معرفی بهترین ها

بهترین کارواش اتوماتیک در تهران کجاست؟ + راه های ارتباطی و خدمات

لیست بهترین کارواش اتوماتیک در تهران

پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر منجر به تغییرات و تغییرات اساسی در شستشوی خودرو از جمله شستشوی بدنه، شستشوی موتور، شستشوی وکیوم و شستشوی کابین شده است. بنابراین جدا از کارواش سنتی که اپراتورها تمام قطعات و اجزای خودرو را شستشو می دهند، سری کارواش ها به طور خودکار صفر تا صد کارواش را انجام می دهند. به این دسته از امکانات کارواش، کارواش اتوماتیک گفته می شود و برخی از آنها در مناطق مختلف تهران قرار دارند. با توجه به استقبال گسترده شهروندان تهرانی از کارواش اتوماتیک، در این قسمت می خواهیم بهترین کارواش های اتوماتیک تهران را معرفی کنیم.

1.مرکز صافکاری، نقاشی و کارواش اتوماتیک اتوشناس

آدرس: تهران – محله عباس آباد (عباس آباد – اندیشه) – دکتر. علی شریعتی – خ شریعتی و حوالی سارا معلم – روبروی اتکا مغازه – مرکز سفال، اتو، نقاشی و کارواش

شماره تماس: 02145267

شماره همراه: 09388142747
>
اینستاگرام : autoshen< br

بهترین کارواش اتوماتیک در تهران مرکز تخصصی اتو، رنگ آمیزی، سرامیک بدنه و کارواش اتوشانا می باشد. این مجموعه با سابقه عملیاتی عالی و تجهیزات پیشرفته و تمام اتوماتیک از کارگران ماهر و با تجربه برای شستشوی سریع، دقیق و با کیفیت انواع خودروهای ایرانی و خارجی استفاده می کند. این کارواش اتوماتیک با تجهیزات مدرن در اتاقی جادار قرار دارد و همه روزه پذیرای مهمانان است. ماشین های خود را با کیفیت بالا بشویید و در زمان کمتری تحویل بگیرید. با این اوصاف درنگ نکنید و هم اکنون به جمع مشتریان همیشه راضی این کارواش اتوماتیک بپیوندید.

خدمات:

  • ترمیم تخصصی رنگ، پولیش، واکس و سرامیک بدنه
  • تمیز کردن رگ، تمیز کردن و تمیز کردن ماشین
  • جزئیات خودرو، شستشوی خودرو، و شستشوی خودرو
  • کارواش اتوماتیک، کارواش بخار، کارواش بدون تماس و کارواش سیار
  • نظافت خودرو، نظافت نانو، نظافت داخل خودرو و نصب شیشه جلو

قبل از معرفی یکی دیگر از کارواش های عالی در تهران، شما را به بازدید از بهترین نمایندگی خودرو در تهران دعوت می کنیم.

مرتبط  بهترین دامپزشکی های تهران کجاست؟ [آدرس +شماره تماس]

2.کارواش مدرن و اتوماتیک مدرن پویا (آوا سنتر)

آدرس: تهران – عقدسیح – نبش فیروز – قسمت آواسنتر – پارکینگ +5 و منهای 3 – کارواش مدرن دینامیک
شماره تماس: 02126151968 – 02126455418

تلفن همراه: 09712358

br> br>
>>
اینستاگرام: Car WashModernpoya

.

کارواش مدرن دینامیک از نظر فضای جادار، مدرن و مجهز و همچنین استفاده از تجهیزات و لوازم مدرن با تکنولوژی های جدید یکی از بهترین کارواش های تهران می باشد. این گروه با بیش از یک دهه تجربه و عملکرد چشمگیر، بهترین و مجرب ترین نیروی کار را جهت شستشو، پولیش، واکس و سرامیک بدنه انواع خودروهای ایرانی و خارجی استخدام می نماید. در واقع سرعت، کیفیت و دقت خدمات ارائه شده توسط این واشرها و نانوواشرهای مدرن باعث افزایش تعداد مشتریان شده است. ارائه خدمات با کیفیت، سریع و مقرون به صرفه، پاسخگویی سریع و برنامه ریزی مستمر به مشتری، استفاده از ابزار، تجهیزات و مواد اولیه با کیفیت و استاندارد از ویژگی های این کارواش اتوماتیک در تهران است. برای کسب اطلاعات بیشتر، آشنایی با انواع خدمات و تعیین وقت قبلی با تلفن های درج شده تماس بگیرید و یا به وب سایت carwashmodernpouya.ir مراجعه کنید.

خدمات:

  • Zero Wash، Zero Wash و Engine Wash
  • پیپا آرا، epo-eti، ceramiki
  • کارواش تعویض روغن و دکوراسیون ماشین لوکس
  • شستشوی اتوماتیک بدنه و موتور خودرو با تجهیزات نانو بسیار مجهز
  • کارواش و موتورشوئی نانو بخار با ویژگی های بخارشوی پیشرفته

3.کارواش مدرن پویا رویال

آدرس: تهران – منطقه اداری (داریا) – بلوار خوردین – تقاطع پل مانزان – مرکز خرید رویال – کارواش مدرن دینامیک رویال br>اینستاگرام: carwashmodernpouya

وب سایت: carwashmodernpouya.ir

کارواش مدرن پویا رویال به دلیل ارائه خدمات منحصر به فرد و با کیفیت و استفاده از تجهیزات پیشرفته کارواش خود را به عنوان بهترین کارواش اتوماتیک در تهران معرفی می کند. این کارواش در دریا محله، بلوار خوردین واقع شده است و هم اکنون بهترین اپراتورها در این مجموعه خدمات خودرویی فعالیت می کنند و خدمات خوبی را به مشتریان ارائه می دهند. این کارواش اتوماتیک با 15 سال سابقه و فعالیت قابل توجه توانسته نظر بسیاری از شهروندان تهرانی را به خود جلب کند. یک بار به این کارواش اتوماتیک پیشرفته مراجعه کنید و از خدمات ویژه و منحصر به فرد آن نهایت استفاده را ببرید.

مرتبط  بهترین و مجهزترین باشگاه بدنسازی تهران در سال 1403

خدمات:

  • Ifo odo, odo odo i موتورشو
  • پولیش خودرو، واکس سرامیکی
  • شستشوی خودرو، تعویض روغن و دکوراسیون خودروهای لوکس
  • شستشوی اتوماتیک بدنه و ماشینی با دستگاه های مجهز به نانو
  • شستشوی ماشین و موتور نانو بخار با بخارشوی پیشرفته

4.کارواش و مجموعه خدمات خودرویی اچ پلاس

آدرس: تهران – زعفرنیا – موگادیشو اردبیلی – روبروی بیمارستان قانونی – کارواش و سرویس اچ پلاس

تماس: 02140225078

شماره همراه: 09207307208

اینستاگرام: h_plus > اگر شما به دنبال بهترین کارواش اتوماتیک در تهران برای یک کارواش تمام اتوماتیک و با کیفیت هستید، به کارواش اچ پلاس بیایید. این مجموعه کارواش و خدمات با نزدیک به بیست سال سابقه مجهز به بهترین تجهیزات مدرن و تکنولوژی روز می باشد. به این ترتیب انواع خودروهای ایرانی و خارجی در کمترین زمان ممکن به صورت حرفه ای شستشو می شوند. این کارواش، کارواش موتور، کارواش صفر، کارواش بخار، کارواش بهترین هستند و تاکنون مشتریان از عملکرد و کیفیت کار این کارواش رضایت کامل دارند. . لازم به ذکر است کارواش اچ پلاس در منطقه زعفرانی در شمال تهران قرار دارد و یکی از بهترین و مجهزترین مراکز خدمات خودرو در تهران می باشد. با این نظرات لطفا یک بار به این کارواش سر بزنید و بدنه، داخل و موتور خودرو خود را از گرد و غبار، روغن و کثیفی تمیز کنید.

خدمات:

  • سرامیک های صاف، شکل، جزئیات و بدنه
  • ماشین لباسشویی اتوماتیک، بخارشوی، صفر شوی و کف شوی ماشین
  • شستشوی موتور، کابین، شستشوی مکانیکی و جلویی
  • دکوراسیون ماشین، شیشه دودی و غیره…

5.مجتمع خودرویی و کارواش سجاد

آدرس: تهران – محله مراد آباد – بلوار سیمون بولیوار – خیابان سجاد – کارواش سجاد شماره تماس: 02144817373

کارواش اتوماتیک سجاد همچنین امکانات بزرگ، راحت و مدرنی را برای شستشو و سرویس انواع خودروهای ایرانی و خارجی ایجاد کرده است. این بهترین کارواش در تهران با بهره گیری از تجهیزات، دستگاه ها و ابزار مدرن و با بکارگیری کادری متخصص و مجرب بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک مدرن با مواد شوینده مرغوب این امکان را به وجود آورد که در مدت زمان کوتاهی خودروها را با کیفیت بالا شستشو داده و به دست مشتریان برساند. شایان ذکر است که این کارواش به بخش های مختلفی تقسیم می شود و هر قسمت خدمات جداگانه ای را برای خودروها ارائه می دهد. پس به سمت راست بروید و با استفاده از خدمات خوب و باکیفیت این کارواش از تمیزی و زیبایی خودرو خود لذت ببرید.

مرتبط  بهترین جراح بینی تهران کجاست؟ معرفی بهترین جراح عمل بینی در تهران 1403

خدمات:

  • لباسشویی، شستشو، شستشو با بخار و نانو شستشو
  • بدون شستشو، تمیز کردن موتور، تمیز کردن کف و تمیز کردن داخلی
  • پرداخت، رنگ آمیزی، ماشینکاری و پوشش
  • جزئیات تزئینی سفال و شیشه دودی

سؤالات متداول:

1- بهترین روش شستشوی ماشین چیست؟

شستن ماشین با دست یا رفتن به ماشین در منزل امکان پذیر است. کارواش یک کارواش به دو صورت دستی و اتوماتیک است. کارواش ها اغلب توسط صاحبان خودرو به دلیل کیفیت و سهولت استفاده ترجیح داده می شوند. در عین حال کارواش نسل جدید یا همان کارواش اتوماتیک مزایای بسیاری در ارائه خدمات بهتر و سریعتر دارد. کارواش های بروک و سیستم های کارواش گزینه های بیشتری نسبت به روش های دستی دارند. یک سیستم کارواش هوشمند به طور خودکار ماشین را در 5 دقیقه یا کمتر تمیز و خشک می کند. 2- چند وقت یکبار باید ماشین خود را بشویید؟ > اگر ماشین کثیف است باید شسته شود. اما بسته به ساعت روز، در صورت استفاده روزانه از خودرو، باید حداقل هفته ای یک بار به کارواش مراجعه کنید. اگر هفته ها با خودروی خود رانندگی کنید، باران اسیدی، فضولات پرندگان و سایر آلاینده ها آسیب های جبران ناپذیری به خودروی شما وارد می کند. بنابراین شستشوی منظم خودرو با کارواش یا دستی بسیار مهم است. اگر خودرو برای مدت کوتاهی استفاده می شود، بهتر است هر دو تا سه هفته یکبار شستشو شود.
حتی در زمستان. هوا نوعی گاز است که دمای آن در تماس با هوای اطراف به سرعت کاهش می یابد. به طور معمول، دمای آب در سطح شستشو زیر 100 درجه سانتیگراد (212 درجه فارنهایت) است. دما و دمای بخار عمدتاً به فاصله لوله و سطح بستگی دارد. اگرچه این سرعت کم است اما بهتر است ماشین را از بالا بشویید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا