معرفی بهترین ها

بهترین آتلیه عکاسی تهران در سال 1403 کجاست؟ آدرس +شماره تماس

 لیست بهترین آتلیه های  عکاسی تهران

عکس ها و فیلم های ضبط شده در طول زندگی ما را به یاد خاطرات تلخ و شیرین زندگی می اندازد. با توجه به اینکه این خاطرات برای بسیاری از افراد بسیار مهم است، می توان آن را در فضایی عاشقانه، عاشقانه یا رسمی و زیر نظر یک عکاس یا فیلمبردار حرفه ای انجام داد. بله، رفتن به یک آتلیه عکاسی نه تنها کیفیت عکس‌ها و فیلم‌های شما را بهبود می‌بخشد، بلکه لذت ایجاد خاطرات مراحل مختلف زندگی مانند نامزدی، ازدواج، عروسی، زایمان، پذیرش دانشگاه و غیره را دوچندان می‌کند. لحظات مفرح و خاطره انگیز زندگی را در قالب عکس و فیلم ثبت کنید، ارزش دیدن بهترین آتلیه عکاسی تهران را دارد. به همین دلیل در این بخش می خواهیم تعدادی از بهترین آتلیه های عکاسی تهران را معرفی کنیم.

1.استودیو عکاسی اسداللهی

آدریشی: تهران – خیابان فرشته – آتلیه عکس اسداللهی

لامبر صدارو: 09121242725

اینستاگرام: asadollahi_studio

ایمیل: support@asaddollahistudio.com

>

آتلیه عکس اسدالهی آقای میلاد اسدالهی یکی از بهترین آتلیه های عکاسی در تهران است. او با گذراندن دوره های مختلف عکاسی و فیلمبرداری زیر نظر عکاسان مطرح کشور، تجربه زیادی در این زمینه دارد. از این رو با چیدمان این غرفه های عکس و ارائه دوربین ها و تجهیزات درجه یک، خدمات بسیار خوبی برای ثبت و ثبت لحظات به یاد ماندنی زندگی ارائه می کنند. این آتلیه عکاسی در تهران با نزدیک به بیست سال سابقه در فضایی بزرگ و مجهز واقع شده و کادری مجرب و حرفه ای دارد. مشاهیر کشور را در این آتلیه عکاسی در تهران می بینیم که خدمات حرفه ای عکس و فیلم را ارائه می دهد. برای دیدن نمونه کارهایشان به صفحه اینستاگرام آنها سر بزنید و برای عکس گرفتن به بالا مراجعه کنید.

خدمات:

  • عکاسی و فیلمبرداری عروسی
  • عکس رسمی در کنار دریا
  • عکس گرفتن در صحرا
  • عکاسی استودیویی (عکس های شخصی، مهمانی ها و رویدادهای خاص)
  • عکس نوزادان، کودکان و نوجوانان
مرتبط  بهترین و با تجربه ترین شرکت باربری در تهران کجاست؟ + راه های ارتباطی

2.آتلیه عکاسی نورا

آدرس: تهران – خیابان جردن – میرداماد ناد – نبش خیابان آناهیتا – برج آناهیتا – طبقه ششم – واحد 606 – عکاسی نورا شماره تماس: 02188003435 – 02188192455 شماره موبایل: 091254702 br>

بدون Studio.noora@gmail.com

روزها و ساعات کاری کارگاه: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 11:00 الی 20:00

آتلیه عکاسی نورا بهترین و مجهزترین آتلیه عکاسی در تهران می باشد. هدف این مجموعه معرفی سبکی جدید در زمینه عکاسی و فیلمبرداری است. فعالیت خود را با مدیریت عدنانی آغاز کردیم. به همین دلیل از ابتدای فعالیت خود با استفاده از بهترین تجهیزات و امکانات به عکاسی و ضبط مشغول بوده اند. علاوه بر این، فضای بزرگ، مدرن و مجهزی را برای این عملیات در نظر گرفتند و هم اکنون با استخدام کادری حرفه ای و مجرب، خدمات منحصر به فرد، با کیفیت و انحصاری را به کاربران خود ارائه می دهند. پس از کیفیت، سرعت و قیمت خدمات ارائه شده توسط بهترین آتلیه عکاسی در تهران مطمئن باشید و لحظات مفرح و فراموش نشدنی را در آتلیه عکاسی نورا ثبت کنید.

خدمات:

  • عکاسی استثنایی عروسی و عکسبرداری در آتلیه
  • باغ و کاخ عروسی، عروسی، عروسی و عکاسی عروسی
  • آتلیه های مذهبی، آتلیه های داخلی و کودکان، ورزش و عکاسی معاصر
  • عکس تبلیغاتی، عکس فارغ التحصیلی، عکس پروفایل، عکس عروسی، آتلیه و کارگاه اجاره ای

3.استودیو عکاسی طوس

آدرس: تهران – شهرک غرب – بلوار دادمان (از شرق به غرب) – بین درخوار و یادگار – نبش کوچه فاضل جامی (معراج) – پ. 1 – واحد 3 – عکاسی توس

شماره تماس: 02188571006 – 02188571002< br
شماره موبایل: 09128877339

اینستاگرام: toosstudio

ایمیل:diostu. com

یکی از بهترین استودیوهای ضبط صدا در تهران استودیو توس است که بیش از 15 سال سابقه و شهرت خوبی دارد. افراد حرفه ای برای این تخصص عکاسی و فیلمبرداری به کار گرفته شده اند و بهترین خدمات را با آخرین تجهیزات و تکنولوژی به مشتریان خود ارائه می دهند. در واقع، کادر عکاس و فیلمبردار این آتلیه صوتی در تهران راه‌های جدیدی برای ثبت عکس و فیلم می‌دانند تا برای مشتریان خود خاطره‌سازی کنند. پاسخگویی روزانه و روزانه به سوالات مشتریان، تصویربرداری و فیلمبرداری استودیویی و ویژه، ارسال فیلم و عکاسی در محل، تبدیل سریع فیلم و عکس های مختلف و خدمات معقول از ویژگی های اصلی این رکورد است. استودیو تهران. پس فراموش نکنید و برای خلق خاطرات زیبا و فراموش نشدنی به تیم مشتریان راضی این آتلیه عکاسی در تهران بپیوندید.

مرتبط  بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال در تهران کجاست؟ + شماره تماس و خدمات

خدمات:

  • انواع کلی و اختصاصی عروسی و نامزدی
  • PA Waterfall PA C سایه حداقل قیمت wly Web DS
  • عکاسی رسمی، بسته عکاسی کروز و عکاسی خانوادگی
  • مکان های متنوعی برای عکاسی و عکاسی فراهم کنید
  • کارگاه “بارداری و کودک”

4.آتلیه عکاسی لنزو

آدرس: تهران – خیابان آیت الله کاشانی – بلوار اباذر. – خیابان گلدشت. – طبقه دوم صادقیه – پ. 22 – استودیو عکاسی لنزو

Numeru di Kontakta: 02144008465 – 02144006477

Numeru mobile : 1712271
ایمیل: lenzostudioir@g.

استودیو عکس لنزو به دلیل داشتن نیروی کار جوان، حرفه ای و با تجربه و همچنین تجهیزات عکاسی مدرن و لوازم جانبی از برندهای معتبر جهانی در زمره بهترین آتلیه های عکاسی تهران قرار دارد. این آتلیه عکاسی سطح بالا در تهران کار خود را با شعار «بیا بهتر ببینیم» آغاز کرد و توانست توجه و توجه بسیاری از ساکنان شرق تهران را به خود جلب کند. پس هیچکس را پیدا نمی کنید که نام و شهرت آتلیه عکس تهران را نشنیده باشد. علاوه بر این، استفاده از تجهیزات مدرن عکاسی و لوازم جانبی برندهای معتبر جهانی، کیفیت خدمات عکس و فیلم این آتلیه را ارتقا داده و رضایت مشتریان را به دنبال داشته است.

خدمات:

  • عکاسی صنعتی، عکاسی عروسی و عکاسی عروسی
  • عکاس، لباس زنانه، لباس مردانه و چاپ عکس
  • عکس های آتلیه ای زنان باردار، نوزادان و کودکان
  • Lenzo Plus، تدوین و فیلمبرداری; محصولات و پادکست ها
  • عکس من برچسب عکس برچسب

5.استودیو عکاسی یونیک

آدرس: تهران – سعادت آباد – بلوار فرخزادی – بالاتر از بلوار دریا – خیابان عباسی اناری. – شماره 99 – شماره تماس عکاسی بی نظیر : 02122380268 شماره موبایل : 09127998669 >

مرتبط  معرفی بهترین سالن زیبایی در پاسداران تهران + شماره تماس (آپدیت 1403)

> اینستاگرام : هنر آتلیه ای بی نظیر

اگر به دنبال بهترین آتلیه عکاسی در تهران هستید به یونیک استودیو خوش آمدید. این آتلیه با نزدیک به دو دهه سابقه و کادری حرفه ای و مجرب یکی از مجهزترین مراکز عکاسی در تهران می باشد. به این ترتیب وقتی تمام ابزار و وسایل دنیا را در اختیار داشته باشد، می تواند لحظات فراموش نشدنی زندگی مردم را به بهترین شکل ممکن ثبت کند. در واقع کیفیت و سرعت خدمات آتلیه به ما این امکان را می دهد که با تعداد روزافزون مشتریان آن مقابله کنیم. با تشکر از این توضیحات حداقل یک بار به استودیو عکاسی یونیک بیایید و تجربه ثبت خاطرات زندگی را به روشی جدید و مطابق با استانداردهای دنیای عکاسی و فیلمبرداری داشته باشید.

خدمات:

  • آتلیه ای اختصاصی و حرفه ای برای عروس و داماد
  • برای عروسی، نامزدی، خداحافظی، پذیرایی، فارغ التحصیلی و …
  • عکس مدل; عکس پروفایل؛ عکس ها را چاپ و ویرایش کنید.
  • یک کلاس کارشناسی ارشد برای زنان باردار، یک کلاس کارشناسی ارشد برای نوزادان و کودکان
  • تشریفات عروسی، عکاسی و فیلمبرداری در مکان های مختلف

سؤالات متداول:

1- پس از عکاسی و فیلمبرداری توسط بهترین آتلیه عکاسی در تهران، آیا مشتری می تواند عکس و فایل ویدئویی دریافت کند؟ فیلم، فایل عکس و فیلم به مشتریان ارائه می شود. یکی از مهمترین و بهترین آتلیه های عکاسی و فیلمبرداری در تهران است که تجهیزات فیلمبرداری و خدمات سریع و با کیفیت را ارائه می دهد. 3- مدت زمان عکاسی و فیلمبرداری در آتلیه بارداری و نوزاد چقدر است؟

به طور کلی یک و نیم تا سه ساعت برای عکاسی و فیلمبرداری از مادر و کودک در دوران بارداری و بارداری توافق شده است. یک استودیوی کودک، تا مادران و فرزندانشان بتوانند لحظات شاد و خاطره انگیزی را به شکلی آرام و بدون استرس ضبط کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا