دانستنی

۵ ترفند برای خنک‌تر کردن باد کولر آبی

نحوه افزایش هوای خنک در تابستان بسیار مهم است. با گرم شدن هوا، کنترل دمای آب اهمیت دو چندان می یابد. شما می توانید قبل از استفاده از کولر برای حل این مشکل فکر کنید. اما بعد از آن، آیا راه دیگری برای افزودن هوای خنک کننده وجود دارد؟ منتظر مجله اینترنتی دلتا باشید.

ترفندهایی برای خنک‌تر شدن باد کولر

تابستان کم کم ما را به تجربه گرم ترین روزهای سال دعوت می کند. همه ما از گرمای بیرون و پنهان شدن در خانه های سرد خسته شده ایم، اما اگر به خانه برسیم و کولر گازی به گرما پاسخ ندهد چه؟ قرار گرفتن رادیاتور در پشت بام خانه و نحوه عبور کانال ها از رادیاتور به اتاق های خانه مهم ترین عامل در خنک سازی رادیاتور است که قابل تغییر نیست اما از چه روش هایی می توان استفاده کرد. . آیا برای افزایش ظرفیت کولر گازی برای خنک کردن هوای داخل خانه استفاده می شود؟

۱. سایه‌بان ساختن برای کولر

اگر کولر شما در تراس یا بالکن در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارد، ممکن است نور مستقیم خورشید دلیل خنک نشدن کولر آبی باشد. با دوری از تابش مستقیم نور خورشید می توانید خنک کننده کولر گازی را افزایش دهید. قرار دادن مقوا یا حصیر در یخچال آرزوی شما را برآورده می کند. هر چه نور خورشید خنک‌تر باشد، اتاق شما خنک‌تر خواهد بود.

مرتبط  قلقلک دادن کودکان ممنوع!

۲. اطمینان از تهویه مناسب خانه

در آب سرد سوراخی برای عبور هوا وجود ندارد که باعث گرم شدن هوا شود. در خانه هایی که دارای تهویه مطبوع داخلی هستند، این هوا به خنک شدن هوای سرد کمک می کند. گاهی اوقات باز کردن گوشه پنجره می تواند فن را روی شما بچرخاند و دمای سرد را افزایش دهد. این برای تامین برق فن خنک کننده خانه کافی است.

۳. اضافه کردن یخ به مخزن کولر

اگر یخچال شما روی پشت بام خانه یا سقفی است که به راحتی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید، می توانید از روش قرار دادن یخ در سینی یا استفاده از مخزن خنک کننده برای خنک کردن هوای سرد تا حد امکان استفاده کنید. این فرآیند باعث خنک شدن آب و همچنین کاهش هوای خروجی از دستگاه می شود. به خصوص.

۴. استفاده از ژل‌های کمپرس یخ

این بسته های یخ دارویی می توانند یخچال شما را در اوج تابستان خنک نگه دارند. تا زمانی که دسترسی کافی به یخچال دارید.

این مکعب ها را در فریزر نگهداری کنید و تا زمانی که تازگی خود را از دست بدهند، فریز کنید. این روش یک روش کوتاه و موقت برای گرم ترین روزهای سال است که یخچال شما نیاز به تقویت دارد.

۵. اضافه کردن یک پمپ آب دیگر به کولر

این فرآیند به کمک متخصصان نیاز دارد، اما روشی مناسب برای دوبرابر کردن مقدار آبی است که وارد کولر آبی می‌شود. آب اضافی موجود در این کولر می تواند توانایی کولر را برای خنک کردن هوا در روزهایی که کولر شما به دمای هوا پاسخ نمی دهد، بهبود بخشد. یک پمپ اضافی برای تهویه مطبوع خود تهیه کنید و در روزهای گرم تابستان از خنکی دو برابر آب و هوای خانه خود لذت ببرید.

مرتبط  روش‌هایی برای تشخیص الماس اصل

نتیجه‌گیری

اگر قبل از سرویس کولرگازی دقت کنید که بهترین روکش کولر گازی را انتخاب کنید و اولین اقدامات را برای خنک سازی کولر انجام دهید، در روزهای گرم تابستان نیازی به اقدامات اضافی نیست. به یاد داشته باشید که برای بهینه سازی عملکرد خنک کننده باید از تمام اجزای این دستگاه به نحو مطلوب استفاده کرد. این مراحل مهم عبارتند از: اطمینان از جریان آب سرد از طریق رادیاتور، افزودن صابون به رادیاتور برای حذف رسوب و اطمینان از گردش آب در رادیاتور.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا