دکوراسیون داخلی

هرگز این وسیله را در اتاق خواب قرار ندهید!

اگر می خواهید خوابی آرام و آرام داشته باشید یا می خواهید بعد از یک روز کاری در مکانی امن و آرام استراحت کنید، به شما توصیه می کنم اتاق خواب خود را تزئین کنید. این مقاله از مجله اینترنتی بنوان به بررسی اشتباهات رایج در دکوراسیون اتاق خواب می پردازد.

اشتباهات در دکور اتاق خواب

اتاق خواب مکانی برای استراحت جسم و روح است. بنابراین، هر وسیله ای که در اتاق خواب استفاده می شود مهم است و باید به ایجاد فضایی آرام کمک کند.

استفاده از وسایل با رنگ‌های تند و خیلی روشن

رنگ در اتاق خواب بسیار مهم است. معمولاً انتخاب رنگ های روشن در اتاق خواب توصیه نمی شود. از آنجایی که نور بیشتر از سطح اجسام براق منعکس می شود، اتاق را روشن می کنند، که ایده آل نیست، به خصوص در آب و هوای گرم یا مناطق جنوبی.

بدترین رنگ‌ها برای اتاق خواب

رنگ هایی هستند که برای اتاق خواب توصیه نمی شوند. رنگ هایی مانند بنفش، خاکستری، قهوه ای و قرمز برای اتاق خواب توصیه نمی شود.

استفاده از رنگ بنفش از اشتباهات در دکور اتاق خواب

بنفش باعث بد خوابی می شود. این بدترین رنگ برای اتاق خواب است زیرا خلاقیت و تخیل را تحریک می کند که منجر به کابوس می شود. اگر می خواهید خانه خود را زیباتر کنید. این 5 مبل کلاسیک شگفت انگیز را برای خانه خود ببینید.

مرتبط  با فلفل سیاه لباس‌های خود را از کدری نجات دهید

رنگ خاکستری

این رنگ دومین رنگ بدی است که باعث بد خوابی شبانه می شود. استفاده از این رنگ باعث افسردگی می شود. قهوه ای مانند خاکستری منجر به افسردگی و اضطراب می شود. در نهایت، رنگ قرمز برای اتاق خواب توصیه نمی شود. قرمز همچنین یک رنگ تند و تند است که فشار خون را افزایش می دهد و خواب را دشوار می کند.

استفاده از رنگ نارنجی از اشتباهات در دکور اتاق خواب

این رنگ اتاق را گرم می کند و حس اعتماد به نفس و امنیت شما را افزایش می دهد. مهمتر از همه، نارنجی رنگ شادی و شادی است. بهتر است از رنگ نارنجی در اتاق خواب استفاده نکنید زیرا آرامش اتاق را به هم می زند.

رنگ زرد

این رنگ رنگ ابتدای روز است. به این ترتیب شما احساس آغاز را دارید و گرما و نور را به خانه خود می آورید. توجه، شادی و خوش بینی از دیگر موهبت های این رنگ زیباست. رنگ زرد برای اتاق خواب مناسب نیست زیرا باعث بی خوابی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا