دکوراسیون داخلی

آسان و سریع چربی‌های روی کابینت را پاک کنید

تمیزی آشپزخانه تاثیر زیادی بر سلامت شما و اعضای خانواده شما دارد. برای نگهداری و تمیز کردن مخزن چربی، این مقاله را از مجله الکترونیک بنوان دنبال کنید.

پاک کردن چربی روی کابینت

راه های ایمن و سالم برای پاک کردن لکه های روغن و چربی از کابینت آشپزخانه وجود دارد

|

پاک کردن چربی روی کابینت با آب و دستمال مرطوب

کابینت های لعاب دار و شیشه ای و همچنین کابینت های عایق و ضد آب معمولاً بسیار آسان تمیز می شوند. می توانید لکه های چربی را از روی کابینت ها با یک پارچه نخی مرطوب تمیز کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که لکه های چربی جدید راحت تر از لکه های قدیمی پاک می شوند. مهمتر از همه، به یاد داشته باشید که از چسب یا صابون ظرفشویی برای تمیز کردن لکه های چربی روی کابینت ها استفاده نکنید. این مواد باعث ایجاد خراش در حفره می شوند. بنابراین به جای پاک کردن با آب، می توانید از حوله یا اسفنج نیز استفاده کنید.

پاک کردن چربی روی کابینت با سرکه سفید و آب

سرکه سفید یکی از ساده ترین راه ها برای تمیز کردن کابینت و کاشی آشپزخانه است. اما در مقایسه با ترکیبات شیمیایی و شوینده ها، سرکه سفید نه تنها باعث ایجاد حساسیت می شود، بلکه به محیط زیست نیز آسیب نمی رساند.

مرتبط  با این ۹ ترفند همیشه خوش‌ عکس باشید

می توانید برای تمیز کردن چربی کابینت، سرکه سفید را با کمی آب مخلوط کنید. . این مخلوط را در یک بطری اسپری بریزید تا غلظت شما رقیق شود تا بتوانید به راحتی از آن برای تمیز کردن کابینت خود استفاده کنید. اگر می خواهید خانه خود را به راحتی تمیز کنید، به مبحث نصب اجاق های برقی در حمام بروید.

پاک کردن چربی روی کابینت با خمیر جوش شیرین

یکی از ساده ترین راه ها برای از بین بردن چربی از روی کابینت ها استفاده از خمیر جوش شیرین است. خمیر جوش شیرین یکی از قوی ترین پاک کننده های چربی است. لازم به ذکر است که این ترکیب نه تنها ضد حساسیت است، بلکه دوستدار محیط زیست نیز می باشد.

با مخلوط کردن جوش شیرین و کمی آب خمیر درست کنید. توصیه می کنیم از این خمیر در تمام قسمت های کابینت استفاده نکنید و آن را فقط روی لکه های روغن و چربی قدیمی روی کابینت بمالید. سپس حدود 10 دقیقه صبر کنید تا خمیر جوش شیرین کاملا خشک شود.

می توانید خمیر را با دستمال خشک از روی کابینت پاک کنید. بعد از اینکه خمیر جوش شیرین را از کابینت خارج کردید، یک پارچه مرطوب بردارید و کل کابینت را پاک کنید تا کثیفی و آثار جوش شیرین از کف کابینت پاک شود. در نهایت، با استفاده از یک حوله خشک، کل کابینت را از رطوبت و لکه های آب تمیز کنید.

منبع: وب سایت دیجی واش

مطلب پیشنهادی: یک ساعت زیبا از مقوا بسازید + ویدیو را بخوانید.

مرتبط  چهار طراحی داخلی باب میل همه دکوراتورها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا