پارچه و خیاطی

پارچه فاستونی چه کاربردهایی دارد + ایده دوخت

فقط باید با کمکی که به دیگران می کنید گزینشگرتر باشید. برای رفع این مشکل خانم های شیک پوش و زیبا به جای خرید لباس در بازار، لباس مورد نظر خود را خودتان بدوزید. با صرف هزینه کمتر نتیجه کارشان بهتر و ظاهرشان جذاب تر می شود. برای این کار کافی است از پارچه ای با کیفیت، زیبا و کاربردی استفاده کنید. یکی از محبوب ترین پارچه ها در بین خانم ها پارچه فاستونی است. این پارچه به دلیل کیفیت بالا طرفداران زیادی دارد. امروز و اینجا بیشتر با این پارچه آشنا می شویم. پس اگر می خواهید در مورد کاربرد پارچه فسدونی و کاربردهای آن بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

کاربردهای پارچه فاستونی برای داشتن یک استایل زیبا

حتما نام پارچه فاستونی را شنیده اید. شما می توانید محصولات زیادی از این پارچه را در بازار پیدا کنید. در ادامه بیشتر با کاربردهای این پارچه و آنچه می توانید با آن به دست آورید آشنا خواهید شد.

پیراهن های کوتاه

پیراهن های کوتاه همیشه طرفداران خود را در بین خانم ها و دختران جوان شیک پوش داشته است. ظاهر زیبا و شیک این پیراهن ها می تواند استایل شما را متحول کند. اگر قصد شرکت در رویدادهای غیررسمی مانند جشن تولد یا گردهمایی های دوستانه را دارید، پیراهن های بریده شده ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشند. می توانید تیشرت را به دلخواه طراحی کنید. امکان دوخت پیراهن آستین کوتاه با طرح آستین و دامن وجود دارد. از طرفی کنار هم قرار دادن پیراهن های کوتاه بسیار ساده است. بسته به سلیقه خود می توانید آنها را با شلوار جین، صندل یا کفش پاشنه بلند ترکیب کنید.

برای دوخت این تیشرت ها می توانید با توجه به سلیقه خود از پارچه های مختلف استفاده کنید. اما بهتر است به کیفیت و متریال متریال انتخابی توجه کنید. چروک یک پارچه بی کیفیت پس از چند ساعت استفاده محو می شود. یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت پیراهن کوتاه دخترانه پارچه فاستونی است. پارچه فاستونی نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار است، بلکه می توانید الگوی پیراهن خود را انتخاب کنید. پارچه فاستونی در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شود. بنابراین می توانید با توجه به نیاز خود پارچه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.


پیشنهاد ما: 6 ایده برای پوشیدن کت جین به سبک بهاری + عکس


ترنچ کت های کاربردی با پارچه فاستونی

کت و شلوار یکی از پرفروش ترین اجناس در فروشگاه های پوشاک است. بسیاری از خانم ها از کت در استایل خود استفاده می کنند. لباس های نارنگی معمولا بلند هستند و تا زیر زانو بریده می شوند. جذابیت این مدل مانتو زیبا می تواند استایلی متفاوت و خاص را به شما ارائه دهد. از لباس های ترنچ برای ایجاد یک سبک کلاسیک تر استفاده می شود. دیپلماتیک، مردانه، انگلیسی و غیره. بسته به ترجیحات شما شما می توانید انتخاب کنید. با استفاده از کمربند می توانید لباس ها را در کمربند سنگی به هم متصل کنید و ظاهری جذاب به اندام خود ببخشید.

مرتبط  مقایسه قیمت پارچه لینن ساده و لینن سوزن دوزی

هنگام دوخت پارچه بهتر است مستقیماً سراغ پارچه ای بروید که علاوه بر کیفیت و دوام بالا از ثبات خوبی نیز برخوردار باشد. دوخت سوراخ با پارچه گشاد جلوه زیبایی به شما نمی دهد، پارچه هایی مانند لباس های پشمی بهترین انتخاب برای دوخت الگوی این بلوز هستند. پارچه ای با چروک های زیاد به سرعت استایل شما را خراب می کند اما با پارچه فاستون نگران چروک شدن پیراهن خود نباشید، این پارچه چین و چروک های بسیار کمی دارد و می تواند زیبایی استایل شما را برای مدت طولانی حفظ کند.

دامن های شیک و خاص با پارچه فاستونی

دامن پر استفاده ترین مورد در لباس زنانه است. بنابراین می توان گفت که در کمد لباس هر زن زیبایی می توانید لباس های زیبایی پیدا کنید. پوشیدن پیراهن ها بسیار آسان است. برای تکمیل ظاهر خود از ژاکت یا ژاکت استفاده کنید. برای دوخت دامن می توانید بسته به سلیقه خود از الگوهای مختلفی استفاده کنید. لباس های کلوش پرفروش ترین در بازار هستند. اگر به دنبال یک مدل غیر معمول و منحصر به فرد هستید، بهتر است دامن را دو بار امتحان کنید. علاوه بر این، آرایشگران توصیه می کنند که لباس رسمی بپوشید، بهتر است مستقیماً به دامن ماکسی بروید.

همانطور که گفته شد، طرح های دامن زیادی وجود دارد که می توانید آن ها را انتخاب کرده و دامن مورد علاقه خود را بدوزید. اما پارچه ای که انتخاب می کنید باید به ما آزادی بدهد. همه لباس ها به شما اجازه دوخت مدل های مختلف دامن را نمی دهند. یکی از پارچه هایی که می توانید هر نوع دامنی را با آن بدوزید و از زیبایی آن لذت ببرید پارچه فرسوده است. پارچه کاربردی به دلیل دوخت عالی یکی از پارچه های مورد علاقه طراحان لباس است. این پارچه بافت بالایی دارد. بنابراین می‌توانید هر نوع پیله‌ای را بدون نگرانی از آسیب یا شکستگی در آنجا بدوزید.

مرتبط  ۱۵ راه مفید برای افزایش طول عمر لباس که باید بدانید

قیمت پارچه فاستونی مانتویی

کت و شلوار، آیتمی کاربردی و همه پسند

اگر به دنبال ظاهری رسمی و در عین حال شیک هستید، بهتر است یک لباس ساده را انتخاب کنید. لباس یکی از کاربردی ترین اقلام خانم های شیک پوش است. همانطور که می دانید می توانید از این ست زیبا در هنگام حضور در مجالس، مراسم مهم و جلسات کاری استفاده کنید. یک لباس می تواند استایلی رسمی و مجلل به شما بدهد. لباس یکی از اقلام مختلفی است که می توانید مطابق میل خود به آن مدل دهید. یقه های آمریکایی و ارشال اغلب برای دوخت لباس استفاده می شود. آستین ها و سرآستین ها می توانند استایل شما را شیک تر و رسمی تر کنند.

پارچه هایی که با خطوط موازی یا طرح های شطرنجی ساخته می شوند، برای پوشاک زنانه کاربرد فراوانی دارند. این پارچه ها زیبایی منحصر به فردی را به ارمغان می آورند و در عین حال استایل شما را رسمی می کنند. یکی از پارچه هایی که می توانید با طرح های مختلف تابلو پیدا کنید، پارچه چاپ گل است. پارچه اهر فاستون برای دوخت پارچه مناسب است. از سوی دیگر، چون مقاومت این پارچه در برابر چروک بسیار کم است، لازم نیست نگران چروک شدن شلوار خود باشید. این پارچه استایل شما را به خوبی حفظ می کند و آن را خراب نمی کند.

کت و دامن های دخترانه شیک با پارچه فاستونی

کت و دامن همیشه یک مجموعه زیبا برای خانم ها بوده است. کت و دامن توسط بسیاری از زنان مدرن برای شرکت در مراسم های مهم مانند عروسی، مهمانی، تولد و غیره ترجیح داده می شود. کافی است یک بار در اینترنت به دنبال مدل لباس و دامن بگردید. با مدل های زیبا و شیک زیادی روبرو خواهید شد که بیشتر آنها دوست دارید داشته باشید. اما گاهی اوقات قیمت بالا، کیفیت پایین مواد و عدم دسترسی باعث می شود از تصمیم خود پشیمان شوید. در این صورت بهترین تصمیم انتخاب مدل لباس و دامن، تهیه پارچه و دوخت است. این امکان را به شما می دهد تا آزادانه مدل را انتخاب کنید و پارچه مورد نظر خود را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

مرتبط  مناسب‌ترین پارچه‌ها برای دوخت لباس زمستانی

در انتخاب جنس کت و دامن باید دقت زیادی داشته باشید. همه مواد برای دوخت کت و کت مناسب نیستند. پارچه باید چسبندگی متوسطی داشته باشد. با ضخامت متوسط، این ماده می تواند برای خیاطی کت و شلوار مناسب باشد. از طرفی چون پایداری این ماده زیاد نیست، انواع لباس ها را می توان با آن دوخت. متریال فاستونی یکی از موادی است که می تواند به خوبی از پس این پروژه استحکام متوسط ​​برآید. به راحتی می توانید یک تاپ یا تاپ تاپ زیر ژاکت بپوشید. به یاد داشته باشید که کفش های پاشنه بلند و کت و دامن برای مجالس رسمی و کفش های پاشنه کوتاه برای مهمانی ها بهترین هستند.

خرید پارچه فاستونی

مانتوهای یقه انگلیسی زیبا با پارچه فاستونی

مانتو یکی از لباس های مورد استفاده خانم های ایرانی است. باران در بهار و تابستان بهتر است. پیدا کردن لباس هایی با سبک و رنگی که دوست دارید آسان نیست. با خرید آنچه می خواهید و دوختن آنچه می خواهید می توانید یک پیراهن زیبا و شیک به دست آورید. بسته به سلیقه خود می توانید از آستین ها و یقه های مختلفی روی پیراهن خود استفاده کنید. اما برای این کار باید پارچه ای پیدا کنید که به شما امکان دوخت انواع الگوها را بدهد. مراقب پارچه های پر دانه باشید زیرا برای دوخت الگوهای کوچک مناسب هستند. از طرف دیگر، لباس های خشن باعث می شود یقه کمتر دیده شود.

برای دوخت روکشی شیک و زیبا ابتدا باید پارچه ای باکیفیت پیدا کنید. پارچه فاستونی یکی از مقرون به صرفه ترین پارچه های موجود در بازار است. این پارچه که از الیاف باکیفیت ساخته شده است به خوبی از پوست شما مراقبت می کند. از طرفی پارچه فاستونی امکان دوخت انواع مدل روکش را به شما می دهد. به عبارتی با خرید این پارچه دست شما آزاد است و می توانید کارت مورد علاقه خود را به دلخواه طراحی کنید. از آنجایی که پارچه بست یک پارچه طرح دار است، بهتر است از تزیینات زیاد استفاده نکنید. کمربند چیزی است که می تواند استایل شما را تغییر دهد. بستن کمربند بزرگ و پهن شما را کوچکتر و کوچکتر نشان می دهد. منبع: https://fabricfofar.com/top-fastoni-fabric-sellers/

4.7/5 – (100 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا