دکوراسیون داخلی

این رنگ خانه شما را گران‌تر نشان می‌دهد

نقره ای یکی از رنگ های خنثی است. بنابراین به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود. این زیور دارای سایه های نقره ای مختلف است که آن را جذاب و زیبا کرده است. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان به استفاده از نقره در دکوراسیون منزل می پردازیم.

کاربردهای رنگ نقره ای در دکور منزل

استفاده از رنگ نقره ای خانه شما را مجلل می کند. اگر می خواهید دکوراسیون منزل خود را شیک کنید، ترکیبی از طلا و نقره براق را امتحان کنید.

انواع ترکیب رنگ در دکوراسیون داخلی نقره ای

زیورآلات نقره را می توان با استفاده از رنگ های بازیگوش زیباتر کرد، به این معنی که نقره باید وارد رنگ بندی خانه شود، اگر از رنگ های زرد و غنی استفاده کنید یا رنگ هایی که – با پشتوانه پالت آن، طرح های زیبایی خلق کنید. کافی است بدانید چه مدلی به قطعه یا ماشین داده می شود

دکوراسیون نقره ای و طلایی

اگر عاشق فضاهای مجلل هستید؛ نقره را بر طلا بریزید. لوازم جانبی طلایی مجلل را با مبلمان نقره ای و خاکستری ست کنید. ترکیب رنگ های تزئینی نقره ای و طلایی چشم ها را خیره می کند و فضایی مجلل و زیبا ایجاد می کند و گرمای طلا حالت صنعتی نقره را خنثی می کند.

مرتبط  با این ترفندها انرژی منفی را از خانه خود پاک کنید

ترکیب طوسی و نقره ای از کاربردهای رنگ نقره ای در دکور منزل

برای ترکیب خاکستری و نقره ای؛ شما فقط برای روشن یا تیره کردن طیف کار می کنید. همه این درخشش ها یا درخشش ها در طیف خاکستری و نقره ای اتاق هستند، قسمت پذیرایی اتاق خواب یا سرویس بهداشتی را مدرن و مجلل می کند. اگر می خواهید با کلاس تر بروید. پول و قدرت بیشتری به چیزها اضافه کنید. در اینجا 9 چیزی که هرگز نباید در خانه خود بگذارید تا دکوراسیون خانه خود را بهبود بخشید، آورده شده است. از

دیدن کنید

دکوراسیون نقره ای و صورتی

آستر نقره ای رز عمدتاً برای خواب استفاده می شود. اما اگر همسرتان با رنگ صورتی مشکلی ندارد. شما می توانید با ترکیب جواهرات صورتی و نقره ای یک استایل شب شیک را انتخاب کنید. این سبک احساس راحتی و زنانه را برای زندگی و ناهار خوری ایجاد می کند.

دکوراسیون نقره ای و سفید

دکوراسیون نقره ای مناسب افرادی است که هر از گاهی رنگ و سبک دکوراسیون منزل خود را تغییر می دهند. اگر از ترکیب رنگ های نقره ای می ترسید، بهتر است اکسسوری های سفید را امتحان کنید. این رنگ ها را می توان با کمک وسایل رنگارنگ دیگر در جهت دلخواه جابجا کرد.

ترکیب نقره ای و مشکی از کاربردهای رنگ نقره ای در دکور منزل

در ترکیب با نقره ای و مشکی فضای سنگینی ایجاد می شود. تو خونه داره سرد میشه این ترکیب رنگ معمولا توجه جوانان را به خود جلب می کند.

مرتبط  قاتل خاموش گیاهان آپارتمانی چیست؟

دکوراسیون نقره ای آشپزخانه

آشپزخانه یکی از جذاب ترین و رایج ترین مکان هایی است که در آن از رنگ های نقره ای و خاکستری در دکوراسیون استفاده می شود. این امر باعث می شود سفارش یک ست کابینت نقره ای یا خاکستری آسان شود. از طرف دیگر، می توانید از روکش های نقره ای برای کابینت های خود استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا