معرفی بهترین ها

بهترین مرکز فیزیوتراپی در تهران کیست؟ [آدرس +خدمات]

لیست بهترین مراکز فیزیوتراپی در تهران

1.کلینیک تخصصی فیزیوتراپی و ارتوپدی نیاوران

آدرس: تهران – خیابان نیاوران (بهنر) – بین سه خیابان کامرانیه و میدان نیاوران – روبروی مرکز خرید نارون – پ. 127 – طبقه 5 – واحد 9 – مرکز فیزیوتراپی نیاوران شماره تماس : 02126122626 تلفن همراه : 0901909260 اینستاگرام : dr_bahamin_attar
وی با داشتن نزدیک به شش سال تجربه و ارائه خدمات منحصر به فرد و با کیفیت توانست نظر بسیاری از ساکنان تهران را به خود جلب کند. . البته افتخار و جایگاه ویژه تصادفی نیست و حاصل استفاده از امکانات افراد مجرب و خاص و استفاده از مرکز درمانی مدرن و تجهیزات مناسب است. گفتنی است این مرکز عالی فیزیوتراپی در تهران خدمات خود را به دو قسمت داخلی و خارجی تقسیم می کند. به این ترتیب خدمات درمان بیماری های ستون فقرات، فیزیوتراپی، ارتوپدی و … می باشد. دوستان و رقبای خارج از کشور با این جزئیات، اگر می خواهید بهترین خدمات فیزیوتراپی را در محیطی مدرن، مجهز و آرام دریافت کنید، حتما از این مرکز درمانی بی نظیر دیدن کنید.

خدمات:

  • درد خاص
  • کلینیک تخصصی ارتوپدی، دست و شانه
  • کلینیک تخصصی دیسک کمر، پشت و گردن
  • جراحی لگن و زانو
  • کلینیک تخصصی پا و مچ پا و فیزیوتراپی

2.کلینیک تخصصی فیزیوتراپی رادین

آدرس: تهران – آکاداسیه – محد دانش – عزت الله زمزایی – آستان – ندا بان بست – پ 2 – کلینیک فیزیوتراپی رادین

شماره تماس: 02126247611

شماره تلفن: 09101818210

> > > اینستاگرام: Radin_Physio_Klinik

روزها و ساعات کاری در پلی کلینیک: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 09:00 الی 21:00

کلینیک فیزیوتراپی و ارتوپدی رادین یکی از مراکز درمانی تازه تاسیس در تهران می باشد. این مجموعه در سال 1401 افتتاح شد و به دلیل استفاده از تجهیزات مدرن فیزیوتراپی و فیزیوتراپیست های حرفه ای بهترین مرکز فیزیوتراپی تهران محسوب می شود. ضمناً در کلینیک رادین اقدامات ارتوپدی و فیزیوتراپی به صورت ویژه و مطابق با استانداردهای روز پزشکی انجام می شود. لذا تمامی مراجعین از عملکرد این مجموعه رضایت کامل دارند و در سال گذشته شاهد افزایش تعداد بیماران این مرکز خصوصی فیزیوتراپی در تهران بودیم. از ویژگی های اصلی این کلینیک فیزیوتراپی می توان به محوطه درمانی وسیع، مدرن و مجهز، استفاده از کادر متخصص، متعهد و جوان و نظارت مستمر بر روند درمان بیماران تا حصول نتیجه مطلوب اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت با شماره های فوق تماس بگیرید و یا به سایت کلینیک رادین مراجعه کنید.

مرتبط  بهترین و با تجربه ترین شرکت باربری در تهران کجاست؟ + راه های ارتباطی

خدمات:

  • درمان دست، پا، زانو و فک
  • بازسازی ستون فقرات، عصب صورت و شانه
  • فیزیوتراپی توراسیک برگشتی گردن لگن هیپ
  • ارائه ویژه کلیه خدمات فیزیوتراپی و ارتوپدی

3.کلینیک فیزیوتراپی پیشرفته شمیم (دکتر حیدر سعادتی)

آدرس: تهران – جالان شریعتی – مترو لوهورون شریعتی – جالان شهید دستگردی – گدونگ نگین ظفر – طبقه 9 – منطقه 9 – کلینیک فیزیوتراپی شمیم ​​

شماره تماس: 02126722004 – 02126722003: شماره تلفن همراه 73
73

کلینیک تخصصی و پیشرفته فیزیوتراپی شمیم ​​به سرپرستی دکتر حیدر سعادت یکی از بهترین مراکز فیزیوتراپی در تهران می باشد. دکتر سعادتی این مجموعه را برای ارائه خدمات تخصصی در زمینه های فیزیوتراپی دست، پا، سر، گردن و ستون فقرات و فیزیوتراپی و ارتوپدی راه اندازی کرده و خدمات بسیار خوبی را به شهروندان تهرانی و سایر مراجعین در سراسر کشور ارائه کرده است. این پلی کلینیک پیشرفته فیزیوتراپی با یک دهه تجربه و سابقه فعالیت عالی دارای تجهیزات پیشرفته ارتوپدی و فیزیوتراپی می باشد که باعث ارتقاء کیفیت خدمات و سرعت انجام آنها شده است. با این توضیح اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن از شر اختلالات و عوارض عضلانی خلاص شوید، مراجعه به این مرکز تخصصی فیزیوتراپی را در اولویت کاری خود قرار دهید. برای اطلاعات بیشتر، راهنمایی ها و نمونه کارهای آنها به صفحه اینستاگرام کلینیک شمیم ​​به آدرس aptclinic مراجعه کنید.

خدمات:

  • ورزش درمانی، ورزش درمانی، فیزیوتراپی و موج شوک
  • الکتروتراپی، لیزر پرقدرت، ماساژ، طب سوزنی، مغناطیسی درمانی و کشش
  • TMS، تخت مگان و سونوگرافی
  • فیزیوتراپی برای دردهای کمر، ستون فقرات و گردن و عضلات
  • تنگ شدن گردن، شریان مهره ای، کمر و ستون فقرات
  • دررفتگی شانه، رگ به رگ شدن آرنج، شکستگی شانه، درد مچ دست و شکستگی استخوان بازو
مرتبط  بهترین کلینیک تخصصی کاشت ابرو در غرب تهران کجاست؟

4.کلینیک تخصصی فیزیوتراپی سایا

آدرس: تهران – خیابان ولیصر (عج) – چون به خیابان توانیر می رسید. – سنترو مدیکو پلاس – نبش بلوار بخش – طبقه 5 – واحد 502 – کلینیک فیزیوتراپی سیا شماره تماس: 02186081671 – 0218160816 شماره تلفن: 0906ligram ایمیل Say: info@sayaaclinic. از بهترین مراکز فیزیوتراپی تهران این مطب تخصصی فیزیوتراپی با بیش از 15 سال سابقه و فعالیت عالی دارای تیمی از متخصصان متخصص در درمان بیماری ها و آسیب های سیستم اسکلتی- عضلانی می باشد. بنابراین با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته می توان درد را در مدت زمان کوتاهی تسکین داد و درد گردن و کمر، درد عضلانی، شکستگی کمر، آسیب دیدگی کمر و … را تسکین داد. درمان می کنند. محیط وسیع، مدرن و مجهز برای درمان، استفاده از دستگاه های پیشرفته با فناوری های جدید، آگاهی از روش های نوین درمان فیزیکی و ارتوپدی، ارتباط شبانه روزی و توانبخشی بیماران تا پایان فیزیوتراپی. این یکی از ویژگی های این مرکز زیبای فیزیوتراپی در تهران است. با این جزئیات به بیماران همیشه راضی کلینیک سایا بپیوندید تا از خدمات با کیفیت فیزیوتراپی و ارتوپدی بهره مند شوید.

خدمات:

  • ارتوپدی، فیزیوتراپی، FDM درمانی و ماساژ درمانی
  • هوا، ماساژ آرامش بخش، مغناطیس درمانی، لیزر درمانی قوی، لنفاوی درمانی با بخار لنفاوی
  • کشش ستون فقرات با استفاده از دستگاه الکتریکی، سوزن خشک یا طب سوزنی غربی با تحریک الکتریکی
  • رانش الکترونیکی خشک، تکنیک های رهاسازی صورت و درمان کرانیوساجرا
  • آب درمانی ویژه، درمان ستون فقرات، گردن و کمر جدیدترین ترند در جهان است
  • فیزیوتراپی در آب، درمان پارگی تاندون و عضلات شانه
مرتبط  بهترین دکتر زنان در تهران کیست؟

سؤالات متداول:

1- هر جلسه فیزیوتراپی چقدر طول می کشد؟

مدت زمان هر جلسه فیزیوتراپی معمولا بین 30 تا 120 دقیقه است و بسته به نوع خدمات دریافتی متفاوت است. ضمناً در جلسه اول حدود 15 دقیقه باید به صورت جداگانه به ارزیابی اولیه بیمار اختصاص داده شود.

2- فیزیوتراپی برای چه بیماری هایی استفاده می شود؟ فیزیوتراپی که نسبت به درمان های فعلی مانند تزریق و جراحی و حتی شیمی درمانی ایمن تر و کم تهاجمی تر است، می تواند درمان مناسبی برای هر بیماری اسکلتی- عضلانی و عصبی باشد. علاوه بر این، این روش جایگزین بسیاری از روش ها و جلوگیری از آن می شود که هم برای بیماران و هم برای سیستم پزشکی کشور می تواند بسیار گران تمام شود. فیزیوتراپی برای چندین بیماری و شرایط قابل انجام است و تاثیر خوبی در درمان این بیماری خواهد داشت. تعداد درمان های مورد نیاز اندام های تحت درمان، تجهیزات و خدمات لازم برای درمان بیمار را تعیین می کند. که برای دریافت خدمات بیمه ای بیماران فیزیوتراپی باید از پزشک متخصص نسخه تهیه کنند. مطب پزشکان و مراکز فیزیوتراپی البته می توانند بیمار را به صورت جداگانه ارزیابی کنند و توصیه های درمانی به او بدهند که ارزیابی و مشاهده دقیق می تواند تفاوت زیادی در بهبودی بیمار ایجاد کند. با این توصیف می توان گفت که تجویز پزشک برای انجام فیزیوتراپی و تسهیل امکان بهره مندی از این دسته از خدمات ضروری و ضروری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا