمد تقی زاده؛ وکیل پایه یک دادگستری در دعاوی حقوقی و کیفری

آدرس: تهران – سعادت آباد با شماره همراه: 09121722464

  • درباره وکیل:

دکتر. محمد تقی زاده یکی از بهترین وکلا و مشاوران حقوقی تهران است که فارغ التحصیل از دانشگاه علامه طباطبایی است و با کسب تجربه زیر نظر اساتید و مدرسین صاحب نام کشور به مشتریان خدمات حقوقی و کیفری حرفه ای ارائه می کند. از ویژگی های بارز این وکیل مجرب و حرفه ای در امور حقوقی و کیفری می توان به روند خوب، صبر، شکیبایی، دقت بالا، پاسخگویی سریع، ارزیابی دقیق و صیانت از دعاوی بعدی اشاره کرد. دکتر تقی زاده توضیح می دهد که رویه های قضایی بحث برانگیز و جدی را می شناسد و به نتایج مثبتی می رسد، پس فرصت تماس با وکیل در تهران را برای گرفتن برگه برنده و نتیجه مثبت در امور حقوقی و کیفری از دست ندهید.

  • خدمات:
مرتبط  بهترین دامپزشکی های تهران کجاست؟ [آدرس +شماره تماس]

* مشاوره خانواده؛ مشاوره حقوقی؛ مشاوره حقوق جزا و تنظیم انواع اسناد مکتوب * وکیل خانواده و طلاق * وکیل مدنی و کیفری * وکیل دادرسی مدنی * انواع قراردادها; شکایات برای تهیه پیش نویس و دادخواست.

3- دکتر احمد زهره وند؛ وکیل پایه یک دادگستری

آدرس: تهران – نیاوران – سر یاسمیر – خیابان عمار – کوچه راز – پ 35 واحد 20 – دفتر وکالت دکتر زهرا وند
تلفن تماس: 02122281385 – 02122281384

تلفن همراه: 0992 – 09122552113

  • درباره وکیل:

دکتر احمد زهراوند یکی دیگر از بهترین وکلای تهران است. این وکیل در تهران با ایجاد تیمی حرفه ای و مجرب، خدمات منحصر به فرد و با کیفیتی را به مشتریان ارائه می دهد. با رعایت تمامی جوانب و رسیدگی به دعاوی حقوقی و کیفری بهترین خدمات را به مراجعین ارائه دهد. دکتر دفتر وکالت زهرا وند در شمال تهران واقع شده است و خدمات بسیار خوبی را در امور خانوادگی، طلاق، ملکی، کیفری، مدنی و دعاوی به مشتریان ارائه می دهد. از ویژگی ها و ویژگی های بارز این وکیل می توان به چندین سال سابقه، استفاده از تیم مجرب و حرفه ای، اعتماد کامل به موکل، نظارت مستمر بر پرونده ها تا قطعی شدن نتیجه و صداقت اشاره کرد. فرصت را از دست ندهید و به مشتریان دکتر دکتر بپیوندید. احمد زهراوند و گرفتن یک وکیل حرفه ای، مجرب و دلسوز.

  • خدمات:

* تخصص در امور خانوادگی، کیفری و حقوقی

* وکالت تجاری، استخدامی و کارفرمایی * مشاوره حقوقی و کیفری (حضوری و آنلاین)

4.زهره محمدآبادی؛ وکیل پایه یک دادگستری و دعاوی حقوقی و کیفری

آدرس: تهران، نیروان، خیابان بنا. – بعد از مرکز خرید نارون – پلاک 62 – بند 9 – دفتر حقوقی زارو محمدآبادی شماره تماس: 02126135865 – 02126135934 شماره تلفن: 09125435981

  • درباره وکیل:

زهرا محمدآبادی یکی از بهترین وکلای تهران است. این وکیل با بیش از ده سال سابقه و عملکرد خوب و همچنین ارائه خدمات استثنایی و منحصربفرد به عنوان بهترین وکیل در شمال تهران شناخته می شود و در طول سالیان متمادی موکلان زیادی از این موسسه حقوقی دیده ایم. . در واقع واضح است که این عنوان تصادفی نبوده و ناشی از تجربه، دانش، صداقت و تعهد وکلا برای دستیابی به نتایج مطلوب در پرونده های حقوقی و کیفری است. لذا در مراجعه به دفتر حقوقی زهرا محمدآبادی و دریافت بهترین خدمات حقوقی و کیفری شک نکنید.

5- مسعود اسلامی مهر؛ وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

آدرس: تهران – خیابان مصدق شمالی (نفت) – خیابان دامغانی (11ª) – پلاک 38 – واحد 2

  • درباره وکیل:

مسعود اسلامی مهر با بیش از 20 سال سابقه حرفه ای و سابقه حرفه ای برجسته یکی از بهترین وکلای تهران می باشد. وکلا و مشاوران حقوقی ماهر و با تجربه این موسسه حقوقی را با هدف ارائه خدمات با کیفیت و منحصر به فرد به وکلا تأسیس کردند و تاکنون موفق بوده اند. به یک معنا شهادت می دهیم که این وکلای حرفه ای در هر دادگاهی در پرونده های مدنی و کیفری به نتایج خوبی دست می یابند. اگر نمی توانید وکیل مناسبی پیدا کنید، ابتدا با دفتر وکالت مسعود اسلامی مهر تماس بگیرید.

  • خدمات:
مرتبط  بهترین دکتر بوتاکس در تهران کیست؟ معرفی کلینیک +آدرس

* وکیل متخصص در دعاوی املاک، از جمله: سرقفلی، توقیف، توقیف، توقیف، تخلیه اموال تجاری، تنظیم سند و غیره.
کالاها و ارزها، جرایم بهداشتی و موارد دیگر.

* وکالت در کلیه مراجع قضایی از جمله: دادگاه اداری، کمیته ماده 100 شهرداری، دادگاه انقلاب اسلامی و…

6- محمد حاجیلو؛ وکیل پایه یک دادگستری، مشاور حقوقی و کارشناس ارشد حقوق خصوصی

آدرس: تهران – ظفر – خیابان مصدق شمالی – خیابان یازدهم (دامغانی) – پلاک 38 – واحد 2 – دفتر وکالت محمد حاجیلو شماره تماس: 02128425688 شماره تلفن: 09121275588 br>

  • درباره وکیل:

محمد هزیلو وکیل مجرب و حرفه ای در زمینه مشاوره حقوقی و وکالت در امور حقوقی و کیفری می باشد. آنها علاوه بر کارشناسان و تیمی مجرب، تمامی قوانین و مقررات را درک کرده و از بهترین روش ها برای رسیدن به نتایج مطلوب در پرونده های حقوقی و کیفری استفاده می کنند. تا به امروز شاهد رضایت تمامی موکلین این وکیل در تهران بوده ایم و شما را به مراجعه به دفتر وکالت دکتر محمد هزیلو تشویق می کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره حضوری و آنلاین و نوبت دهی با ما در تماس باشید.

  • خدمات:

* وکیل متخصص در املاک، حقوق تجارت و حقوق تجارت

* تنظیم قراردادهای ملکی و حقوقی برای مشارکت در ساخت و ساز ساختمان های مسکونی و تجاری

* وکیل متخصص در امور تجاری و ورشکستگی

br>
>* داوری در کلیه پرونده های اشخاص حقیقی و حقوقی

* دفاع تخصصی در پرونده های خانوادگی (طلاق، مهریه، مستمری، مستمری و حضانت فرزندان)

>* در کلیه دعاوی حقوقی، پرونده ها و پرونده های کیفری توسط تیم های متخصص دفاعی، با پیگیری مستمر تا رسیدن به نتیجه نهایی.

7- مونا ترابی؛ وکیل پایه یک دادگستری

آدرس: شعبه سعادت آباد: تهران – سعادت آباد – زاپادنی سارو – نرسیده به میدان کتاب – پ 129 – طبقه 5 – واحد 505 شعبه ظفر: تهران – ظفر – نفت شمالی (مصدق) – خیابان دامغانی. (11) – ص 38 – واحد 2

شماره تماس: 02122097090

تلفن همراه: 09121979750

  • درباره وکیل:

مونا ترابی یکی از بهترین و با سابقه ترین وکلای تهران است که با ده سال سابقه فوق العاده بهترین و منحصر به فردترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. این وکلای تهرانی با داشتن آگاهی کامل از پرونده های خانوادگی، کیفری و مدنی از بهترین روش ها و ابزارهای حقوقی برای رسیدن به نتایج مطلوب استفاده می کنند. با ایجاد دفتر وکالت و با مشارکت تیمی از متخصصان، متخصصان و افراد مجرب همه روزه پذیرای مراجعین است و تا به امروز بهترین نتیجه از پرونده ها و تشریفات تشکیل شده توسط این وکلا در دادگاه دیده شده است. . با این حساب، اگر نتیجه دادگاه برای شما مهم است، به موسسه حقوقی مونا ترابی مراجعه کنید و از خدمات پیگیری حرفه ای، دقیق و مستمر آن بهره مند شوید.

  • خدمات:
مرتبط  بهترین مزون در تهران کجاست + شماره تماس و خدمات

* وکالت در امور ملکی مانند افزایش سرمایه، اجاره، توقیف، تخلیه املاک تجاری، مسکونی، وصیت نامه، ارث و … پولشویی، فعالیت های غیرقانونی و غیره

* وکالت در دیوان عالی کشور و داوری در کلیه قراردادهای داخلی بین اشخاص حقیقی و حقوقی

* وکالت در دعاوی خانوادگی مانند طلاق، مهریه، مستمری، حمایت و نظافت کودک

* تنظیم قراردادهای مشارکت در ساخت واحدهای تجاری و مسکونی

8- دکتر روح اله کریمی؛ وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی

آدرس: تهران – میدان ونک – شمال آفریقا – تقاطع گاندی – پ. 59 – طبقه 4 – واحد 17 – دفتر وکالت دکتر. روح الله کریمی

شماره تماس: 09123300507 – 09909390217

  • درباره وکیل:

دکتر روح الله کریمی یکی از مشهورترین فارغ التحصیلان دانشکده حقوق تهران است. دان بهترین وکیل در تهران با بیش از 20 سال سابقه کار و کارشناس حقوق خصوصی و دعاوی مرتبط می باشد. از جمله ویژگی ها و ویژگی های این وکیل حرفه ای و حرفه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد: متخصصین ماهر، درک سریع ترین راه های رسیدن به نتایج مطلوب، پیگیری مستمر، ارتباط روزانه با مشتریان و صداقت. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره حقوقی و تعیین وقت با شماره های بالا تماس بگیرید.

  • خدمات:

*وکیل متخصص در امور خانواده (طلاق، جهیزیه، نفقه، نفقه، حضانت فرزند) * تنظیم انواع دعوی، دادخواست، قبض، قرارداد و ….

سؤالات متداول:

1- آیا حضور زن و شوهر در صورت طلاق توافقی الزامی است؟

در صورتی که طلاق نزد وکیل صادر شود و زوجه گواهی آزمایشگاه مبنی بر عدم بارداری خود را ارائه دهد، وجود زن و شوهر مورد نیاز است لازم نیست. الزامی است.

2- مهمترین ویژگی های یک وکیل خوب چیست؟ تداوم با موکل برای رسیدن به نتایج مطلوب یکی از مهمترین ویژگی های یک وکیل خوب است.

3- آیا امکان دریافت مشاوره حقوقی آنلاین در تهران وجود دارد؟

بله، وقتی این تعداد زیاد است. . موسسات حقوقی در تهران برای رفاه حال مشتریان خود به صورت آنلاین مشاوره خانوادگی، حقوقی و کیفری ارائه می دهند. در صورت تمایل می توانید از این خدمات آفلاین برای شروع پرونده ها و حل و فصل شکایات استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا