معرفی بهترین ها

بهترین متخصص ایمپلنت در شرق تهران کجاست؟ معرفی به همراه آدرس و شماره تماس (1403)

همه به دنبال بهترین دندانپزشک در تهران هستند تا از خدمات حرفه ای و با کیفیت بهره مند شوند. برای یافتن بهترین محل کاشت دندان در شرق تهران، باید انواع و کیفیت خدمات کاشت دندان را بشناسید. یک کلینیک یا دندانپزشک را با توجه به ترجیحات خود انتخاب کنید. برای این منظور می خواهیم بهترین متخصصان ایمپلنت شرق تهران را به شما معرفی کنیم تا بتوانند این روند را سازماندهی کنند و بهترین مرکز ایمپلنت را به راحتی پیدا کنند.

لیست بهترین متخصص ایمپلنت در شرق تهران

1.کلینیک تخصصی دندانپزشکی ستاره شرق

آدرس: تهران – تقاطع مدنی و سبلان، ابتدای مدنی جنوبی – خیابان تیرانی – پ. 30 – کلینیک دندانپزشکی ستاره شرق setareshargh_com

کلینیک دندانپزشکی سیترا شرق را می توان یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی و متخصصین دندانپزشکی شرق تهران نامید. این گروه منحصر به فرد دهان و دندان با بیش از 15 سال سابقه خدمات مختلف زیبایی و ترمیمی دندان را به مشتریان ارائه می دهد. در واقع وجود تیمی متشکل از پزشکان ماهر و مجرب و همچنین دسترسی به تجهیزات باکیفیت و با تکنولوژی روز، این کلینیک را به یکی از منحصربفردترین مکان های دندانپزشکی دیجیتال تبدیل کرده و مورد بازدید تعداد زیادی از رزیدنت های شرق قرار گرفته است. تهران، همه روزه برای تهیه خمیر دندان به این کلینیک پیوند در شرق تهران مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره، استعلام قیمت و رزرو نوبت با شماره های بالا تماس بگیرید.

خدمات کلینیک:

  • ایمپلنت دندان، اصلاح طرح لبخند و سفید کردن دندان
  • کامپوزیت دندان، لمینت دندان و روکش دندان
  • پروتزهای ثابت و متحرک و ارتودنسی (ثابت، متحرک و نامرئی).
  • درمان ریشه، کشیدن دندان، دبریدمان و تمیز کردن دندان
  • جراحی لثه، برداشتن سینوس ها، پیوند استخوان و افزایش طول تاج
  • جراحی مغز در دندانپزشکی کودکان
مرتبط  بهترین و با سابقه ترین شرکت سئو سایت در کرج کجاست ؟ آدرس + خدمات

2.کلینیک دندانپزشکی شرق دنتال (دکتر سید محسنی)

آدرس: تهران – خیابان ظفر کندی 196 – نبش خیابان طاهری. – اس. 34 – ساختمان پزشکان تهرانپارس – طبقه 4 – واحد 43 – دندانپزشکی شرقی

شماره تماس: 02126809011 – 02126809012

شماره: 09221752275

Whats >

کلینیک دندانپزشکی شرق، دکتر. سید محسنی یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی شرق تهران به لطف تیم متخصص و تجهیزات مدرن خود می باشد. این متخصص ایمپلنت شرق تهران با نزدیک به بیست سال سابقه، تمام انرژی، تجربه و تخصص خود را صرف ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی به بیماران خود می کند. در واقع این پروژه سال هاست که موفقیت آمیز بوده و توانسته رضایت بسیاری از ساکنان شرق تهران را افزایش دهد. یک بار مراجعه به این پزشک پیوند در شرق تهران برای پیوستن به جمع بیماران همیشه راضی کافی است.

خدمات بالینی:

  • ایمپلنت، جایگزینی دندان و ترمیم دندان
  • دندان های سفید، طرح تاج، طرح آرایش لبخند
  • درمان ارتودنسی (ثابت، متحرک و نامرئی)، درمان لثه و پروتزهای ثابت و متحرک.
  • جراحی لثه و فک، ایمپلنت استخوان فک، ونیر و کامپوزیت دندان
  • جراحی دندان عقل، تراشیدن دندان و کشیدن دندان

قبل از معرفی سایر مراکز پیوند خوب در شرق تهران، شما را به بازدید از بهترین مراکز پیوند در تهران دعوت می کنیم.

3.کلینیک دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی سریتا

آدرس: تهران – پاسداران – 9 بوستون – جنوب بیمارستان لبافی نژاد – پ. 122 – طبقه 1 – کلینیک دندانپزشکی سریتا

شماره تماس: 02191009918

شماره همراه: 09109104457

>واتس اپ: 09109104457

اینستاگرام

روزها و ساعات کار کلینیک: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح. تا ساعت 20:00

مرتبط  بهترین دکتر زنان در کرج کیست؟ آدرس + شماره تماس

کلینیک دندانپزشکی سریتا یکی از بزرگترین و جامع ترین شرکت های لمینت و کامپوزیت شرق تهران می باشد. این مشکل دندانپزشکی با بیش از 7 سال کارایی و اثربخشی توانسته خدمات خوبی را به مشتریان خود ارائه دهد. در واقع کیفیت خدمات ارائه شده توسط متخصصین ایمپلنت دندان شرق تهران تصادفی نبوده و حاصل استفاده تیمی از متخصصین پزشکی، تجهیزات پیشرفته دندانپزشکی با تکنولوژی روز، مواد مرغوب و امکانات تعمیرات مجهز است. به این ترتیب فرصت را از دست ندهید و برای داشتن لبخندی زیبا و زیبا به متخصص ایمپلنت در شرق تهران مراجعه کنید.

خدمات پزشکی: این مرکز یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی تهران است و خدمات آن به شرح زیر است:

  • ایمپلنت دندان (فوری و دیجیتال)
  • لمینت دندان آی سرامیک
  • آمالگام و مینای دندان
  • سفید کردن، جرم گیری، تمیز کردن دندان
  • ارتودنسی دندان های مصنوعی (ثابت و ثابت) و ارتودنسی ثابت، متحرک و نامرئی

4.دکتر امیر مقدادی؛ جراح، دندانپزشکی زیبای و ایمپلنت دندان

آدرس: تهران – خیابان پاسداران – روبروی برج سفید – نبش 5 بوستون – ساختمان پزشکان بوستون – طبقه دوم – بند 6 – دکتر. دندانپزشکی امیر مقدادی

با باغ شماره تماس: 02122598369 – 0212254393
تلفن: 09380265439
WhatsApp: 09380265439
اینستاگرام:
dr WdW 0 روزانه از ساعت کاری 0 تا ساعت 13:00 و 16:00 تا 20:00

دکتر امیر مقدیدی متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیم با دو دهه سابقه فوق العاده یکی از بهترین پزشکان شرق تهران می باشد. این متخصص ایمپلنت که در شرق تهران واقع شده است، حوزه درمانی وسیع و جامعی را برای ارائه خدمات عالی دندانپزشکی به ویژه خدمات ایمپلنت ارائه می دهد. همچنین با جذب متخصصان و دستیاران مجرب پزشکی، با استفاده از تکنولوژی روز و ارائه تجهیزات پیشرفته، توانست کیفیت خدمات و سرعت تحویل را افزایش داده و رضایت تمامی بیماران را جلب کند. بنابراین اگر همچنان به دنبال بهترین متخصص ایمپلنت در شرق تهران هستید، توصیه می کنیم ابتدا به مطب دکتر دکتر مراجعه کنید. امیر مقدی.

مرتبط  بهترین وکیل خانواده در تهران کیست؟ آدرس +شماره تماس

خدمات مطب:

  • خدمات تخصصی دندانپزشکی زیبایی عبارتند از: ایمپلنت دندان، لمینت دندان، کامپوزیت دندان، سفید کردن دندان، لیزر دندان، طراحی و ترمیم لبخند، جراحی زیبایی لثه، اصلاح دندان و رفع تغییر رنگ و تغییر رنگ دندان.

    >

  • خدمات ویژه دندانپزشکی عبارتند از: ترمیم کامل، ترمیم کامل و ایمپلنت
  • خدمات تخصصی پروتز دندان شامل: کاریل تمام سرامیکی، کاریل PFM، بریج دندان، پروتز کامل، پروتز متحرک و ایمپلنت می باشد.
  • دندانپزشکی عمومی و دندانپزشکی کودکان

 سؤالات متداول:

1. آیا ایمپلنت های دندانی با درد مرتبط هستند؟

به طور معمول، از بی حسی موضعی در حین جراحی و روش های دندانپزشکی استفاده می شود. بنابراین بیمار در حین کاشت دردی احساس نخواهد کرد. اما با گذشت زمان و از بین رفتن بیهوشی، بیمار درد را در محل جراحی و در محل ایمپلنت احساس می کند. در واقع این درد با آنتی بیوتیک و دارو کنترل می شود و بعد از 3 تا 5 روز از بین می رود.

2. تخصصی ترین مرکز ایمپلنت شرق تهران کجاست؟ در شرق تهران مراکز دندانپزشکی و زیبایی وجود دارد که می توان به کلینیک ستاره کوسه، کلینیک دندانپزشکی شارک، کلینیک سریتا و دکتر دکتر اشاره کرد. br> نمی توان قیمت ثابتی برای آن تعیین کرد. اما با افزایش کیفیت ایمپلنت ها، معرفی روش های جدید و سطح دانش دندانپزشک افزایش می یابد، هزینه هر ایمپلنت نیز افزایش می یابد. در واقع اگر نیاز به جراحی اضافی و ایمپلنت های بعدی مانند جراحی لثه و فک دارید، باید این مبلغ را به هزینه ایمپلنت خود اضافه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا