بهداشت و سلامت

۵ خوراکی که مانع کاهش وزن در مدت زمان کوتاه می‌شوند

کاهش وزن در مدت زمان کوتاه آرزوی هر فرد دارای اضافه وزن است. افرادی که از رژیم غذایی پیروی می کنند قوانین را می دانند و از خوردن، غذاهای چرب و شیرین اجتناب می کنند، اما پس از مدتی متوجه می شوند که راه کاهش وزن غیر ضروری است. به گفته کارشناسان، این امر به دلیل خوردن برخی مواد غذایی ایجاد می شود. در مجله اینترنتی بنوان در مورد این غذاها صحبت خواهیم کرد.

پیشنهاد کارشناسان برای بالا رفتن سرعت کاهش وزن

یک متخصص تغذیه به Daily Mail گفت که اگرچه برخی از غذاها ممکن است برای کاهش وزن ایده آل به نظر برسند (مانند غذاهای ارگانیک و گیاهی)، اما در واقع می توانند دوباره احساس گرسنگی یا گرسنگی در شما ایجاد کنند.

انتخاب شیر بادام به جای شیر گاو نیز جذاب است زیرا کالری کمتری دارد اما قند اضافه ای ندارد. پروتئین های مهم

خوراکی‌هایی که مانع کاهش وزن در مدت زمان کوتاه می‌شوند کدامند؟

۱. اسموتی‌ها

در نگاه اول، این نوشیدنی‌های پرطرفدار راهی عالی برای دریافت ویتامین‌ها از میوه‌ها و سبزیجات در زمانی که به دنبال کاهش وزن در مدت زمان کوتاهی هستید، هستند.

اما اسموتی‌هایی که حاوی موادی مانند کره بادام زمینی، شیر و موز هستند، می‌توانند بیش از 500-700 کالری دارد و این مقدار کالری بیشتر کالری روزانه شما را تشکیل می دهد.

مرتبط  خواص کندر برای سلامتی چیست؟+ویدیو

متخصصان تغذیه بهترین اسموتی ها را برای کسانی که می خواهند در مدت زمان کوتاهی وزن کم کنند توصیه می کنند:

در خانه اسموتی ها را با غذاهایی مانند ماست یونانی، بادام کره ای، انواع توت ها، اسفناج و کتان برای تقویت ویتامین درست کنید. استفاده کنید. دانه. مهم است که در طول رژیم کالری زیادی مصرف نکنید.

۲. میوه‌های خشک

میوه خشک یکی از غذاهایی است که به راحتی از خانه بیرون می ریزد، اما برای کاهش وزن کوتاه مدت بهتر است از میوه های تازه استفاده کنید.

اگرچه میوه خشک حاوی تمام ویتامین های میوه تازه است، اما کالری بیشتری دارد. میوه تازه

به عنوان مثال، یک فنجان زردآلو خشک حاوی بیش از 300 کالری است، در حالی که یک فنجان زردآلو تازه حاوی 79 کالری است.

همچنین قند موجود در میوه های خشک بیشتر از قند میوه های تازه است. و برای افزایش قند خون به شما توصیه می شود که در مقادیر بسیار کم غذا بخورید. یادتان باشد وقتی میوه می‌خورید، یک تکه میوه می‌خورید. اما وقتی میوه های خشک می خورید، میوه های بیشتری می خورید و قند خون بالاتری خواهید داشت.

۳. پنیرها

پنیر منبع خوبی از کلسیم و پروتئین، ویتامین های A و B12 است و برخی مطالعات نشان می دهد که پنیر بسیار سالم است. مطالعه ای در مجله بریتانیایی تغذیه نشان داد که محصولات لبنی چرب مانند ماست و پنیر تاثیر مثبتی بر فشار خون دارند.

ما می دانیم که پنیر حاوی سموم است.

اما این غذاهای خوشمزه می توانند در کوتاه مدت مانع کاهش وزن شما شوند. مثلا، یک اونس پنیر پارمزان 100 کالری و بیش از 7 گرم چربی دارد و پروتئین بدون چربی مانند مرغ حدود یک سوم این کالری را دارد. به گفته کارشناسان، به دلیل جلوگیری از خوردن پنیر، کاهش وزن، آنها را پایان می دهد. بیش از آنچه فکر می کنید چربی و کالری به بدن شما اضافه می کند.

مرتبط  خواص شیر برنج برای سلامتی + ویدیو

۴. آب‌میوه‌های ۱۰۰ درصد طبیعی

به گفته کارشناسان، آب میوه اختلالات زیادی در روند کاهش وزن در مدت زمان کوتاه ایجاد می کند، یک لیوان آب میوه حاوی 30 گرم قند است که تنها 5 کالری کمتر از یک لیوان نوشابه است.

علاوه بر این، یک فنجان آب پرتقال حاوی بیش از 100 کالری است، در حالی که پرتقال تازه حاوی تنها 62 کالری است. یک لیوان آب پرتقال به اندازه پرتقال سیر کننده نیست. کارشناسان می گویند که نوشیدن آب میوه طبیعی شما را سیر نمی کند، اما کالری بیشتری نسبت به میوه دریافت خواهید کرد.

۵. سالادهای رستورانی

کارشناسان می گویند اگر نمی توانید سالاد بخورید، بهتر است به جای آن از ساندویچ استفاده کنید. سالادها در رستوران ها و سالادبارها در مدت زمان کوتاهی مستعد خراب شدن هستند. حتی اگر فکر می کنید یک سالاد عالی در خانه درست کرده اید، باید بدانید که کالری کمتری نسبت به سالاد رستورانی دریافت خواهید کرد. اما آبمیوه گیری یکی از بزرگترین موانع برای کاهش وزن کوتاه مدت است. ما همیشه فکر می کنیم که خوردن سالاد یک انتخاب غذایی سالم است، اما اگر از آن به عنوان سس سالاد استفاده می کنید، در اشتباهید.

کالری یک سالاد ساده اگر با سس یا پنیر سوزانده شود به 1000 کالری می رسد. اگر سالاد بدون سس دوست ندارید، بهتر است آنها را با سبزیجات جایگزین کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا