معرفی بهترین ها

بهترین تعمیر چمدان در تهران کیست؟ آدرس +شماره تماس

 لیست بهترین مرکز تعمیر چمدان در تهران

کیف و کیف پول یکی از پرکاربردترین وسایل زندگی روزمره ماست. به طور شهودی از انواع کیف برای کارهای روزانه و کیف مسافرتی و تفریحی استفاده می کنیم. از آنجایی که انواع کیف و چمدان بسته به نوع، شکل، کیفیت ساخت و استفاده پس از مدت معینی دچار آسیب می شوند، تعمیر و نگهداری بسیار مهم است و می تواند زمینه مناسبی را برای استفاده مجدد فراهم کند. البته تعمیر و نگهداری انواع کیف و چمدان و کیف و کیف سامسونت کار هرکسی نیست و برای تعمیر انواع کیف و چمدان باید به مراکز تخصصی و افراد مجرب مراجعه کرد. پس با ما همراه باشید تا از بهترین تعمیر چمدان در تهران مطلع شوید.

1.مرکز تعمیرات تخصصی انواع کیف و چمدان حسام

تعمیرگاه: تهران – خیابان منوهری. – نقطه شروع دکتر. آقاجان علی – پ 8 – تعمیر کیف و کیف حسام

شماره تماس: 02166344276

تلفن: 09909995120

>تهران – سن منوذری – پاساژ علاءالدین – پ .16 – فروشگاه مجادبی شماره تماس: 02133981858 واتساپ: 09909995120

اینستاگرام: kifhessam.ir

تعمیرگاه کیف و چمدان حسامی یکی از بهترین تعمیرگاه های باربری در تهران با سال ها تجربه در زمینه تعمیر انواع چمدان با تجهیزات مدرن و با کیفیت می باشد. این مجموعه به صورت دو محوطه مجزا، مغازه و تعمیرگاه کیف و چمدان فعالیت می کند و روزانه پذیرای بازدیدکنندگان از سراسر تهران است. زیرا این تعمیرگاه متشکل از بهترین تعمیرکاران کیف و چمدان دنیاست که بهترین تعمیرات و خدمات را برای برندهای مختلف کیف و چمدان و برند سامسونایت ارائه می دهند. اگر می خواهید کیف و چمدانتان همیشه سالم و با کیفیت روز اول باشد به این تعمیرگاه واقع در خیابان منوهری مراجعه کنید.

مرتبط  بهترین و با سابقه ترین صرافی در تهران [آدرس +شماره تماس]

خدمات:

  • تعمیر انواع کیف و چمدان برند دلسی و سامسونایت
  • تعمیر کیسه های شکسته و دسته کیف
  • زیپ صندوق عقب را عوض کنید و چرخ بزرگ را درست کنید
  • تعمیر و تعویض کلیه قطعات چمدان مسافرتی

2.تعمیر کیف و چمدان ولیز استور

آدرس: تهران – خیابان منوچهری – نرسیده به لاله جار – پ. 49 – متخصصین تعمیر کیف و چمدان در فروشگاه Valise

تلفن: 02166716892

تلفن: 09126016583

اینستاگرام: Valise__store< br>
ایمیل: info @ valisestore . com

فروشگاه Valise دارای 15 سال سابقه در زمینه تولید، فروش و تعمیر انواع کیف و چمدان می باشد. یکی از بهترین کارگاه های باربری در تهران. این تیم متخصص در ساخت و تعمیر کیف و چمدان با بسیاری از ادارات، شرکت ها و موسسات برای تولید محصولات چرمی باکیفیت همکاری می کند و توجه بسیاری از تهرانی ها را به خود جلب کرده است. وجود نیروی انسانی متخصص و تعمیرکاران مجرب و استفاده از تجهیزات و لوازم یدکی اصلی و باکیفیت برای تعمیرات کیف و چمدان خدمات مرکز تعمیر را تسهیل کرده است. بار در تهران دیگر محدودیتی ندارد. پس یک بار به این کارگاه کیف و چمدان مراجعه کنید تا به جمع مشتریان رضایت ابدی بپیوندید.

خدمات:

  • خدمات تعمیر انواع چمدان و چمدان و سامسونیت
  • تعمیر کالاهای پاره یا آسیب دیده
  • تعمیر دسته چمدان، سگک و چرخ
  • تعمیر انواع کیف و چمدان و قفل سامسونایت
  • ما فروش انواع کیف، چمدان، سامسونیت و سایر محصولات و لوازم چرمی با کیفیت بالا

3.تعمیرات تخصصی کیف و چمدان کیف دوز

آدرس: تهران – شهر حر – خیابان فرحزادی – بعد از پل نیش – خیابان گلستان. – خیابان ده متری – امیر مال – واحد 14 – کارگاه تعمیر کیف و کیف، دوخت کیف تلفن: 02122360313 – 02122370832

مرتبط  بهترین و با تجربه ترین شرکت باربری در تهران کجاست؟ + راه های ارتباطی

در بین بهترین تعمیرگاه های چمدان در تهران، کیف دوز یک تعمیرگاه ویژه با بیش از دو دهه سابقه است. این مرکز تخصصی تعمیر کیف و چمدان در فضایی وسیع قرار دارد و با کمک گجت های مدرن و تجهیزات مدرن مشکلات برندهای مختلف کیف و چمدان را برطرف کرده و آنها را به حالت اولیه باز می گرداند. بدون شک کیفیت خدمات در این کارگاه ها تصادفی نیست و حاصل کار حرفه ای تعمیرکاران و استفاده از تجهیزات مدرن و قطعات یدکی با کیفیت می باشد. برای اطلاعات بیشتر، مشاهده نمونه کارهای انجام شده، استعلام خرید محصول و یا سفارش تعمیر انواع کیف و چمدان به kifdooz.com مراجعه کنید.

خدمات:

  • تعمیر کیف زنانه و مردانه
  • تعمیر انواع برچسب چمدان
  • زیپ ها، چرخ ها، قفل ها و سایر قسمت های چمدان خود را تعویض کنید
  • فروش انواع لوازم، کیف، کفش، کوله پشتی و…

4.تعمیر تخصصی کیف و چمدان چمدانکده

شعبه مرکزی: تهران – ضمیمه الیجانب – غیر قابل پذیرش سینما مرکزی – مهرناز علی – مرکز تعمیرات چمدانکدا

شماره تماس: 02166939866

روزهای و ساعت کاری: شنبه – پنجشنبه 10:00 : 00 PM 00 ساعت: روزانه 10:00 الی 22:00

شماره موبایل: 09121771127

اینستاگرام: chamedankadeh_central
شعبه بار و کالا مسافرتی و ناواران یکی از بهترین ارسال ها خدمات در تهران این مجموعه با تلاش تیمی از متخصصان ایجاد شده و تا به امروز با جدیدترین ابزار و نیروی انسانی کارآمد، انواع کیف و لوازم جانبی را تعمیر کرده و در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل ممکن به دست مشتریان می رسانیم. البته خدمات این مرکز اختصاصی نگهداری کیف و چمدان به تعمیرات محدود نمی شود، هم اکنون می توانید برای دریافت بهترین مجموعه کیف، چمدان، لوازم جانبی، کفش چرم و لوازم مسافرتی به وب سایت یا صفحه اینستاگرام مراجعه کنید. و به درستی. قیمت. . خرید

مرتبط  بهترین سالن زیبایی در غرب تهران کجاست؟ معرفی حرفه ای ترین آرایشگاه زنانه غرب (1403)

خدمات:

  • تعمیر انواع کیف، کفش، سامسونایت و لوازم مسافرتی
  • تعمیر و تعویض قفل و دستگیره و زیپ انواع کیف و چمدان
  • فروش کیف و لوازم جانبی و چرم مرغوب
  • محصولات کامل پلی کربنات و چمدان اسکای بورد

سؤالات متداول:

1. بهترین مرکز جراحی چشم در تهران کدام است؟

امروزه در تهران تعمیرگاه های زیادی وجود دارد که انواع کیف و کفش را تعمیر می کنند. از بهترین ها می توان به تعمیر مبل حسام، والیس شاپ، کیف دوز و هماندکده اشاره کرد.

2. معروف ترین تعمیرگاه مبل تهران کجاست؟ تعمیر قفل و لاستیک از جمله خدمات متداول در مراکز تعمیر خودرو تهران می باشد. به همین دلیل مردم اغلب برای تعمیر وسایل پاره و شکسته خود به این تعمیرگاه ها یا خیاطی ها مراجعه می کنند.
کلیه هزینه های تعمیر و تعویض قفل دوبل در تهران بر اساس نوع قفل، کیفیت قفل، وضعیت و نحوه تعویض محاسبه می شود. بنابراین نمی توان قیمت ثابتی را تعیین کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا