روانشناسی

هرگز این شوخی‌ها را با همسر خود نکنید!

برخی شوخی ها طبیعی به نظر می رسند و مشکلات زیادی در زندگی ایجاد نمی کنند. گاهی اوقات برخی شوخی ها باعث ایجاد مشکلات بزرگ بین زن و مرد می شود. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان درباره شوخی کثیفی که با همسرتان کردید صحبت می کنیم.

شوخی های زشت با همسر

مشکلات کمی در زندگی وجود دارد که اگر حل نشود، آرام آرام رابطه ما با همسرمان را از بین می برد. پس بیایید این رفتارها را با هم بخوانیم و کنار بگذاریم.

شوخی‌های تهدیدی

به عنوان مثال، اگر همسرتان از شما بپرسد: “اگر یک ماه آشپزی نکنم چه کار می کنی؟” بدترین پاسخ این است که “من از تو جدا خواهم شد.” بعد با صدای بلند بخندید و به شکایت همسرتان پاسخ دهید، شوخی است. همسرت عصبانی می شود و تو او را بی ادب خطاب می کنی و یک شوخی ساده تبدیل به مشاجره می شود. ببین، اگر شوهر خیلی خوبی هستی، هر چه هست باید از همسرت مراقبت کنی، اما اگر واقعاً اتفاق بدی بیفتد، همسرت نگران، نگران، فکر و عصبانیت می شود. برای داشتن رابطه خوب با شوهرتان هرگز این سوالات را از او نپرسید. از

دیدن کنید

زن دوم از شوخی های زشت با همسر

شب دیر به خانه می آیی، زنش به او گفت آن شب کجا بودی؟ همچنین می گویند: «من خانه دوم بودم». شوخی خیلی بامزه ای بود، اینطور نیست؟ یا مثلا موضوع زن دوم را بدون تناقض مطرح می کنید. به عنوان مثال، شما به فرزندان خود می گویید: “من می خواهم حداقل یک مادر جدید به شما معرفی کنم.” با این حال، تجربه نشان می دهد که مردانی که چنین جوک هایی می کنند هرگز این کار را نمی کنند. اما بعد می گوییم که این شوخی ها به ریشه زندگی حمله می کند و همسرش مدام به آن فکر می کند.

مرتبط  چگونه با افراد بد دهان و فحاش برخورد کنیم؟

مرگ و زندان

مرد سرماخوردگی خفیفی دارد و به همسرش می گوید: خانم قلم و کاغذ بردارید و بگذارید من آخرین وصیتم را بکنم. حتی مردانی که در محل کار مشکل دارند می گویند: «خانم، وسایل ما را بردارید. فردا یک نماینده به دنبال شما خواهد آمد.» “ماهی یک بار به دیدن من بیایید و برایم کمپوت آناناس بیاورید.” اینها البته نمونه است، اما اینها حرف هایی است که در زندگی خودمان زیاد می بینیم و بی اساس است و مردها برای سرگرمی چنین حرف هایی می زنند. اما نمی‌داند که با این شوخی‌ها به همسرش آسیب روحی می‌دهد و او را دچار اضطراب و تشویش می‌کند.

شوخی‌های فیزیکی از شوخی های زشت با همسر

ما در فضای دوستانه خود زیاد شوخی می کنیم. مثلاً یک دوست را با بیل بزنید و نیم ساعت بخندید. یا یکی از دوستان ما را سه متر جلو انداخت. این رفتار نشانه عشق و محبت در محیط مردانه است. اما با همسرت شوخی نکن. زنان دارای احساسات بسیار قوی هستند. مثلا وقتی از همسرتان مراقبت می کنید برای او خوشایند است اما اگر او را اذیت کنید هم دردناک است و هم ناخوشایند.

نکته مطالعه: مردان از یک رابطه چه می خواهند؟ به خواندن ادامه دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا