بهداشت و سلامت

با این خوراکی‌ها باردار می‌شوید!

برای برخی از زوج ها، کمبود اسپرم و تخمک از بارداری جلوگیری می کند. درمان اصلی افزایش و افزایش تعداد اسپرم در مردان و تعداد تخمک در زنان است. راه های طبیعی افزایش رشد اسپرم و تخمک را در مجله اینترنتی بنوان بخوانید.

ادویه‌ای قوی به نام زنجبیل مناسب برای تقویت اسپرم و تخمک

زنجبیل یکی از مواد مغذی مفید برای بهبود میل جنسی است، بنابراین در طب سنتی چینی زنجبیل به عنوان یکی از دستور العمل های اصلی برای بهبود اسپرم و تخمک توصیه می شود. چینی ها زنجبیل را جانگ می نامند که به معنی گرم کردن غذا است و برای درمان ناباروری به وفور از آن استفاده می کنند.

تقویت اسپرم و تخمک با سیر پر خاصیت

سیر یک غذای عالی برای افزایش تولید اسپرم است. برای دستیابی به اثرات مفید سیر در این زمینه می توان مصرف روزانه 1 تا 2 حبه سیر را توصیه کرد.

کنگرفرنگی یا آرتیشو برای تقویت اسپرم و تخمک

کنگر فرنگی یکی از موثرترین گیاهان برای تقویت قوای جنسی است و بی شک کنگر فرنگی یکی از سبزیجاتی است که خاصیت تقویت جنسی دارد.

مرتبط  راز طول عمر ژاپنی‌ها کشف شد!

تقویت اسپرم و تخمک با شیرین بیان

شیرین بیان برای خانم هایی با تستوسترون بالا و استروژن پایین و سندرم تخمدان پلی کیستیک شدید مفید است و به همین دلیل این گیاه خاص در لیست گیاهان مفید برای رشد میوه قرار گرفته است.

توجه داشته باشید که این گیاه نباید . در دوران بارداری باید استفاده شود. شیرین بیان همچنین به تنظیم قاعدگی در زنانی که از دردهای قاعدگی رنج می برند کمک می کند.

هل برای تقویت اسپرم و تخمک

هل یکی دیگر از گیاهانی است که به بهبود عملکرد جنسی کمک می کند، زیرا مانند ادویه هایی مانند کاری، زیره، زردچوبه و گشنیز باعث افزایش فشار خون و افزایش انرژی جنسی می شود.

ویتامین E برای تقویت اسپرم و تخمک

اسپرم با باروری بالا حاوی مقدار زیادی ویتامین E است. ویتامین E نیز برای بدن برای جلوگیری از اکسیداسیون روغن های گیاهی توسط پیوندهای دوگانه رژیم غذایی مورد نیاز است. بدن زنان و مردان به حدود 10 میلی گرم ویتامین E در روز نیاز دارد.

برای جذب مناسب و طبیعی ویتامین E، بهتر است غذاهای زیر را در رژیم غذایی خود بگنجانید، این مواد عبارتند از: سایر آجیل ها مانند بادام، فندق و بادام زمینی نیز حاوی ویتامین E هستند. E . . دانه های آفتابگردان و روغن زیتون نیز حاوی ویتامین E هستند. جوانه گندم، سیب زمینی شیرین و آووکادو نیز سرشار از ویتامین E هستند.

روی مناسب تقویت اسپرم و تخمک

کمبود روی باروری مردان را تهدید می کند، بنابراین خوردن غذاهای غنی از روی برای تقویت باروری و تقویت اسپرم بسیار مهم است. منابع عالی روی: گوشت گاو، لوبیا چیتی و قسمت های تیره مرغ.

مرتبط  برای رشد مو چه بخوریم؟

تقویت اسپرم و تخمک با گوجه فرنگی

به گفته متخصصان تغذیه: مردانی که می خواهند بچه دار شوند یا جنسیت خود را افزایش دهند، روزانه 5 بار از میوه ها و سبزیجات مختلف استفاده کنند. آنتی اکسیدان های گلوتاتیون و کریپتوکسانتین که به وفور در سبزیجات، گوجه فرنگی، فلفل و پرتقال یافت می شوند، قدرت و سلامت اسپرم را تضمین می کنند.

آواکادو برای تقویت اسپرم و تخمک

میوه ای که خواص زیادی برای تقویت اسپرم و تخمدان دارد. از آنجایی که آووکادو سرشار از ویتامین E، ویتامین B6 و اسید فولیک است، افزایش جریان و تحرک اسپرم با خوردن آووکادو آن را به یک غذای باروری خوب تبدیل می کند.

تاثیر موز در تقویت اسپرم و تخمک

موز سرشار از آنزیمی به نام «بروملین» است. آنزیمی که نقش مهمی در کنترل هورمون های مردانه دارد. این میوه سرشار از ویتامین B1، ویتامین A و ویتامین C است که با افزایش قدرت و پایداری اسپرم به بهبود باروری مردان کمک می کند.

گردو و بادام برای تقویت اسپرم و تخمک

خوردن 2 عدد گردو در روز ممکن است کمک کننده باشد. از زمان های قدیم اعتقاد بر این بود که بادام میل جنسی را افزایش می دهد. در سال 2007، محققان ایتالیایی گزارش دادند که زنان مبتلا به سندرم متابولیک عملکرد جنسی خود را دو سال پس از خوردن آجیل، میوه و سبزیجات، بادام، غلات کامل و روغن زیتون بهبود دادند. خواص شگفت انگیز این چای! + دستور غذا را از دست ندهید.

نکات تماشا: ویدیوی جالب معرفی این چای فوق العاده! + دستور غذا را ببینید.

مرتبط  خواص شیر برنج برای سلامتی + ویدیو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا