دکوراسیون داخلی

مراقب اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی باشید

این سوال همیشه در جامعه مطرح می شود: چرا دکوراسیون منزل جذاب نیست؟ مشکل نادیده گرفتن اشتباهات طراحی داخلی است. برخی افراد سبک مناسب را انتخاب می کنند، حتی اگر همه چیز را از قبل آماده و آماده کنند، حتی مبلمان و لوازم جانبی را با قیمت گران خریداری کنند، اما آنچه را که می خواهند پیدا نمی کنند. پاسخ این سوال را در مقاله مجله اینترنتی بنوان ارائه می دهیم.

خانه نامرتب و اشتباهات دکوراسیون داخلی

یک خانه کثیف نه تنها یک زندگی پر استرس ایجاد می کند، بلکه زیبایی مکان را نیز از بین می برد. با فضای ذخیره سازی مخفی و استفاده از سبدهای حصیری متناسب با دکور، می توان آنها را به راحتی در کمدها و قفسه ها قرار داد. مکانی عالی برای نگهداری چیزهای اضافی

طراحی شلوغ اطراف تلویزیون

برخی از افراد دوست دارند تمام تزیینات و تزیینات را به درستی ببینند. بنابراین او آنها را در اطراف تلویزیون مرتب می کند. اما باید بدانید که این یک اشتباه دکوراسیون داخلی است. تلویزیون واقعاً نباید مرکز توجه خانه باشد! بهتر است دیوار پشت تلویزیون را قبل از قرار دادن آن رنگ کنید. همه اینها طراحی زیبا را برجسته می کند و به آن دست می یابد.

چیدن قاب عکس‌های زیاد در دکوراسیون

یکی دیگر از اشتباهات دکوراسیون داخلی پرکردن قسمت های مختلف خانه با قاب عکس است. این نه تنها باعث می‌شود عکس‌ها تار به نظر برسند، بلکه باعث ایجاد آشفتگی و سردرگمی می‌شوند. برای ایجاد گالری روی دیوار بهتر است یکی از دیوارهای خالی خانه را انتخاب کنید. در این صورت می توانید به گالری عکس بروید.

مرتبط  با این وسایل دور ریز اتاق خواب را تزیین کنید

نادیده گرفتن فضای ورودی خانه

راهروی ورودی فرصتی عالی برای نشان دادن شخصیت شماست و بقیه خانه را منعکس می کند. بسیاری از مردم این شهر را بدون مراقبت ترک می کنند. یک طرح بسیار ساده ایجاد کنید. گاهی اوقات می توانید با استفاده از تصاویر یا کاغذ دیواری روی دیوارها، نصب آینه یا تابلوی هنری، جاکفشی زیبا و غیره یک ورودی دعوت کننده ایجاد کنید.

مبلمان یکپارچه

بعضی ها فکر می کنند همه مبلمان و لوازم باید با هم هماهنگ باشند، این یکی از اشتباهات دکوراسیون داخلی است. سعی کنید بین مبلمان و لوازم منزل تعادل ایجاد کنید و در این بین تنوع ایجاد کنید. برای مثال، اگر مبل سنگینی دارید، از یک میز قهوه‌خوری شیشه‌ای استفاده کنید که یک لامپ نرم در کنار آن قرار دارد.

کاور مبل نامناسب

اگر عاشق مبلمان خود هستید، راه های سرگرم کننده ای برای محافظت از آن بدون استفاده از پوشش های پلاستیکی ضخیم وجود دارد. برای مبلمان بهتر است به جای پارچه های سبک و ساده از روکش های ظریف استفاده کنید. یک فرش می تواند همان تاثیری که پرتاب مبل داشته باشد.

فرش نامناسب برای دکوراسیون

یکی دیگر از اشتباهات دکوراسیون داخلی، انتخاب اشتباه فرش است. فرش بسیار کوچک است و به راحتی جابجا می شود و روی زمین قرار می گیرد، علاوه بر این فضا خالی به نظر می رسد. اگر فرشی که انتخاب می‌کنید اندازه مناسبی داشته باشد، به راحتی به پایه‌های مبل می‌رسد و تا فضا را پر نکند، تکان نمی‌خورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا