بهداشت و سلامت

افزایش میل جنسی فقط با سیاه دانه

طبیعت روغن زیره سیاه گرم و خشک است. روغن زیره سیاه سرشار از آنتی اکسیدان های تیموکینون، تیموهیدروکینون و تیمول است. این روغن خاصیت ضد میکروبی دارد و به عنوان یک آنتی بیوتیک قوی عمل می کند. این روغن برای کاهش وزن و کاهش وزن موثر است و از خطر ابتلا به سرطان نیز جلوگیری می کند. نحوه افزایش میل جنسی با کمک سیاهدانه را در مجله اینترنتی بنوان بخوانید.

افزایش میل جنسی با سیاه دانه

رابطه روغن سیاه دانه با سیستم تولید مثل:

افزایش میل جنسی

زیره سیاه اثر بسیار آرام بخشی دارد، بنابراین مصرف آن به ویژه همراه با عسل یکی از مواد طبیعی برای افزایش میل جنسی است.

افزایش تعداد اسپرم و درمان ناباروری حاصل از کمبود تعداد اسپرم

یکی دیگر از خواص روغن زیره سیاه به درمان ناباروری کمک می کند. بنابراین، استفاده از آن باعث افزایش تعداد اسپرم می شود. البته باید توجه داشت که اسپرم سیاه برای مبتلایان به آزواسپرمی مفید نیست.

درمان زود انزالی

ترکیب سیاه دانه و عسل در درمان زود انزالی معجزه می کند. افراد سرد مزاج (سرد و مرطوب) می توانند از این جوشانده استفاده کنند.

مرتبط  این ۵ غذا را در تابستان نخورید!

درمان عفونت‌های قارچی دستگاه تناسلی زنان

استفاده از فلفل سیاه و استفاده از آن به عنوان نوشیدنی برای رفع عفونت های قارچی ناحیه تناسلی زنان مفید است. این غذاها را می توانید در داروخانه پیدا کنید.

تسکین درد رحم

یکی دیگر از خواص روغن سیاه دانه برای دستگاه تناسلی زنان، درمان دردهای رحم و زایمان است. برای این منظور پودر گرم سیاه را با عسل و روغن مخلوط کنید

افزایش هورمون جنسی مردانه

افزایش هورمون مردانه تستوسترون یکی دیگر از خواص روغن سیاه دانه است. تستوسترون که یک هورمون مردانه و همچنین یک استروئید آنابولیک است باعث رشد بافت تناسلی مردانه، افزایش تراکم استخوان و عضلات و افزایش رشد موهای بدن می شود.

موارد منع و احتیاط مصرف روغن سیاه دانه

  • زنان در دوران بارداری و شیردهی نباید از این محصول استفاده کنند.
  • از روغن سیاه دانه در کودکان زیر 2 سال استفاده نکنید.
  • از این محصول در اطراف و اطراف چشم استفاده نکنید

    |

مضرات روغن سیاه دانه

با وجود خواص مختلف روغن سیاه دانه، مصرف بیش از حد آن به صورت خوراکی یا عمدتاً با عوارض جانبی همراه خواهد بود.

طریقه مصرف روغن سیاه دانه

راه اول: می توانید روغن سیاه را با روغن زیتون یا کنجد مخلوط کنید و به مدت 40 روز تا 4 ماه آن را در قسمت پایین شکم و کشاله ران بمالید. استفاده از جوهر سیاه در پشت باعث آرامش اعصاب و بهبود رابطه جنسی می شود. روش دوم: هر شب قبل از خواب یک قاشق عسل و ۷ دانه سیاه دانه بجوید و بخورید. روش سوم: 200 گرم عسل زنبور سیاه خرد شده را با روغن زیتون مخلوط کرده و بعد از هر وعده غذایی یک قاشق از مخلوط را میل کنید. این به بازیابی روحیه شما و افزایش استقامت و استقامت شما کمک می کند!

مرتبط  مصرف روزانه ۲۳ عدد از این دانه در سلامتی شما معجزه می‌کند + ویدیو

معجون روغن سیاه‌دانه

100 گرم سیاه دانه تمیز و کثیف را با یک تا دو فنجان روغن کنجد، روغن زیتون یا روغن بادام مخلوط کنید و بگذارید با حرارت ملایم بجوشد. بعد از نیم ساعت روغن را صاف کرده و در ظرف شیشه ای نگه دارید.

مطالب پیشنهادی: دستور تهیه ادویه با قدرت شفابخش داروی شیمیایی! خواندن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا