دکوراسیون داخلی

کاشی‌‌های سرویس بهداشتی را برق بیندازید

در مکان هایی مانند آشپزخانه و حمام، باکتری ها و قارچ ها برای مدتی باقی می مانند و به تدریج همه قسمت ها را درگیر می کنند و گاهی باعث آسیب می شوند. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان به معرفی بهترین و بهترین پاک کننده بتن می پردازیم.

بهترین تمیزکننده کاشی و سرامیک

اکثر مردم به دنبال یک شیر آب کاشی و سرامیک مناسب هستند که تمام مزایای ذکر شده را داشته باشد.

ترکیب آب داغ، صابون و جوش شیرین، بهترین تمیزکننده کاشی و سرامیک

جوش شیرین یک پاک کننده ارزان و عالی است. با این دستور یک سلاح مبارزه با جرم و جنایت و تمیز کردن حمام درست کنید. یک قاشق غذاخوری صابون مایع، یک فنجان جوش شیرین، چند قطره روغن گیاهی مانند رزماری، اسطوخودوس، نعناع فلفلی یا عصاره لیمو و آب کافی برای تهیه خمیر، اما نه خیلی سفت. سپس این ماده را روی ناحیه عفونی قرار داده و پس از چند دقیقه با انگشتان خود بچسبانید. پس از چند دقیقه فکر کردن، شروع به تمیز کردن توالت کنید.

مقداری سفید کننده ترجیحاً در یک بطری خالی بریزید و دو برابر آب اضافه کنید. به آرامی روی کاشی ها و دیوارها اسپری کنید و بگذارید خشک شوند. پس از چند دقیقه، ناحیه آسیب دیده را با انگشتان خود پاک کنید. این محلول یا هر محلول دیگری را امتحان کنید تا ترک ها و منافذ را بهتر تمیز کنید.

مرتبط  ۷ ایده جذاب چیدمان نشیمن باریک

تمیز کردن کاشی سرویس بهداشتی با سرکه

مقداری سرکه داخل بطری بریزید. سرکه اسیدی و دشمن جرم و آلودگی است. برای یک پاک کننده قوی تر، هرگز آن را با آب رقیق نکنید. سرکه را روی نواحی لکه دار بریزید و بگذارید حدود یک ساعت بماند. در این مدت بهتر است تهویه را روشن کنید یا پنجره را باز بگذارید تا هوای تازه وارد شود.

بعد از یک ساعت محل را با آب بشویید و با حوله خشک کنید. اگر سرکه کاملا شسته شود، بو از بین می رود. سرکه از تشکیل رسوب جلوگیری می کند. سرکه حدود 80 درصد کثیفی ها را از بین می برد و یکی از موثرترین روش ها برای تمیز کردن توالت بدون مواد شیمیایی است. سرکه حدود 80 درصد لکه های توالت و کاشی را از بین می برد. برای زیباتر شدن خانه خود این چیدمان مبل را انتخاب کنید که خانه را کوچکتر می کند.

جرم‌گیری کاسه توالت و کاشی‌ها با بوراکس، بهترین تمیزکننده کاشی و سرامیک

1 فنجان بوراکس را با 1 گالن آب مخلوط کنید. بوراکس یک پاک کننده طبیعی و ارزان قیمت است که به عنوان حشره کش استفاده می شود. همچنین در سوپرمارکت ها موجود است. قبل از تمیز کردن محل را جاروبرقی بکشید. این کار کثیفی، منبع قارچ یا به اصطلاح هاگ قارچ را از بین می برد و تمیز کردن محل را آسان می کند. سطح و محل سمباده کاشی را با دستمال پاک کنید و بگذارید خشک شود. اگر از تمیزی مطمئن نیستید، می توانید از سرکه استفاده کنید.

مرتبط  چگونه مبل کهنه را نو کنیم؟

منبع: وب سایت Pinework

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا