دکوراسیون داخلی

شیک‌ترین مدل پرده برای چیدمان منزل

با انتخاب ساده ترین پرده هایی که با دکوراسیون و مبلمان منزل شما همخوانی دارد، می توانید پرده هایی شیک و شیک برای دکوراسیون منزل خود تهیه کنید. با دلتا بمانید.

پرده شیک و زیبا در دکور منزل

در واقع پرده ها یکی از مهم ترین قسمت های طراحی داخلی هستند که جلوه ای دو چندان به محوطه می بخشند. دکوراسیون داخلی با سبک های مختلف پرده آزمایش شده است.

پرده هازان چیست؟

پرده پارچه هازان مقاومت بالایی دارد و از الیاف ضخیم ساخته شده است. این ضخامت باعث دوام بیشتر آن می شود. پرده های هزاره از پرده هایی که پارچه های آن کتان و تور و ابریشم است سنگین تر است و نور از آن عبور نمی کند. این بدان معناست که نه فضا را مانند پرده مخملی تیره می کند و نه فضا را مانند یک پرده توری روشن می کند.

دلیل استفاده از الیاف مصنوعی در پرده هازان از پرده های شیک و زیبا در دکور منزل

  • چاپ روی پارچه‌های 100% پنبه‌ای به خوبی کار نمی‌کند، بنابراین تولیدکنندگان پارچه همچنان از درصدی از الیاف مصنوعی برای تولید پارچه‌های چاپی استفاده می‌کنند.
  • تمام پارچه‌های نخی پس از چند بار شستشو آبکی می‌شوند و از آنجایی که ارتفاع پرده‌ها در خانه به درستی اندازه‌گیری می‌شود، این نوک باعث می‌شود که پرده‌ها ناخوشایند به نظر برسند.
  • پس از چاپ پارچه، ایجاد درخشندگی و زیبایی، زیبایی پرده را دو چندان می کند.
مرتبط  عید امسال این گلدان را برای خانه بسازید! +ویدیو

در این شرایط نسبت الیاف مصنوعی به کار رفته در پارچه هازان منطقی و مفید است.

دلیل محبوبیت پرده هازان

دلیل اصلی محبوبیت پارچه هازان، سادگی، سادگی و در عین حال اصالت این محصولات است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت آنها این است که پرده هازان را می توان در اتاق خواب، اتاق کودک و حتی دفتر کار استفاده کرد. البته این نوع پرده ها نمونه های زیادی دارد که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

انواع مدل‌های پرده هازان از پرده های شیک و زیبا در دکور منزل

انواع طرح های مد، طرح های گل، طرح های منظره و عکس طبیعت، طرح های اتاق کودک و طرح های سه بعدی قابل چاپ بر روی پرده هازان می باشد. هر چه کیفیت پارچه و رنگ های استفاده شده برای چاپ بهتر باشد، پارچه بیشتری به دست خواهید آورد.

قیمت پارچه هازان

پارچه های خزان با وجود کیفیت مقرون به صرفه هستند. بنابراین پارچه ای ارزان قیمت نسبت به سایر پارچه ها به حساب می آید. در سال های اخیر محبوبیت پیدا کرده است. با توجه به خصوصیات این نوع پرده، نسبت به قیمت آن ارزش خرید دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا