بهداشت و سلامت

درمان خانگی خروپف با ۸ خوراکی خوشمزه

درد زمانی اتفاق می‌افتد که ساختارهای خاموش گلو شروع به ارتعاش می‌کنند و اغلب صدایی ایجاد می‌کنند که به عنوان اختلال خواب شناخته می‌شود. این مقاله از بنوان آنلاین در مورد درمان طبیعی برای بارداری را بخوانید.
محصولات زیادی وجود دارند که یبوست را درمان می کنند، اما اکثر آنها بی اثر و بی اثر هستند. هیچ معجزه ای وجود ندارد، اما تغییر سبک زندگی و درمان های خانگی می تواند به کنترل آن کمک کند.

درمان طبیعی خروپف با نعناع

یک یا دو قطره نعناع فلفلی را به یک لیوان آب اضافه کنید و قبل از رفتن به رختخواب بشویید. هر شب عمل را تکرار کنید. می توانید قبل از خواب عصاره یا روغن نعناع را زیر بینی خود قرار دهید.

روغن زیتون برای درمان خروپف

یکی دیگر از درمان های طبیعی برای خروپف روغن زیتون است. نصف قاشق چایخوری روغن زیتون و عسل را مخلوط کرده و قبل از خواب بنوشید

هل موثر در درمان خروپف

نصف قاشق چایخوری پودر هل را در یک لیوان آب گرم مخلوط کرده و نیم ساعت قبل از خواب بنوشید. این به تدریج خروپف را کاهش می دهد.

زردچوبه عالی برای درمان خروپف

2 قاشق غذاخوری پودر زردچوبه را به یک لیوان شیر گرم اضافه کنید و نیم ساعت قبل از خواب بنوشید. این کار را هر شب تکرار کنید.

مرتبط  درد خود را با ۶ خوراکی تسکین دهید

تاثیرات بی‌نظیر گزنه در درمان خروپف

یک قاشق غذاخوری برگ خشک گزنه را به یک فنجان آب داغ اضافه کنید، 5 دقیقه دم کنید، قبل از رفتن به رختخواب بنوشید و روزی دو تا سه فنجان بنوشید.

خواص سیر برای درمان خروپف

یک یا دو حبه سیر خام را بجوید و یک لیوان آب بنوشید. این درمان را قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید، به کاهش خروپف کمک می کند. از سیر در پخت و پز و تهیه غذاهای گرم نیز استفاده کنید.

کمک عسل به درمان خروپف

قبل از خواب یک لیوان آب گرم به همراه یک قاشق عسل بنوشید. این روند را هر شب تکرار کنید. همچنین می توانید از عسل برای شیرین کردن چای بعد از شام خود استفاده کنید.

بابونه برای درمان خروپف

یک قاشق چای خوری گل بابونه یا تکه های بابونه را به یک فنجان آب جوش اضافه کنید و حدود 15 دقیقه صبر کنید. یک قاشق عسل را مخلوط کرده و قبل از خواب بنوشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا