دانستنی

زنده مانده بدون لباس مخصوص در فضا

آیا می توانید بدون لباس مخصوص در فضا زنده بمانید یا نه؟ این سوال ذهن افراد زیادی را درگیر کرده است به همین دلیل در بنوان به بررسی این موضوع پرداخته ایم.

برای اینکه فضانوردان بتوانند در فضا به زندگی خود ادامه دهند باید لباس های خاصی بپوشند، این لباس ها طراحی شده است. و در فضا ساخته شده است. به همان شیوه. بنابراین فضانورد می تواند برای مدتی دور از فضاپیما به غذا و آب دسترسی داشته باشد. چه شرایطی در انتظار یک فضانورد بدون لباس فضایی خاص است؟ با ما همراه باشید تا بدانیم.

بدون لباس مخصوص فضا چه بلایی سر انسان می آید؟

فیلم های زیادی در این دسته ساخته شده است که در دسته فیلم های علمی تخیلی قرار می گیرند و افراد لباس های خود را در می آورند و به فضا می روند. اما آیا این حقیقت دارد؟

نه، حقیقت این است که بدون فضا، مردم فقط برای چند ثانیه زندگی می کنند استفان دی می، مدیر سیاست در آژانس فضایی اروپا (ESA)، که بر اکتشافات و روباتیک نظارت می کند، غیر فضانوردان نمی خواهند. استفان دی می می گوید برای زندگی در فضا. شما 10-15 ثانیه به دلیل کمبود فضا پرش خواهید کرد

|

تاثیر فضا بر روی انسان بدون لباس مخصوص فضا

با گذشت زمان، تنفس می تواند به یک مشکل جدی تبدیل شود. وقتی سطح اکسیژن کم باشد، ریه ها خسته می شوند و فرو می ریزند. این امر باعث ایجاد حباب در خون می شود و به زودی باعث آمبولی می شود. استیو دی. بر اساس اطلاعات ماه مه، می توان تأیید کرد که شبیه آنچه ملوانان هنگام بالا رفتن از کوه در ریه های خود احساس می کنند، است.

مرتبط  آموزش کسب درآمد از یوتیوب

اتفاقات عجیب در فضا که انسان را متلاشی می کند

به گفته دی می، اشک و بزاق بعد از چند ثانیه در فضا شروع به جوشیدن می کنند و پوست حالت ارتجاعی دارد و تحت این فشار می تواند تغییر کند. در برخی موارد خطر انفجار وجود دارد و در برخی ویدیوها به دست مردم می رسد که خیلی دقیق نیست.

چگونه می توان از فشار در فضا ایمن ماند؟

بدون لباس مخصوص در فضا، افراد می توانند شرایط وحشتناکی را تجربه کنند. بنابراین، لباس فضایی طوری طراحی شده است که تمام نیازهای انسان را برآورده کند و جان او را نجات دهد.

اما سوال اینجاست که اگر انسان مجبور باشد لباس خود را ترک کند، چگونه می تواند این کار را انجام دهد؟ زنده بمانید تا زمانی که وارد سفینه فضایی نشوید تا فشار خون و اکسیژن خود را عادی کنید، هیچ چیز نمی تواند شما را از این وضعیت نجات دهد. در غیر این صورت چند دقیقه دیگر خواهید مرد.

لباس فضانوردی چگونه اسنان را نجات می دهد

همانطور که گفته شد، لباس فضایی می تواند اکسیژن و غذا را در اختیار افراد قرار دهد، علاوه بر این می تواند از افراد در برابر سوختگی و سایر آسیب های جسمی محافظت کند.

اگر فضانوردان در سایه یا زیر نور خورشید باشند، این دما را نشان می دهد. آ. بین منفی 150 درجه سانتیگراد تا 120 درجه است. این شرایط می‌تواند باعث سرمازدگی یا سوختگی شود.

علاوه بر محافظت از افراد در برابر این شرایط، لباس‌های فضایی از افراد در برابر تشعشعات فضایی مانند ریزشهاب‌سنگ‌ها نیز محافظت می‌کنند. یا زباله های فضایی می توانند از نظر فیزیکی به فضانوردان آسیب برسانند. بنابراین، بدون لباس خاص در فضا، مرگ وحشتناکی در انتظار مردم است.

مرتبط  لوکیشن های عکاسی خیابانی در تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا