دکوراسیون داخلی

۹ وسیله‌ای که نباید در خانه خود نگه دارید!

همه ما دوست داریم خانه ای تمیز، زیبا و شیک داشته باشیم. برای داشتن چنین خانه ای نیازی به خرید وسایل گران قیمت و مارک دار ندارید، با استفاده از روش های دکوراسیون داخلی می توانید این کار را انجام دهید. در این مقاله از بنوان اشتباهات رایج در تهیه و تزیین را به شما تقدیم می کنیم.

استفاده از مبلمان تیره در خانه‌هایی با سقف کوتاه

اگر سقف خانه شما کوتاه است، استفاده از مبل های مشکی باعث می شود خانه شما کوچکتر و کوتاهتر به نظر برسد. در چنین مواقعی می توانید فضای داخلی منزل خود را با مبل های روشن پر کنید.

ظروف شکسته

اتفاقاً همه ما در خانه بطری، فنجان، کاسه یا ظروف دیگر را می شکنیم و به هر دلیلی آنها را دور نمی اندازیم. اما رگهای شکسته یا شکسته مانند بدشانسی انرژی منفی را جذب می کنند.

استفاده از قالی کوچک یا خیلی بزرگ

استفاده از فرش کوچک در اتاق نشیمن و پذیرایی یکی از اشتباهات رایج در دکوراسیون منزل است که ظاهر دنج خانه شما را خراب می کند. فرش هایی را انتخاب کنید که با کل مبل یا حداقل پایه های جلویی مبل مناسب باشد. به استایل شما ظاهری مرتب و ظریف می بخشد.

مرتبط  این رنگ‌ها در دیوار آشپزخانه شما را چاق می‌کند

استفاده از وسایل خیلی بزرگ

اندازه مبلمان بسیار مهم است، هنگام خرید باید اندازه مناسب اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید، پس در هنگام خرید مبلمان به این نکته توجه داشته باشید. یک مبل بزرگ ممکن است در مغازه عالی به نظر برسد، اما ممکن است برای خانه شما مناسب نباشد.

نصب پرده‌های کوتاه در اتاق نشیمن

پرده های کوتاه برای اتاق خواب و استفاده از آنها در اتاق نشیمن باعث کوتاهتر شدن دیوارهای اتاق می شود. برای اتاق نشیمن، پرده هایی را انتخاب کنید که به زمین می رسند و ظاهری مجلل و زیبا به خانه شما می بخشند. برای نکات بیشتر در مورد آویزان پرده، این مقاله را بخوانید: در خانه پرده ها را به این شکل آویزان نکنید! برای بازدید

نگهداری وسایلی که دوست ندارید

یک اشتباه رایج در سازماندهی و تزیین این است که چیزهایی را که دوست ندارید به دلیل گران بودن، مد روز یا چیز دیگری نگه دارید. این نه تنها دکوراسیون شما را خراب می کند، بلکه تأثیر وحشتناکی بر روح شما می گذارد.

آینه‎‌های شکسته و لک‌دار

شیشه های آسیب دیده یا رنگی باید تعویض شوند. به همین ترتیب، اگر آینه های خانه شما در اثر استفاده طولانی مدت زشت شده اند، بهتر است آنها را با آینه های جدید جایگزین کنید تا حسی خوشایند و خوشایند در خانه ایجاد شود.

وسایلی که طرح شلوغی دارند

یکی از رایج ترین اشتباهات در دکوراسیون و دکوراسیون داخلی که زیبایی آن را تحت تاثیر قرار می دهد شلوغی تمام عناصر است. اگر طرح مبلمان شما شلوغ است، طرح پرده یا فرش باید ساده باشد و اگر طرح مبل ساده است، می توانید از پرده یا موکت استفاده کنید. برای تزئین خانه و جذاب‌تر کردن آن، ۶ طرح نورپردازی را که خانه شما را زیباتر و مدرن‌تر می‌کنند، بررسی کنید.

مرتبط  چهار طراحی داخلی باب میل همه دکوراتورها

استفاده از گل‌های مصنوعی

اکثر افراد به دلیل مشکل نگهداری از گل های طبیعی از گل های مصنوعی برای ایجاد ظاهری جدید در خانه استفاده می کنند، اما باید بدانید که گل های مصنوعی گرد و غبار را در هوا جمع کرده و پس از مدتی کدر می شوند. برای ما کار نمی کند

مطالب پیشنهادی: مبلمان میز عسلی را در خانه بسازید + فیلم را بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا