دانستنی

بهترین سینماهای اصفهان

روز به روز بر تعداد سالن های نمایش در اصفهان مانند سایر شهرهای بزرگ افزوده می شود. معروف ترین سینماهای اصفهان کدامند؟ اگر در اصفهان زندگی می کنید یا برای تفریح ​​به این شهر زیبا سفر کرده اید، با خواندن این مقاله می توانید لیست بهترین سینماهای اصفهان را بررسی کنید و با انتخاب سینمای مناسب خود، جدیدترین فیلم ها را دریافت کنید. در سینماهای اصفهان اکران شد و الان نشسته اند. ما را در دلتاماگ دنبال کنید.

لیست بهترین سینماهای اصفهان

اصفهان یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران است که از دیرباز فرهنگ و هنر را پذیرفته است. این شهر که در امتداد رودخانه Sinde قرار دارد، دارای مکان‌های تفریحی برای افراد پیشرفته است، از جمله سینمای کاملاً مجهز. کافیست در گوگل جستجو کنید. نام فیلم مورد علاقه خود را بنویسید و از جدول پخش سینماهای اصفهان مطلع شوید. اما قبل از آن باید بهترین سینماهای اصفهان را بشناسید.

سینما فلسطین اصفهان

سینما پالاسدینو اصفهان یکی از معروف ترین و تاریخی ترین سینماهای اصفهان است. این سینما در منطقه پیریج اصفهان قرار دارد و ساختمان آن یکی از آثار فرهنگی و تاریخی اصفهان به شمار می رود. بعدها در دهه 1350 به «سینمای فلسطین» معروف شد. این سینما سال هاست که به تولید فیلم های ایرانی و بین المللی می پردازد و به عنوان یکی از مهم ترین مراکز هنری شهر فعالیت می کند. اصفهان.

مرتبط  مزایای موی فر طبق نظریه تکاملی

تئاتر فلسطین در اصفهان دارای طراحی زیبا و معماری منحصر به فردی است که ترکیبی از عناصر سنتی و مدرن است. نمای این سینما با کاشی کاری های زیبا و آجرهای قرمز تزیین شده و حس زیبایی را در منطقه پیریش اصفهان القا می کند. با وجود تحولات و تحولات صنعت سینما و رقابت شدید در صنعت سینما، سینمای فلسطین همچنان جایگاه ویژه ای در بین علاقمندان به هنر و فرهنگ سینمای اصفهان دارد.

پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان

پردیس سینمایی واقع در مرکز شهر اصفهان یکی از بزرگترین و پرمخاطب ترین سینماهای اصفهان است. تاریخچه این دانشگاه سینمایی در سال 1396 با مساحت 12000 متر در بزرگراه شهید دستجرد اصفهان افتتاح شد. نمایش برای عاشقان فیلم

پردیس سینمایی در مرکز شهر اصفهان نیز دارای امکانات اضافی مانند رستوران، کافه، فروشگاه فرهنگی و شهر کتاب است. این پردیس سینمایی به عنوان مقصدی محبوب برای تفریح ​​و سرگرمی، محل ملاقات هنرمندان اصفهانی است.

پردیس سینمایی ساحل اصفهان

این سینما قبل از بازسازی در سال ۱۳۹۵، سینما ساحل اصفهان نام داشت. این تماشاخانه که تنها یک سالن داشت، پس از یک سال بازسازی، 9 سالن را افتتاح کرد. امروزه تمامی سالن های تئاتر ساحلی اصفهان در میدان انقلاب اسلامی اصفهان دارای امکانات جدیدی مانند صندلی، صفحه نمایش و سیستم صوتی جدید هستند.

این پردیس مانند سایر سینماها از خدماتی مانند رستوران، پارک و مهدکودک بهره می برد که آن را به گزینه ای ایده آل برای تعطیلات خانوادگی در اصفهان تبدیل کرده است. سینما ساحل اصفهان که دارای دو سالن برای کودکان است نیز یکی از معروف ترین سینماهای کشور است.

مرتبط  ۱۰ برنامه اندروید عجیب

پردیس سینمایی چهارباغ

در بهار 1394 سینما چهارباغ اصفهان و سینما ساحل اصفهان پس از بازسازی 5 ماهه به بهره برداری رسید که طی آن از 1 سینما به 4 سینما افزایش یافت. این سینما در چهارباغ عباسی گالی زیبا واقع شده است.

چهارباغ اصفهان به تازگی با امکان تماشای فیلم در حین نوشیدن آبجو در مکانی به نام کافه سینما با ظرفیت 25 نفر پذیرای علاقه مندان خود بوده است

پردیس سینمایی سپاهان

سینما سپاهان که در سال ۱۳۴۰ در اصفهان تأسیس شد، یکی از قدیمی‌ترین سینماهای اصفهان است. در سال 1369 تئاتر به اجرا بازگردانده شد و تا سال 1395 دو سالن دیگر تأسیس شد. سینما سپاهان علاوه بر مکانی ایده آل برای نمایش فیلم، میزبان کنسرت های موسیقی نیز می باشد. لوکیشن این فیلم قدیمی خیابان زهراخان، خیابان چهارباغ عباسی است.

نتیجه‌گیری

از پردیس های باستانی تا پردیس های تازه تاسیس، پرطرفدارترین سینماهای اصفهان پذیرای علاقه مندان به سینما هستند. اگرچه سینمای اپیدمی در اصفهان مانند سینمای همتای خود در سراسر جهان آرام‌تر از امروز است، اما اکنون هزاران بازیگر از سینما دیدن می‌کنند که صدایشان در آن پنهان است و زمان صحبت فرا رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا