بهداشت و سلامت

تقویت قوای جنسی، با این ۴ دمنوش طلایی

عوامل مختلفی مانند مشکلات روانی، رژیم غذایی، ورزش، آب و هوا، سن، مصرف بسیاری از داروها و برخی بیماری ها می توانند بر افزایش یا عدم افزایش میل جنسی در مردان دارای اضافه وزن تأثیر بگذارند. بسیاری از گیاهان بسته به ترکیب آنها می توانند در کاهش یا بهبود میل جنسی موثر باشند. با مجله اینترنتی بنوان همراه باشید تا دمنوش های تقویت کننده میل جنسی بیشتری را دریافت کنید.

افزایش میل جنسی با دمنوش جنسینگ آمریکایی

دو نوع جینسینگ برای افزایش و بازیابی میل جنسی در مردان استفاده می شود. به نظر می رسد جینسینگ آمریکایی با تغییر اثرات دوپامین در مغز میل جنسی را افزایش می دهد. در مطالعه ای بر روی جینسینگ چینی و آمریکایی، محققان به این نتیجه رسیدند که هر دو نوع جینسینگ بر روی میل جنسی و میل جنسی تأثیر دارند. جین سنوزیدهای موجود در ریشه جینسینگ برای فعال کردن میل جنسی و ایجاد احساس بهتر در مردان شناخته شده است.

افزایش میل جنسی با دمنوش گیاه بز شاخ‌دار

شنبلیله به دلیل اثرات مثبت آن بر میل جنسی در مردان و زنان شناخته شده است. این گیاه در طب چینی «یین یانگ» نامیده می شود. ماده فعال گیاه شاخ بز ایکاریین است که باعث تحریک جریان خون و افزایش فشار بر اندام های تولید مثل می شود. روزانه 2 فنجان سرد بنوشید. طی چند روز نتایج را مشاهده خواهید کرد.

مرتبط  با این ۳ ماده غذایی کودک باهوش‌تری داشته باشیم!

افزایش میل جنسی با دمنوش ماکا

ماکا یکی از دمنوش های مقوی جنسی است. این گیاه با تنظیم سطح هورمون های جنسی عمل می کند. در یک مطالعه، شرکت کنندگان با مصرف 2000 میلی گرم ماکا در روز، افزایش قابل توجهی در میل جنسی، رابطه جنسی بهتر و افزایش میل جنسی را گزارش کردند. همچنین به نظر می رسد که به باروری مردان کمک می کند.

افزایش میل جنسی با دمنوش آشواگاندا

مصرف آشواگاندا باعث افزایش تولید اکسید نیتریک و افزایش گشاد شدن رگ های خونی می شود. تحقیقات نشان می دهد که چای اعصاب ایجاد کننده اضطراب در مغز را کاهش می دهد و خلق و خوی فرد را بهبود می بخشد. ایمنی عمومی و مقاومت در برابر استرس را افزایش می دهد. خواص جذاب مخلوط عسل و دارچین چیست؟

پس از خواندن: توصیه می کنیم در مورد عوارض سیر بخوانید و آن را جدی بگیرید! خواندن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا