دکوراسیون داخلی

با این ۹ ترفند همیشه خوش‌ عکس باشید

حتی اگر ظاهر خود را دوست دارید، باید در تصاویر به خوبی عمل کنید. خبر خوب این است که یک عکاس خوب بودن مهارتی است که می توانید یاد بگیرید. در این مقاله دلتا در مورد ترفندهایی برای گرفتن عکس های خوب صحبت می کنیم.

ترفند هایی برای خوش عکس شدن

دلیل بدعکس بودن‌تان را پیدا کنید

جای تعجب نیست که همه ما وقتی دوربین پیدا می شود نگران هستیم. پس چرا زودتر اقدام نکنیم؟ به عکس های قبلی خود نگاه کنید تا ببینید کدام یک را دوست دارید و کدام را دوست ندارید. در یک تصویر خوب یک الگو پیدا کنید و آن را تکرار کنید.

موهای درخشان

اگر موهایی براق می خواهید، این اسپری های براق لحظه آخری به شما کمک می کند تا در عکس ها بدرخشید.

گردن‌‌تان را بکشید و سر‌تان را بالا نگه دارید

آیا می خواهید بدانید چگونه عکس های عالی بگیرید؟ ابتدا سر خود را تا حد امکان بالا نگه دارید. گردن خود را کمی دراز کنید و صورت خود را به سمت جلو بکشید تا در عکس ها نامرتب به نظر نرسید. بدون اینکه به زاویه عجیبی روی صورت خود نگاه کنید، سر خود را کمی بالا بیاورید. به جای نگاه کردن به دوربین، به تصویر بالا نگاه کنید و به خود یادآوری کنید که چانه خود را بالا نگه دارید.

مرتبط  با مواد دور ریختنی گلدان زیبا بسازید +ویدیو

آرایش متناسب

مراقب باشید اگر پودری که استفاده می کنید برای پوست شما خیلی سبک است. پری فلاش خیلی روشن است. رنگ پوست صورت و گردن را هماهنگ کنید و اگر رنگ ها متفاوت است، یک لایه کرم پودر بزنید. روی گردن

ریمل و فرمژه

یکی دیگر از راه های تمجید از زیبایی ما توجه به چشمانمان است. از ریمل و خط چشم برای ایجاد آرایش چشم زیبا برای مشخص کردن ظاهر استفاده کنید. برای جذب دیگران به عکس های خود باید چشماتو نشون بدی چشم های درشت نور را جذب می کنند و چشمان شما را درخشان می کنند.

ژست‌های بازیگران روی فرش قرمز را بگیرید

حتما دیده اید که این بازیگر ژست های خاصی را در تصاویرش تکرار می کند. می توانید بالاتنه خود را کمی خم کنید تا بین بالاتنه و پایین تنه زاویه ایجاد کنید. می توانید دست راست خود را در پهلو قرار دهید تا موقعیت جالبی به دست آورید. همچنین می توانید صورت خود را به سمت دوربین بچرخانید.

زبان پشت دندان

از این ترفند قدیمی استفاده کنید و زبان خود را پشت دندان های خود قرار دهید تا از طولانی و ساختگی لبخندتان جلوگیری کنید.

 الگوبرداری کنید

عکس های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از نزدیک نگاه کنید. الگویی در آنها می بینید؟ آیا وقتی از سمت دیگر به دوربین نگاه می کنید عکس های بهتری می گیرید؟ یا وقتی به چیزی می خندی. دفعه بعد که عکس می گیرید، سعی کنید بهترین موقعیت را تکرار کنید.

 به بدن‌تان پیچ‌وتاب بدهید تا لاغرتر به نظر برسید

اگر بالاتنه یا شانه های خود را کمی در جهت دلخواه کج کنید، بلافاصله لاغرتر به نظر می رسید

مرتبط  کدام جنس روتختی برای سرویس خواب شما بهتر است؟

|

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا