بهداشت و سلامت

با بند ناف به جنگ سرطان بروید

بند ناف نوعی سلول بنیادی است که به دلیل خواص شگفت انگیزش در درمان بیماری های مختلف شناخته شده است. خون بند ناف در درمان بیماری ها از این طریق موثر است و امکان تبدیل سلول های خود را به سلول های دیگر می دهد. به عنوان مثال، آنها سلول های عضلانی، عصبی یا سیستم ایمنی را تبدیل و بازسازی می کنند. با مجله اینترنتی بنوان همراه باشید.

اثر بخشی خون بند ناف در درمان بیماری ها

بند ناف به عنوان منبع سلول های بنیادی شناخته می شود که می تواند به درمان برخی بیماری ها کمک کند. با این حال، میزان اثربخشی سلول های بنیادی در درمان هر بیماری خاص ممکن است متفاوت باشد و تاکنون استفاده از سلول های بنیادی در درمان برخی بیماری ها مورد تایید قرار گرفته است.

بیماری‌های قابل درمان با بند ناف

خون بند ناف در چه مواردی در درمان بیماری ها موثر است؟

– بیماری های خونی مانند لوسمی، لنفوم و آنمی فنیلاسید

– بیماری های ایمنی مانند مولتیپل اسکلروزیس و آسم
< br > < br > br> – بیماری های قلبی عروقی

– بیماری های عصبی مانند بیماری پارکینسون و صرع

– بیماری های پوستی مانند پوکی استخوان، برونشیت غیر عفونی و چربی زیر جلدی.

>

درمان سرطان با استفاده از بند ناف

اگرچه این روش هنوز در مرحله آزمایشی است و هنوز نتایج دقیق آن مشخص نیست، اما نتایج اولیه نشان می دهد که درمان سرطان بند ناف موثر بوده و می تواند به عنوان یک درمان موثر سرطان در آینده مطرح شود. درمان سرطان از روشی به نام تزریق سلول های بنیادی هسته ای استفاده می کند. در این روش سلول های بنیادی از بند ناف گرفته می شود و سپس به قسمت های مختلف بدن منتقل می شود. سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و سلول های سرطانی را کاهش می دهد.

مرتبط  خواص شنبلیله از سلامت گوارش تا تنظیم قند خون

از سلول های بنیادی جنین می توان برای درمان بیماری های خاص در افراد دیگر استفاده کرد. امروزه بانک های سلول های بنیادی بند ناف وجود دارد که این سلول ها را برای استفاده در درمان بیماری های دیگر به افراد دیگر اهدا می کند. سلول های بنیادی جنینی برای درمان خواهر و برادر، پدر یا مادر و والدین کودک مناسب هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا