روانشناسی

چرا بعد از ازدواج عاشق شخص دیگری می‌شوند؟

یکی از دلایلی که زوج ها برای خیانت یا طلاق انتخاب می کنند، عاشق شدن با شخص دیگری پس از ازدواج است. این مقاله را در مجله اینترنتی بنوان دنبال کنید.

عاشق دیگری شدن بعد از ازدواج

افرادی که بعد از ازدواج رابطه جنسی دارند، احساسات متفاوتی دارند. آنها با وجود عشقشان اغلب احساس گناه، اضطراب یا خود شیفتگی می کنند.

نداشتن دوران عقد و عدم تجربه دوران عاشقی

تحقیقات نشان می دهد افرادی که تجربه نامزدی یا ازدواج خوبی ندارند و در دوران ازدواج عشق کافی به همسر خود احساس نمی کنند، نسبت به سایرینی که این تجربه را داشته اند، بیشتر در معرض خیانت و یا عاشق شدن هستند. بنابراین توجه به ماهیت دوستی یا ازدواج بسیار مهم است و سعی کنیم این زمان را برای یکدیگر به یاد ماندنی کنیم.

ارضا نشدن نیازهای عاطفی از دلایل عاشق دیگری شدن بعد از ازدواج

نیازهای عاطفی برآورده نشده مربوط به همسر می تواند باعث آسیب عاطفی پایدار شود. در واقع در بسیاری از موارد عدم صمیمیت عاطفی با همسر باعث می شود که فرد به دنبال منبع امنیت و آرامش در جایی خارج از کانون خانواده باشد که این امر باعث می شود فرد احساس کند به او خیانت شده یا مورد بی مهری قرار گرفته است. غیر از همسر دیگران را ایجاد می کند. برای داشتن یک رابطه عاطفی خوب به مقاله 6 دلیلی که چرا مردان فقط زن دوم می گیرند مراجعه کنید.

مرتبط  بهترین زمان ازدواج مجدد چه زمانی است؟ +ویدیو

داشتن روابط گسترده و بدون مرز با جنس مخالف

زندگی مشترک یک شبه و با خواندن خطبه های عقد اتفاق نمی افتد. در عوض، ایجاد این عادت مستلزم تمرین و پیروی از قوانین خاصی است. فردی که برای جنس مخالف حد و مرز تعیین نمی کند و نمی تواند روابط صمیمانه با شریک زندگی خود را از سایر دوستان یا روابط مالی با افراد جنس مخالف جدا کند. دیگران پس از ازدواج در داستان عشق ظاهر می شوند.

داشتن تعارضات شدید و حل نشده از دلایل عاشق دیگری شدن بعد از ازدواج

حل و فصل تعارضات در روابط زناشویی به موقع و صحیح برای زن و شوهر بسیار مهم است. اغلب زوج‌هایی که از گفت‌وگو اجتناب می‌کنند و اجازه نمی‌دهند اختلافات در طول زمان تشدید شود، فاصله‌ای عاطفی بین آن‌ها ایجاد می‌کند که می‌تواند هر دو طرف را از رابطه دور کند و به روابط دیگری که احساس امنیت و ثبات می‌دهد، سوق دهد. وجود دارد.

منبع: وب سایت Arte della Vita

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا