معرفی بهترین ها

بهترین و با تجربه ترین شرکت باربری در تهران کجاست؟ + راه های ارتباطی

لیست بهترین شرکت باربری در تهران

1.شرکت حمل و نقل و باربری صداقت بار

ناسلوف: تهران – شهران – بالاتر از نیروگا – نبش خیابان صداقت. – بار صداقت خودکار شماره تماس: 02144360360 اینستاگرام: sedaghatbar

  • درباره شرکت:

اتوبار صداقت با بیش از بیست سال سابقه و برتری و بهره مندی از کادری حرفه ای و با کیفیت و خودروهای مجهز یکی از بهترین شرکت های خودروسازی در تهران می باشد. این شرکت در زمینه حمل و نقل بار و مواد در تهران، حومه و سایر نقاط کشور تخصص دارد. این شرکت حمل و نقل تهران با بهره گیری از بهترین تجهیزات و کادر حرفه ای، تحویل و جابجایی کالاهای خانگی را بهبود می بخشد و همچنان کلیه کالاها و کالاهای خانگی را با کیفیت بالا و قیمت پایین تحویل می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهادات و درخواست ارسال کالا و لوازم خانگی با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید و یا به سایت www.sedaghatbar.com مراجعه نمایید.

  • خدمات:

* ساخت منازل، ادارات، مغازه ها و …

* نظافت منازل، ادارات، مغازه ها، مراکز درمانی و …. توسط کارگران مجرب و حرفه ای

* پذیرش، چیدمان ابزار و اثاثیه، اثاثیه و جهیزیه برای جابجایی و حمل بارهای سنگین و اثاثیه

* بسته بندی اثاثیه منزل، پیک و بیمه حمل و نقل

br>* ترافیک ایمن و حمل و نقل شهری

2.شرکت باربری و اتوبار اطلس

آدرس: تهران – منطقه 1 – اقدسیه – خیابان محد دانش. – اطلس اتوبار
شماره تماس: 02122299940

اینستاگرام: atlasbarco

 

  • درباره شرکت:

اتوبار اطلس با سالها تجربه و سابقه درخشان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های حمل و نقل در منطقه یک تهران می باشد. این شرکت حمل و نقل در تهران با استخدام نیروی کار حرفه ای و مجرب خدماتی جدید، منحصر به فرد و با کیفیت ارائه می دهد. آنها علاوه بر ارائه خودروها و سقف های جدید، بهترین خدمات را نیز به مشتریان ارائه می دهند. در حال حاضر ارسال اثاثیه به منازل، ادارات، شرکت ها و سایر اماکن با کیفیت بالا و در زمان کوتاه توسط اتوبار اطلس انجام می شود. به این ترتیب اگر می خواهید وسایل، اثاثیه و سایر وسایل شما با خیال راحت از ابتدا تا مقصد حمل و نقل شود، باید با شرکت اطلس مووینگ تماس بگیرید.

  • خدمات:

* بسته بندی اثاثیه، اثاثیه، اثاثیه اداری، مبلمان تجاری و غیره

< br>* خشکشویی و اتو

* چیدمان مبلمان و اثاثیه در مقصد توسط متخصص واجد شرایط

مرتبط  معرفی بهترین سالن زیبایی در نیاوران تهران + آدرس و شماره تماس (1403)

br>* بیمه بار

3.مؤسسه حمل و نقل و باربری وطن بار

آدرس: تهران – گیشا – ارسال وطنبر

شماره تماس: 02188576690 – 02126414093 – 02144352342 – 02144352343

اینستاگرام: vatanbar

  • درباره شرکت:

شرکت حمل و نقل و باربری وطن بار یکی از بهترین، قدیمی ترین و مجهزترین شرکت های حمل و نقل در تهران می باشد. این گروه حمل و نقل با 35 سال سابقه از مدرن ترین وسایل نقلیه استفاده می کند و کارکنانی مجرب، حرفه ای و با تجربه را به کار می گیرد. حمل انواع اثاثیه، اثاثیه منزل و سایر کالاها در داخل و خارج از شهر با بالاترین کیفیت و تضمین ایمنی کالا. بنابراین این فرصت را از دست ندهید و به یک شرکت مجرب در تهران اعتماد کنید تا با خیالی آسوده اثاثیه، اثاثیه منزل و سایر کالاهای شما را برای اطمینان از کیفیت و ایمنی حمل کند. برای اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست به وب سایت وطن

بار مراجعه کنید

  • خدمات:

* حمل و نقل بار در داخل و خارج از شهر

* حمل بار

* حمل و نقل انواع بار، اثاثیه و …. عرض 3 تا 6 متر
< br>< br
br>* بسته بندی انواع اجناس و اثاثیه

* ارائه خدمات با کیفیت به صورت 24 ساعته توسط کارگران متخصص و لودر

4.شرکت باربری و اتوبار ونک

ທີ່ຢູ່ تهران – میدان ونک – خیابان ونک – خیابان آفتاب – برج آفتاب – نیم طبقه تجاری – واحد 1 – باربری و اتوبار ونک

شماره تماس: 02122885146

  • درباره شرکت:

شرکت باربری ونک با نزدیک به 22 سال سابقه در امر حمل و نقل و جابجایی انواع کالا یکی از بهترین شرکت های حمل و نقل در تهران می باشد. به منظور ارائه خدمات با کیفیت و متمایز به نامزدها، ما یک شرکت باربری حرفه ای هستیم که بهترین خدمات باربری، اسباب کشی و اثاثیه را از طریق کادری حرفه ای و انواع وسایل نقلیه باری مانند کامیون، وانت، وانت نیسان و کاباره ارائه می دهیم. و یک وانت.. تا کنون به لطف سرعت و کیفیت و قیمت خدمات این شرکت حمل و نقل دریایی در تهران شاهد افزایش تعداد مشتریان باربری ونک بوده ایم. اگر کیفیت خدمات و سرعت حمل کالا برای شما بسیار مهم است، برای دریافت خدمات حرفه ای و با کیفیت ابتدا با این شرکت باربری تماس بگیرید.

  • خدمات:

* تحویل کلیه اقلام، اثاثیه و لوازم خانگی با کیفیت بالا و تمام وقت

توسط مسیرهای مختلف و کادر مجرب

* ارسال با بیمه و قیمت ارزان

5.شرکت باربری و اتوبار همسفر بار

Ikheli: Indlunkulu: Teheranas – Saadat Abad – Siorua Itargaranas – P. 20

– 02144303414 – 02188094238 – 02166550852 – 021444442927
Instagram

  • درباره شرکت:

شرکت حمل و نقل همسفربر یکی از بهترین شرکت های اسباب کشی، اسباب کشی و بسته بندی منازل و ادارات در تهران می باشد. این شرکت حمل و نقل، انواع کالاهای سفید خانگی، اداری و … را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان و نازلترین قیمت حمل می کند. شایان ذکر است مزیت خدمات حرفه ای (کارگران و باربران مجرب)، خودروهای سقفی از 3 تا 6 متر و تضمین کیفیت حمل و نقل انواع اثاثیه منزل و اداری باعث شناخته شدن این شرکت در حمل و نقل تهران شد. . به عنوان بهترین شرکت حمل و نقل بار در تهران. پس این فرصت را از دست ندهید و به جمع مشتریان همیشه راضی یک شرکت باربری مجرب در تهران بپیوندید.

مرتبط  بهترین آتلیه عکاسی تهران در سال 1403 کجاست؟ آدرس +شماره تماس

  • خدمات:

* ما انواع کالاها را با کیفیت بالا، سریع و ایمن حمل می کنیم

* اثاثیه و اثاثیه را با جدیدترین و بهترین روش ها بسته بندی می کنیم

* حمل و نقل به موقع و ایمنی را تضمین می کنیم. br>* تامین مواد بسته بندی از قبیل مقوا، جاروبرقی، کاغذ حباب دار، ضایعات روزنامه و …

* حمل و نقل محصولات سبک و کم هزینه در وانت

br> * تجهیزات جابجایی و حمل جابجایی اثاثیه در جعبه و بسته بندی مناسب

6.شرکت باربری و اتوبار دادمان

آدرس: تهران – شهرک گرب – خمر دادمانی – گل افشان سات. – مجتمع تجاری گل افشان – پ. 110 – اتوبوس دادمان تماس: 09122350468

  • درباره شرکت:

شرکت باربری دادمان نیز یکی از بهترین شرکت های حمل و نقل تهران از نظر بهره گیری از کادر متخصص، خودروهای مدرن و ارائه خدمات با کیفیت می باشد. این مجموعه انحصاری مبلمان منزل و اداری و انواع لوازم جانبی را به بهترین شکل و مطابق با استانداردهای جهانی ارائه می دهد. به طوری که به اموال و اموال مشتری و همچنین تجهیزات و کالاهایی که در کمترین زمان و با بیشترین سرعت از مبدا به مقصد جابه جا می شوند آسیبی وارد نشود. اگر کیفیت، سرعت و قیمت اثاثیه، لوازم منزل و اداری برایتان مهم است، حتما به این شرکت باربری مراجعه کنید و از خدمات تخصصی و باکیفیت بهره مند شوید.

  • خدمات:

* بسته بندی اثاثیه و اثاثیه مقرون به صرفه، اصیل و خوب

* بسته بندی و حمل و نقل حجیم و گران قیمت

* بسته بندی خانگی و اداری

* حمل و نقل به شهرها و حومه شهرها توسط رانندگان مجرب. و کارگران حرفه ای

7.شرکت حمل و نقل و باربری نور

آدرس: تهران – شیخ بهایی – برج آفتاب – طبقه هشتم – اتاق 82 – باربری نور شماره تماس: 02122051206 – 02188874118 – 02144247505 شماره تلفن: 26 <191 و شماره تماس آنلاین: 191912

  • درباره شرکت:

باربری نور یکی از بهترین شرکت های باربری با بیش از 10 سال تجربه و دانش تخصصی در زمینه حمل اثاثیه، مواد بسته بندی و جابجایی تجهیزات و ماشین آلات داخل و خارج از شهر می باشد. این شرکت حمل و نقل در تهران همواره پاسخگوی نیازها و درخواست های مشتریان، حمل و نقل رایگان کالا از مبدا تا مقصد را در زمان کوتاه و با کیفیت بالا انجام می دهد. پس فرقی نمی کند که در کدام نقطه تهران هستید و قصد دارید به کدام نقطه از تهران و سایر شهرهای کشور مهاجرت کنید. کافیست با تماس با شماره های فوق و یا مراجعه به وب سایت www.barnoor.com درخواست خود را ثبت کنید و از خدمات ویژه و باکیفیت این اپراتور بهره مند شوید.

  • خدمات:
مرتبط  بهترین مراکز تخصصی تعمیر گوشی سامسونگ در تهران + راه های ارتباطی

* مبلمان منزل، ادارات، مشاغل و غیره بسته بندی و تحویل رعایت بالاترین استانداردهای کیفیت و تحویل

* بارگیری اثاثیه، لوازم خانگی و اداری توسط لودرها و کارگران حرفه ای و مجرب

* از زمان ارائه بیمه نامه تا زمان بارگیری کالا یا تحویل به مقصد با توافق مشتری ضمانت سلامت بسته بندی

* تخلیه و مرتب سازی بر اساس نیاز مشتری

* وانت بار، وانت نیسان، کامیون و کامیون دربست با داخل شهری و درون شهری تحویل
​​

8.شرکت باربری و اتوبار آسان باربر تهران

آدرس: تهران – بلوار سهروردی – 9128704017 واتساپ: 09128704017 اینستاگرام: آسمبربار تهران

  • درباره شرکت:

آسان باربر یکی از بهترین شرکت های حمل و نقل در تهران می باشد. این شرکت حمل و نقل مستقر در تهران، تیمی حرفه ای و کاربلد متشکل از باربران، کارگران و رانندگان با نزدیک به یک دهه تجربه گردآوری کرده است. با در نظر گرفتن استانداردهای بسته بندی، حمل و نقل و چیدن کامیون های سرپوشیده بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید. تاکنون شاهد عملکرد دلگرم کننده و برجسته این شرکت حمل و نقل در زمینه حمل و نقل و حمل و نقل انواع اثاثیه، لوازم منزل و اداری بوده ایم. همچنین با همراهی مشتریان خود از خدمات بی نظیر و باکیفیت این شرکت بهره مند شوید. برای اطلاعات بیشتر، نکات و نمونه کارهای انجام شده به صفحه اینستاگرام ایشان به آدرس asanbarbartehran مراجعه کنید.

  • خدمات:

* ارسال بار و تجهیزات به تمام نقاط تهران

* ارسال وسایل نقلیه جهت حمل و نقل از تهران به تمام نقاط کشور

* ارسال کالا و مواد با کیفیت و مناسب قیمت برای سفر توسط مشتری تعیین می شود

* ارسال کالا و کارشناسان بسته بندی به تمام نقاط تهران

br>
* ارائه بهترین راهکارها برای جابجایی و حمل بار برای منازل و دفاتر

سؤالات متداول:

1- آیا بیمه کالا برای حمل و نقل کالاهای خانگی و اداری به خارج از شهر مناسب است؟ به طوری که در صورت وجود مشکل بیمه، پاسخگوی نیاز طرفین (شرکت حمل و نقل و مشتری) باشد، تجهیزات مسکونی و اداری در داخل و خارج از شهر انجام می شود. به همین دلیل شرکت های باربری با توجه به سایز و وزن بار خودروی مناسب را به محل خود ارسال می کنند که امروزه در تمامی شرکت های باربری هزینه مواد و تجهیزات حمل بار به صورت جداگانه محاسبه و به قیمت بسته اضافه می شود. . . یک پاراگراف اضافه شده است. . ، بارگیری و تخلیه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا