روانشناسی

هشدار! زیاد به همسرتان پیامک ندهید!

برخی از افراد ممکن است فکر کنند که پیام دادن و رفتار کنترل شده بیش از حد شریک زندگی آنها نشانه اضطراب و ناامنی آنها است. اما آیا مهم است که در طول روز چند پیام برای شریک زندگی خود ارسال کنیم؟ ممکن است فکر کنیم که اگر همیشه پیامک ارسال کنیم، شریک زندگی ما به همه پیام‌های ما پاسخ خواهد داد. این بدان معناست که روابط ما در حال بهبود است. در واقع، این اظهارات ممکن است نشان دهد که این به دلیل اضطراب است. بنابراین ما می خواهیم در طول روز با شرکای خود ارتباط برقرار کنیم. یا به عبارت دقیق تر، برای بررسی او، با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید

راست باشید. ارسال پیامک زیاد با همسرتان می تواند استرس زا باشد و ارتباط منظم را تضمین نمی کند، بنابراین در برخی موارد ممکن است لازم نباشد. برای رسیدن به تعادل خوب در رابطه، بهتر است صادقانه نیازها و ترجیحات هر دو طرف را ارزیابی کنید و سعی کنید به یک مصالحه برسید.

آیا ارسال بیش از حد پیامک به همسر، کار صحیحی است؟

پیامک هایی که برای همسرمان می فرستیم باید بر اساس نیازها و ترجیحات طرفین باشد و در صورت لزوم به فضای شخصی و آرامش همسرمان احترام بگذاریم.

پیامک های زیادی برای همسر / همسرتان ارسال کنید. پیام ها به دلیل اینکه شما اصلی هستید سبک ارتباطی ضعیف است. اما در ابتدای نامزدی و زندگی مشترک، وسوسه برقراری ارتباط هر روزه با همسرتان می تواند طبیعی و قابل قبول باشد. با این حال، به طور کلی این یک عادت سالم نیست و می تواند منجر به کاهش استقلال و بهره وری پایین در زندگی روزمره شود. نوشتن پیام های منفی برای همسرتان می تواند رابطه شما را بهبود بخشد، پس باید از این موضوع آگاه باشید و اقدامات لازم را انجام دهید. باید فرض کنید که یک روز دیگر نمی توانید این اس ام اس ها را ارسال کنید. آنچه برای شما اتفاق می افتد می تواند زندگی شما را تنها و آرام کند که می تواند منجر به افسردگی و مشکلات سلامت روان شود. اگر شوهرتان مدام دعوا می کند اما به پیامک های شما پاسخ نمی دهد، ممکن است نگران و مضطرب باشید. بنابراین بهتر است این برنامه را متوقف کنید. تفاوت تعهد و اعتماد در یک رابطه عاشقانه برای داشتن رابطه بهتر با شریک زندگی چیست؟ آن را بخوانید

مرتبط  نقش اعتماد اجتماعی در سلامت روان اعضای جامعه

نتیجه تحقیقات چه می گوید؟

جالب اینجاست که در یک مطالعه، شوهران یک همبستگی منفی بین تعداد اس ام اس هایی که برای همسرانشان ارسال می کنند و ثبات رابطه آنها گزارش کردند. به عبارت دیگر، ارسال پیامک های زیاد به شریک زندگی خود منجر به کاهش رابطه و کاهش رضایت از موقعیت می شود. از سوی دیگر، زنان بیشتر از مردان به گفتگوهای احساسی و مشاجره بر سر پیامک علاقه دارند.

اگر احساس می‌کنید بیش از حد به یکدیگر پیام می‌دهید، چه کاری باید انجام دهید؟

اگر عادات پیامک فعلی شما برای تلفن همسرتان درست نیست، از ایجاد تغییرات لازم نترسید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به او بگویید که زیاد پیامک می نویسید و این باعث کاهش بهره وری شما می شود و می خواهید پیامک بفرستید تا برای انجام کارهای مهم روزانه وقت داشته باشید. به او بگویید وقتی با هم هستید، اوقات خوبی برای ابراز احساسات و بحث در مورد مسائل حساس خواهید داشت. به این ترتیب می توان ارتباط بهتری برقرار کرد و رضایت یکسانی را در روابط حفظ کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا