دکوراسیون داخلی

۴ پیشنهاد عالی برای پاک‌سازی منزل از انرژی‌های منفی

یکی از مهارت های اساسی که هر خانم خانه دار باید بداند هنر نظم بخشیدن به خانه است. دانستن نحوه تمیز کردن خانه با فنگ شویی و دانستن علم فنگ شویی به سازماندهی خانه کمک می کند و به نوبه خود خطر تجمع فنگ شویی را کاهش می دهد. مجله اینترنتی بنوان در این زمینه برای شما پیشنهاداتی دارد، با ما همراه باشید.

پاک سازی خانه با فنگ شویی

همزمان با پیشرفت و گسترش علوم و فنون مختلف، امروزه یادگیری علم فنگ شویی بسیار رایج شده است. علم فنگ شویی ستونی از چرخه انرژی است که بر اساس قرار دادن صحیح اجسام در خانه، محل کار یا هر جای دیگر بنا شده است. در فنگ شویی، جمع آوری یا جمع آوری اشیا خطرناک است، اما شما می توانید فنگ شویی خانه خود را تمیز کنید تا از شلوغی جلوگیری کنید.

انباشتگی یعنی چه؟

می توانید در دام جمع کردن خانه بیفتید. خطر احتکار در فنگ شویی تعریف قرار دادن چیزهای اضافی و سایر لوازم جانبی در خانه است که به آنها نیاز ندارید. به اصطلاح پیام یا انتشار نیز می تواند بخشی از همین کلمه باشد و برای جلوگیری از این امر بهتر است با کمک فنگ شویی خانه را به خوبی و به درستی تمیز کنید تا انرژی بیشتری به خانه شما سرازیر شود.

نتیجه چه می‌شود؟

آیا تا به حال دیده اید که کسی چیزی را ترک کند و دیگر آن را پیدا نکند؟ اشتباه نکنید، آنها آیتم را گم نمی کنند، آنها فقط نمی توانند به خاطر بیاورند که آن را کجا گذاشته اند و این به خطرات فنگ شویی که ذکر کردیم برمی گردد. علم فنگ شویی ارتباط مستقیمی با انرژی دارد، هرج و مرج پیرامون آن انرژی منفی را به ذهن شما می آورد و آن را در ذهن شما قرار می دهد. نتیجه این می شود که شما به فروشگاه و جلوی پیشخوان می روید و با خود می گویید من چیز دیگری می خواهم. ولی یادم نمیاد چی بود! اینجاست که باید خانه خود را با فنگ شویی تمیز کنید.

مرتبط  با مواد دور ریختنی گلدان زیبا بسازید +ویدیو

پیشنهاداتی برای پاک‌ سازی خانه با فنگ شویی

از دور ریختن اضافی نترسید. در چین می گویند اگر چیزهایی را که برای مناسبت های خاص نگه می دارید در کشو بگذارید و سه ماه بدون یادداشت مکان بمانید، آنچه را در کشو بود به یاد خواهید آورد. وقتی کارتان تمام شد ذخیره کنید. اما فراموش نکردن برخی از آنها شما را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد. تمیز کردن خانه خود را با فنگ شویی شروع کنید.

از تزئینات غیر ضروری مانند بشقاب های مختلف، عتیقه جات، مجسمه های بزرگ و کوچک روی میز نشیمن خودداری کنید. این کودکان نه تنها زیبا هستند. بدیهی است که در ذهن شما خطرناک است، پس وقت آن است که خانه خود را مطابق با فنگ شویی سازماندهی کنید.

مراقب وسایل نوجوان خود باشید، او ممکن است تمام وسایل خود را در اتاقش نگه دارد و اتاق نشیمن و فضاهای بیرون اتاق را به خطر نیندازد، اما اگر خطر تجمع در فنگ شویی فقط اتاق او را بردارد، او آنجا خواهد بود. Cross

آشپزخانه را کاوش کنید و لوازم خود را در کمد یا گوشه ای از خانه نگه ندارید. این دستگاه ها کاربردی هستند و برای نمایش خریداری نمی شوند. اگر می خواهید خانه را با فنگ شویی تمیز کنید، بهتر است آنها را در کمد نگه دارید تا گیج نشوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا